IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Lapkes! Vorige pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-05-2002 23:12 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

wasda?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 30-05-2002 23:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

in je naakie tijdens een wedstijd over het veld rennen

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 4:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ergens krijg ik met een jas vol patches het zelfde idee als wezen volgetatoeeerd; een lopend stripboek.

Zelf jarenlang met een backpatch rondgelopen; Megadeth - Killing is my bussiness ; Vic Rattlehead heft een hersenkliever (bijl dus) onder de operatietafellampen...

KILLING FOR A LIVING!!! (To coin a phrase )

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2002 4:24]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 31-05-2002 12:50 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

2 van zulke jassen (waarvan 1 spijkerjack). Zoveel mogelijk vol natuurlijk;
2 back patches:
- Deicide; Legion
- Cannibal Corpse; Butchered at Birth (kindergeraamte in foetus-houding, doet het altijd goed bij je schoonouders!)

"Gewone patches"
Mayhem, Dismember, Sacred Reich, Slayer, Iron Maiden, Unleashed, Cancer (!!), Asphyx, Suicidal Tendencies, Bolt Thrower, Benediction, Autopsy en veel meer.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-05-2002 13:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Het is niets voor mij om te dragen, maar ik vind het wel erg stoer om te zien. Vooral zo'n semi Iron Maiden jack .
Ik moet nog steeds mijn nifelheim patch laten naaien op mijn lederen jack.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 31-05-2002 16:34 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik heb zwarte legerjas
met patches van:
HammerFall
Mortician
Iron Maiden
My Dying Bride
Dimmu Borgir
Deicide

en da wast wel eigenlijk

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 31-05-2002 16:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Toen ik in de brugklas zat had ik een heel spijker jekkie vol met Guns'n Roses patches.
Ik heb dat jekkie nog steeds, ik zal binnekort eens een foto maken.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-02-2004 13:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hehe lache topic, vooral de titel...

Volgens mij zijn er wel wat mensen bijgekomen met een lapkesjack zoals het hier genoemd wordt hehe..

Trouwens IG die Sad Iron backpatch da's volgens mij Stefan v/d HMM ik denk niet dat er meer mensen zijn met zo'n patch aangezien hij door de band zelf gemaakt is.

Ik, Wil Schuurman

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-02-2004 14:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 16:38 schreef Azagthoth het volgende:
Toen ik in de brugklas zat had ik een heel spijker jekkie vol met Guns'n Roses patches.
Ik heb dat jekkie nog steeds, ik zal binnekort eens een foto maken.
Weet je zeker dat dat mijn oude jas niet was?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 20-02-2004 15:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

da moet idd stefan wel zijn, echt een hele toffe patch is dat. Originele backpatches die niet iedereen al heeft en ook nog eens mooi zijn, zijn lastig verkrijgbaar. ik heb zelf een ecstasy and danger backpatch, zelf gedrukt dat wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 20-02-2004 15:40]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-02-2004 15:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ha Hans, ik zie je zo op t station mét een loerende King op mn jas (om het nog ontopic te houden) haha

Ik, Wil Schuurman

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 19:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Lapkes jassen.

Toen ik nog een pubertje was vond ik het gaaf....maar ik heb nu liever een mooie jas aan. Bovendien zou ik het eventueel alleen naar een concert aan kunnen trekken..dussss.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 20-02-2004 19:38 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

heb spijkerjack met patches van o.a. Pungent Stench, Motorhead, Gorguts, Death, Napalm Death, Testament en nog een oude Schizophrenia patch van Sepultura

wuust robuust

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-02-2004 20:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hier dan ook maar even spammen, hij is overigens wat veranderd de laatste tijd, maak wel een keer nieuwe foto's

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 20-02-2004 20:44 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 20:42 schreef Elfensteen het volgende:

Hier dan ook maar even spammen, hij is overigens wat veranderd de laatste tijd, maak wel een keer nieuwe foto's

Had je weer een creatieve bui ofzo?

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-02-2004 20:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 20:44 schreef Miss Lucifer het volgende:
Had je weer een creatieve bui ofzo?

Ja, even naaien

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com