|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wtf heeft breedte er mee te maken? kop dan een maatje kleiner? :p Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ene kant geef ik je totaal gelijk maar aan de andere kant t zou voor geen kilometer staan... fear me! why?..just do it! |
|
LOL de tiende mei was er in den bob azo een ventje, een chli-typeke zo, die kwam tot aan mn borst dus die was net 1.50m of zo, met van die puntschoenen en 50cm breed. een spaghettiventje dus. maar ie had wel een lapkesvest! met gvd die cover van de originele Watchtower CD erop zeg, machtig! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Vroeger (toen ik 16, 17 was) had ik een jackie vol met grunge patches ... Nu heb ik eigenlijk nog maar zelden een jas aan .. |
|
Hee IronGlory lees mijn laatste post op de vorige pagina eens over die lap leer. |
|
[quote]Op 30 mei 2002 22:46 schreef Count het volgende: da hippie tijd [quote] Hippie tijd?????????? dat is echt wel 150 jaar geleden. ik ben nooit een hippie geweest ook al had ik lang haar. |
|
hmz patches zijn van die plaatjes die je op je trui kan naaien ofzo heh? hebben ze die ook van rhapsody?? fear me! why?..just do it! |
|
Je zult het niet geloven, maar ze hebben ze zelfs van Rhapsody! |
|
lap leer... goa naar de sloagor |
|
quote:Ja man, evil!! Nee, van Rhapsody hebben ze wel opblaaszwaarden, cowboyhoeden, tennisballen en andere attributen. |
|
quote: you may die now |
|
quote:Vergeet de scheetzakken niet... |
|
quote: ik ga dat idd eens prberen, het probleem is het mag geen nieuw en/of vers eler zijn, dat blinkt me te veel, ik haat nieuw en zo, maar bedankt! want die polsbanden wil ik ook al een tijdje, een maat heefter zo een, super, volledig Chastain style Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Bart Smit verkoopt ook vette setjes |
|
nou zeg het behoort toch echt tot metal mensjes..en pvd ik vindt het vet t geeft je kracht je haaren gaan overeind maar toch fear me! why?..just do it! |
|
quote:Dat zeker. |
|
quote:ROFL + beddegoed, pmpers, meetlatjes ze hebben zelfs hun eigen schijtpapier en das wel goed ik veeg mn reet graag af met rhapsody Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 30-05-2002 22:57] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Er gaat wel meer overeind of niet? Ach ze zullen er vast zijn van Rhapsody. Je krijgt een gratis opwrijftattoo als je een patch koopt . Nee OK, ik stop al. |
|
quote: wie heeft er 1? kom op! [/quote] Jootie strikes again? Tum podem extulit horridulum... |
|
Teveel gerookt joey Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: gr laat me in me waan rhapsody is niet het enigste dat ik leuk vindt maar goed ik zal niks meer zeggen over r.. fear me! why?..just do it! |
|
ik doe nix anders dan striken... maar waar blijven die jeansvestjes foto's en al?? wie is die gast die'k ooit zag met een Sad Iron backpatch da was ook een nederlander Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Striken? Ik dacht dat je constant ging streaken... Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |