IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Stille tochten Vorige pagina | Volgende pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:31 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hi - la - risch


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:34 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 oktober 2002 22:27 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Hoe kan je dat nou zeggen, ''een stille tocht betekent niets meer'', ken jij die goddamn ouders/familie van dhr Steegmans?

Stel dat ik morgen wordt doodgeschopt en er word een stille tocht geoprganiseerd, wat doe je dan, je gaat thuis zitten om dat die stille tochten niet voor jou betekenen??


Ik zou op een andere, meer persoonlijke manier mijn respect tonen (al is het natuurlijk ook weer raar dat heel nederland de familie steegmans gaat bellen). Verder kan ik niet tegen de gedachte dat de mensen diein hadden kunnen grijpen, door ertussen te springen of 112 te bellen meelopen nu ook meelopen om "respect te tonen". Lazer een end op met je "medeleven".. daar heeft die familie wat aan! En de media smult weer...

[Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 28-10-2002 22:36]


11.45: restate my assumptions


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:35 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 oktober 2002 22:30 schreef Heosphoros het volgende:
Als hier in de straat ooit een stille tocht is hang ik me reet uit het raam, en zet ik me muziek kei hard.... zucht... dat lijkt me zo leuk.


goh wat recalcitrant zeg.. respect


11.45: restate my assumptions


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:35 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Ja precies, als je dit ziet gebeuren..damn, iig ik zou wel ff mistends de moeite doen om die kerel te helpen. Je hoefde er volgends mij in feite alleen maar heen te lopen en ff die joekel wegduwen. Dan was dit waarschijnlijk allemaal niet gebeurt..


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:38 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Ik vind het gewoon belachelijk...
"He, d'r is er weer eentje zinloos in elkaar geslagen"
"Oh, kom, dan gaan we ff een stille tocht houden"

en het leven gaat onverandert verder...


11.45: restate my assumptions


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-10-2002 22:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Daar kan ik me ook super-kwaad om maken, dat iedereen stond te kijken. Hersendood rtl4-kijkend harteloos doodgebloedt kutvolk, de gemiddelde nederlander. En maar stille tochten organiseren...
Ik was er waarschijnlijk wel op los gaan beuken, zo ben ik wel op zo'n moment.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:42 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Zo 'simpeldenkend' gaat dit waarschijnlijk niet, zo geef je onbekenden de gelegenheid om respect te tonen, en geloof me, er zijn genoeg onbekenden die er aanwezig zullen zijn, waarvan een deel uit schijnheiligen bestaat en een deel uit door emotie/respect tonende mensen.


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:43 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 oktober 2002 22:42 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Zo 'simpeldenkend' gaat dit waarschijnlijk niet, zo geef je onbekenden de gelegenheid om respect te tonen, en geloof me, er zijn genoeg onbekenden die er aanwezig zullen zijn, waarvan een deel uit schijnheiligen bestaat en een deel uit door emotie/respect tonende mensen.


ongetwijfeld.. alleen wat voor nut heeft het verder? respect tonen kan ook op een andere manier..


11.45: restate my assumptions


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:45 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Voor velen kan dat niet, mede omdat de mens een kuddevolk is. Ze zullen minder snel ff bellen of een kaartje sturen, ik denk dat veel mensen op deze manier veel makkelijker hiermee kunnen omgaan. (en dat vind ik dus het enige foute aan die tochten, als je respect wilt tonen, doe het dan op een behoorlijke manier) (( als je het doet, doe het dan goed))


Trieste gast


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-10-2002 22:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:43 schreef Styhn het volgende:
ongetwijfeld.. alleen wat voor nut heeft het verder? respect tonen kan ook op een andere manier..


Idd, door die jongen te helpen bijvoorbeeld als ie inelkaar wordt gebeukt. Zinloos geweld is meestal ook onnodig geweld, dwz, het was heel makkelijk te voorkomen geweest.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:50 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 oktober 2002 22:45 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Voor velen kan dat niet, mede omdat de mens een kuddevolk is. Ze zullen minder snel ff bellen of een kaartje sturen, ik denk dat veel mensen op deze manier veel makkelijker hiermee kunnen omgaan. (en dat vind ik dus het enige foute aan die tochten, als je respect wilt tonen, doe het dan op een behoorlijke manier) (( als je het doet, doe het dan goed))


tsja.. doet het dan niet denk ik ook... maar voor mij heeft een stille tocht geen betekenis meer, daar komt het op neer, ik vind het hypocriet, en als je echt medeleven wilt tonen kan dat ook op een andere manier.

maarja, nu raakt de discussie een beetje in een impasse


11.45: restate my assumptions


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-10-2002 22:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:39 schreef Heiden het volgende:
Daar kan ik me ook super-kwaad om maken, dat iedereen stond te kijken. Hersendood rtl4-kijkend harteloos doodgebloedt kutvolk, de gemiddelde nederlander. En maar stille tochten organiseren...
Ik was er waarschijnlijk wel op los gaan beuken, zo ben ik wel op zo'n moment.



