IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Taake in onze contreien Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-11-2002 17:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hahahahahahahaha

Je moeder.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-11-2002 18:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 4:00 schreef Grimnir het volgende:
Ga je schamen...Taake mag je niet missen

I know, i know, maar ik moet ergens anders heen omdat dat het allereerste officiele concert is van n band van n vriend van mij... morele steun enzo weetjewel.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-11-2002 22:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:28 schreef Asherah het volgende:
I know, i know, maar ik moet ergens anders heen omdat dat het allereerste officiele concert is van n band van n vriend van mij... morele steun enzo weetjewel.

Dit is het allereerste officiele concert in Nederland van een vriend van mij dus ik mag dit niet missen.hopelijk nemen ze enkele flessen Hansa mee

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 17-11-2002 23:17 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:

Ja..ja...bwoah dat kan ook wel leuk zijn toch?! En Taake komt vast nog eens

Hub de Gallier
Posted 18-11-2002 20:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze spelen de tour niet met de complete line-up.Ze nemen een sessie bassist mee voor deze optredens.Hopelijk komen ze later terug met WEL de echte Taake line-up.
Hansa rules supreme

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 18-11-2002 21:36 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:

Ik heb het soort zelfde probleem!
Mijn vriend moet de dag erna optreden dus die heeft weinig zin om mee te gaan..
Verder gaan er wel mensen die ik ken, maar ben ik blut.. en moet ik de dag erna werken..

dus dat vind ik wel "goede" 3 redenen om gezellig thuis te blijven..

damn... en ik weet gewoon dat ik dit niet moet missen!!!

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-11-2002 10:32 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik ben nog blutter dan blut....maar toch mag ik dit niet missen

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-11-2002 10:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dit gaat werkelijk mijn petje te boven, ik hou niet erg veel van Taake, maarja, dat is mijn bescheiden mening natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 19-11-2002 10:40]

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-11-2002 10:39 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ben je homo ofzo???? onvoorstelbaar kut is onvoorstelbaar lekker

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-11-2002 10:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

TJOKKEFOLL!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-11-2002 12:48 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 22:23 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Ja, ik heb ervan gehoord, het schijnt (weer) een gigantisch arogante klootzak te zijn...
Hoezo, "weer?" Iets mis met Mats? Dacht'tnie.

Touché, pussycat!

Hub de Gallier
Posted 19-11-2002 20:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 10:32 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ik ben nog blutter dan blut....maar toch mag ik dit niet missen

Maakt niks uit Heuy.Tormod zet ons vrijdag en zaterdag op de gastenlijst

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 20-11-2002 20:31 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Dat komt effe goed uit...dan hoef ik alleen een fles wodka te kopen en een paar liter eul

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 20-11-2002 20:33 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 12:48 schreef Sporty Voleg het volgende:
Hoezo, "weer?" Iets mis met Mats? Dacht'tnie.

Was een grapke...

Trieste gast

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 20:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

is de naam van de zaal ook bekend btw?? en hoe kom ik daar met de auto, kun je er parkeren e.d.? of misschien dat iemand even de site van de zaal kan geven, kmoet immers nog kaarten reserveren...

Je moeder.

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 20-11-2002 20:40 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

22-11 Metropool - Hengelo(O) www.metropool.nl

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 20:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

danku, alsk u herken krijgt u een vrijdag

Je moeder.

Hub de Gallier
Posted 20-11-2002 21:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik neem vrijdag heel veel

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-11-2002 22:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wie niet

behalve ik dan bob 4eva

Je moeder.

Hub de Gallier
Posted 21-11-2002 21:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 22:12 schreef karnivoor het volgende:
wie niet

behalve ik dan bob 4eva

Ik word altijd chagrijnig als ik niet kan bij een concert.Vind het dus zwaar klote als ik weer eens moet rijden Maar goed,komende vrijdag en zaterdag is een kleine volkswagen golf mijn huis.Met genoeg alcohol op slaapt zelfs een klein autootje fijn(hoop ik).

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 21-11-2002 21:13 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Hey Hub, dan kom je ik thuis wel weer tegen....en ik zal wel geweldig slapen....met nuclear Hub in mijn huis

Hub de Gallier
Posted 21-11-2002 22:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 21:13 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Hey Hub, dan kom je ik thuis wel weer tegen....en ik zal wel geweldig slapen....met nuclear Hub in mijn huis

Ik zal me inhouden dit keer.Ik zal niet meer een hele kom vol met knoflooksaus opdrinken/opeten Die mensen bij de shoarmatent in Arnhem keken mij al raar aan toen ik die saus helemaal naar binnen werkte.Zeker nooit iemand een bak knoflooksaus zien schoonlikken.Maar goed,ik zal mijn wapenarsenaal inhouden deze keer

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 21-11-2002 22:29 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Da's wel zo fijn....mijn auto ruikt al continu naar een kroeg (alcohol en sigarette) maar met die gasinjecties van jou ruikt het ook nog eens naar Fuck the Commerce

Hub de Gallier
Posted 23-11-2002 13:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Taake was Ik snap alleen niet hoe Oryan het voor elkaar krijgt om zijn microfoonkabel in 2 stukken te breken Vette afterparty trouwens TJOKKEFOLL

Vanavond weer in Belgie

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-11-2002 18:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ej verrek ik zie gewoon nu pas dat er 2 potics zijn

Je moeder.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com