|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat betwijvel ik, tenzij jij in een of andere kutband genaamd incestterror speeld Trieste gast |
|
nou, de drummer bij intestterror is in ieder geval ook slecht en een arrogante eikel, dus het zou kunnen... 11.45: restate my assumptions |
|
Dat klopt ja, maar dit gaat niet over TAAKEherrie en co dus laten we kappen Trieste gast |
|
strak plan 11.45: restate my assumptions |
|
HEUY!!!! Dan gaan die black metal maffia maar lekker true en evil zijn Ik ga in ieder geval beuke en tjokkefoll raken bij Taake Verder: Tjokkefoll is allereerst natuurlijk ook de band van Hub & Heuy. alleen vergeten we steeds de teksten door het hoge tjokkefoll gehalte. |
|
Da's inderdaad het kutte,ik vergeet elke keer mijn zang- en baslijnen omdat ik teveel zuip bij repetities.We hadden al een cd vol kunnen hebben maar vader alcohol heeft anders beslist. En inderdaad,laat de mensen die denken dat de blackmetal maffia echt bestaat maar fijn evil en true zijn.Als ze deze kinderachtige fase in hun leven voorbij zijn kunnen ze er misschien nog mee lachen.(Oh nee,lachen mag natuurlijk niet bij "true" black metal,hahaha). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Taake gaat niet door!!!! Of hoorde ik nu een bierflesje dicht bij mijn oor opengaan en betekent dat, dat ze wel komen |
|
quote: Celestia en Merrimack Je kan me de bout hachelen! |
|
De andere bands die spelen zijn op de eerste pagina genoemd van deze topic.De namen schieten me nu niet te binnen!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Bands die openen zijn:Salicious gods en Celestia en inderdaad Horna. Hub: dit heb jezelf gepost Ik vergeef het je wel, komt zeker door het weinige bier van afgelopen week, maar wes niet getreurd: vanavond STORMRIDER |
|
Wie gaat er 23 november met me mee naar Ieper....? |
|
oh juist dat is ook dan! tjah ik had al gezegd dat ik hier naartoe ging dan kan ik niet naar dat andere ding hé |
|
o, das toch 25 november?? Dat andere ding? |
|
Ik weet het niet juist |
|
Over wat voor ding gaat het hier? Het nieuwste model vlaamse lekkere ding of zo? Dat ook nog eens gitaar kan spelen? Die enorm lekkere gast van Taake? Het een of andere suffe feest? Een caviasexbijeenkomst in het duistere Zottegem? Een verzameling van gelijkgestemden op de jaarlijkse punnikmeeting op de Boeretang? |
|
Finale BMU concours |
|
quote: BMU, well, that clears everything up. |
|
Jaja,nog enkele dagen voor dat Nattestid over Nederland valt.TJOKKEFOLL FAERFAVN Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oja, ik kan hier helaas niet bijzijn... Ik moet naar Horrorfest (godbeterd ) in de Rooielijvekens in Gent...Met oa Skald en Headmeat... whatever. |
|
Nattenstidd!!!! Geweldig, net iets beter als Bjoersvinn...Geweldig!!! |
|
quote: Ga je schamen...Taake mag je niet missen |
|
misschien dat ik de 22-ste aanwezig ben want dan kan ik waarschijnlijk gratis nar binnen. |
|
cees wist het nog niet zeker of hij ging, zei hij gistermiddag Je moeder. |
|
quote:'khoor t wel, maare ken ik jou nie van een ander forum |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |