IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Taake in onze contreien Vorige pagina | Volgende pagina
Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 24-11-2002 14:42 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

TAAKE!!!

Het was echt zo enorm gaaf!!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-11-2002 21:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gisteren in Ieper waren zowel Horna alsook Taake nog beter dan in Hengelo Vette afterparty met de nodige whisky en wodka TJOKKEFOLL

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 24-11-2002 21:30 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

TAAKE en HORNA waren geweldig!!!!

Wederom flink gefeest in Hengelo en Ieper en natuurlijk tjokkefoll van het bier, wodka en whiskey....

Afterparties waren ook vet....volgende keer zeker weer!!!!!!!

HHHHEEEEUUUUYYYY!!!! TJOKKEFOLL!!!!!!!

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 24-11-2002 21:39 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

kheb dat 'tjokkefoll' wel een paar keer gehoord ja

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 25-11-2002 17:36 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Heuy, had Masterblaster nu die prullenbak deksel tegen jouw hoofd aangegooid?!

Hub de Gallier
Posted 25-11-2002 18:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort nog effe naar Duitsland ergens.Blijft een ruige band om te zien.
Vrijdag bij de afterparty in de discotheek was Tormod zo zat dat hij ontzettend hard onderuit ging tegen de security aan.En die bassist van Horna was van zattigheid iedereen zijn balzakpiercing te laten zien.Heeeeeel erg veel bier/wodka/whisky naar binnen gekiept.
Wat waren wij TJOKKEFOLL zeg

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-11-2002 20:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

was die vrouwelijke gitarist van Taake ook "tjokkefoll" ?

dat had ik namelijk wel willen zien

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 25-11-2002 20:17]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Hub de Gallier
Posted 25-11-2002 20:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 20:14 schreef Claw het volgende:
was die vrouwelijke gitarist van Taake ook "tjokkefoll" ?

dat had ik namelijk wel willen zien

Nee,zij houd wel van een biertje maar wil graag de controle bewaren zoals zij dat zei na het ter aarde storten van Tormod in de discotheek.
Zaterdag wel nog met Oryan,Tormod en Heuy een afterparty met whisky en wodka gehad.Dat is uiteraard uit de hand gelopen Het einde van de nacht heb ik dan ook niet bewust meer meegemaakt. TJOKKEFOLL

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 26-11-2002 13:50 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 17:36 schreef Grimnir het volgende:
Heuy, had Masterblaster nu die prullenbak deksel tegen jouw hoofd aangegooid?!

HEUY!!!!

Prullenbak deksel???? kan best zijn weet er geen zak vanaf in ieder geval

Net zoals dat ik niet meer weet dat ik met straatstenen aan het gooien was en dat ik een gezellig gesprek ben aangegaan met een hek.

Maar ja, het was wel gezellig, komend weekend maar effe wat rustiger aan gaan doen. Hou ik het alleen op

Hub de Gallier
Posted 26-11-2002 19:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat zag heel idioot uit ja.Heuy die een gezellig gesprek begon met een bouwhek van Heras hekwerk.Hij snapte niet dat dat hek niet terug praatte

Unchained Wolf
Usericon van Unchained Wolf
Posted 29-11-2002 10:07 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 18:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Binnenkort nog effe naar Duitsland ergens.Blijft een ruige band om te zien.
Vrijdag bij de afterparty in de discotheek was Tormod zo zat dat hij ontzettend hard onderuit ging tegen de security aan.En die bassist van Horna was van zattigheid iedereen zijn balzakpiercing te laten zien.Heeeeeel erg veel bier/wodka/whisky naar binnen gekiept.
Wat waren wij TJOKKEFOLL zeg

hey hey, da's morgen dat jij naar Duitsland gaat! vertrek jij vanuit België of Nl??

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 10:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

baal er nog steeds van dak barstende koppijn had toen...

Je moeder.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 29-11-2002 10:23 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Voor diegene die interesse hebben in het interview die we gedaan hebben net voor het optreden => http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=123

Op zich wel bijzonder, aangezien die gast een gruwelijke hekel heeft aan interviews.

Hub de Gallier
Posted 29-11-2002 17:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heuy,ik weet niet of je dit nog leest anders bel ik nog wel effe maar morgenmiddag naar Berlijn om Taake te zien Het laatste optreden van de tour dus dat word met z'n allen TJOKKEFOLL.Kunnen we meteen regelen voor maart

Hub de Gallier
Posted 29-11-2002 17:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 10:07 schreef Unchained Wolf het volgende:
hey hey, da's morgen dat jij naar Duitsland gaat! vertrek jij vanuit België of Nl??

Vanuit Limburg(NL).

Unchained Wolf
Posted 29-11-2002 19:23 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Wow, 'k wou dat ik meekon! Maareuh, hoe pak je dat dan aan? Berlijn is toch wel redelijk ver?

Hub de Gallier
Posted 30-11-2002 9:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:23 schreef Unchained Wolf het volgende:
Wow, 'k wou dat ik meekon! Maareuh, hoe pak je dat dan aan? Berlijn is toch wel redelijk ver?

Berlijn is maar 6 uur rijden.Zolang hebben wij er ook over gedaan om in Ieper te komen(we zaten al bij de Franse grens haha).Maar goed,Berlijn gaat niet door omdat Heuy op het laatste moment niet kon en alleen naar Berlijn is wat ver.Maar goed,in maart speelt Taake in Oslo op het Inferno festival (o.a. met Immortal).

Unchained Wolf
Posted 30-11-2002 18:42 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Nou ik wou je anders best wel gezelschap houden op weg naar Taake hoor, maar tis wat laat nu

Oja, Oslo, laat ik gauw es de trein nemen en daarheen gaan... hmmmmmm

Hub de Gallier
Posted 01-12-2002 10:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2002 18:42 schreef Unchained Wolf het volgende:
Nou ik wou je anders best wel gezelschap houden op weg naar Taake hoor, maar tis wat laat nu

Oja, Oslo, laat ik gauw es de trein nemen en daarheen gaan... hmmmmmm

Trein duurt wat lang.Met 't vliegtuig ben je in anderhalf uur daar.Dan nog 45 minuten met de bus en je bent midden in het centrum

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 01-12-2002 14:24 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Inferno Festival in Oslo, een echte aanrader om daar naartoe te gaan!!!!

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 01-12-2002 14:33 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Voor diegene die aanwezig waren in Hengelo, een sfeer-impressie van onze kant als concert-review => http://www.vampire-magazine.com/ConcertReviews.asp?id=32

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 01-12-2002 14:44 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 14:33 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Voor diegene die aanwezig waren in Hengelo, een sfeer-impressie van onze kant als concert-review => http://www.vampire-magazine.com/ConcertReviews.asp?id=32

HEUY!!!!

Sta ik toch nog met de achterkant van mijn rotte kop een paar keer op de foto.....en de eerste foto zie je alleen mijn bierglas in de lucht

Nogmaals: het was een te gek feestje.

Hub de Gallier
Posted 01-12-2002 15:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 14:44 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Sta ik toch nog met de achterkant van mijn rotte kop een paar keer op de foto.....en de eerste foto zie je alleen mijn bierglas in de lucht

Nogmaals: het was een te gek feestje.

Zeker weten Inferno festival met Taake is trouwens van 17 t/m 19 april 2003 in de Rockefeller/John Dee club Oslo

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 18-12-2002 21:17 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Het blijft een gaaf optreden, daarom maar weer eens deze topic naar boven halen!!

Hub de Gallier
Posted 18-12-2002 21:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Oryan(Host) verzorgt de vocalen bij Ragnarok komende zondag op het X-mass festival

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com