Laast was der een man (een bouwvakker) en die zag dat een man een vrouw sloeg, toen had ie die man zo een harde dreun verkocht dat zijn eigen hand gebroken was, en de dader zijn neus en kaak. En 3x raden wie de werkstraf kreeg...... die vent die die vrouw hielp! SCHANDE!

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-10-2002 22:51]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-10-2002 22:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:50 schreef Heosphoros het volgende:
Laast was der een man (een bouwvakker) en die zag dat een man een vrouw sloeg, toen had ie die man zo een harde dreun verkocht dat ze hand gebroken was (en zijn neus en kaak), en 3x raden wie de werkstraf kreeg...... die vent die die vrouw hielp! SCHANDE!


Dat is ook weer zo, de Nederlandse wet heeft hier zeer verwrongen wetten over, hetzelfde als je bijvoorbeeld een inbreker in je huis de schedel openslaat. Kun je dus fijn de bak in en die inbreker krijgt hulp om zijn trauma te verwerken ofzo.
Onbegrijpelijk!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 28-10-2002 23:00 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 28 oktober 2002 22:30 schreef Heosphoros het volgende:
Als hier in de straat ooit een stille tocht is hang ik me reet uit het raam, en zet ik me muziek kei hard.... zucht... dat lijkt me zo leuk.


wat wil jij nou eigenlijk bereiken?



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-10-2002 23:07 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

stille tochten zijn allemaal zo fucking hypocriet als de pleuris, iedereen was opeens een vriend van de dode, ze vinden het zo erg en ga maar door.
en het is natuurlijk behoorlijk van de ratten beschuffelt dat mensen een stille tocht gaan organiseren ipv helpen wanneer diegene neergeslagen wordt


My madness, my sadness


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-10-2002 0:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 23:07 schreef winters rage het volgende:
stille tochten zijn allemaal zo fucking hypocriet als de pleuris, iedereen was opeens een vriend van de dode, ze vinden het zo erg en ga maar door.
en het is natuurlijk behoorlijk van de ratten beschuffelt dat mensen een stille tocht gaan organiseren ipv helpen wanneer diegene neergeslagen wordt


Tsja.. de mensen die aan de stille tocht hebben deelgenomen die getuige waren van het incident en niets deden wilden maar één ding: hun schuldgevoel afkopen

Mijn mening over stille tochten zijn door mijn overige posts in dit topic ook wel duidelijk neem ik aan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-10-2002 0:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stille tochten.

Moet onrecht niet hard aangepakt worden en luid verkondigt worden?
Door je stil en katatonisch te gedragen jegens geweld geef je de daders alleen meer aanzien.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-10-2002 0:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:30 schreef Jenje het volgende:
Stille tochten.

Moet onrecht niet hard aangepakt worden en luid verkondigt worden?
Door je stil en katatonisch te gedragen jegens geweld geef je de daders alleen meer aanzien.


Ik ben dan ook meer voor ouderwetse heksenjachten op de daders, met brandende fakkels, hooivorken en veel geschreeuw, uiteraard onder invloed van vele liters bier


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-10-2002 0:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:35 schreef Snaack het volgende:
Ik ben dan ook meer voor ouderwetse heksenjachten op de daders, met brandende fakkels, hooivorken en veel geschreeuw, uiteraard onder invloed van vele liters bier


Jawohl!
Lynchen heerscht!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-10-2002 1:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:35 schreef Snaack het volgende:
Ik ben dan ook meer voor ouderwetse heksenjachten op de daders, met brandende fakkels, hooivorken en veel geschreeuw, uiteraard onder invloed van vele liters bier

HELL YEAH!


My madness, my sadness


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 30-10-2002 11:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:27 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
2 jongens..1 marokkaan, ander NL, de NLer probeerde die kutmarokkaan tegen te houden en werd ZELF geslagen..
Klopt dit wel? Volgens mij waren het een hollander en een marokkaan die met z'n tweeën inhakten op die jongen die opkwam voor een bejaarde.


Touché, pussycat!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-10-2002 11:12 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 11:11 schreef Sporty Voleg het volgende:
Klopt dit wel? Volgens mij waren het een hollander en een marokkaan die met z'n tweeën inhakten op die jongen die opkwam voor een bejaarde.


zo had ik het ook begrepen hoor.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2002 11:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 11:11 schreef Sporty Voleg het volgende:
Klopt dit wel? Volgens mij waren het een hollander en een marokkaan die met z'n tweeën inhakten op die jongen die opkwam voor een bejaarde.


Volgens mij bleef die Marokkaan doormeppen..

Wat maakt het ook uit, die jongen is overleden


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 30-10-2002 11:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik vind die stille tochten maar niks. Als we iets aan zgn. zinloos geweld willen doen moeten mensen juist leren hun bek open te trekken. Ik ga bijna over mijn nek als ik zo'n lafbek op TV zie vertellen hoe erg het allemaal niet was om aan te zien. Zo'n laffe lul moet gewoon een poot uitsteken! En daarna lekker met z'n allen laf stil gaan zitten zijn. BAH! Ik zou toch liever zien dat die hele meute mensen voor het gebouw gaat staan waar die twee vastzitten om ze te laten merken dat ze maar beter kunnen gaan hopen op een lange gevangenisstraf omdat het nog veel erger wordt als ze vrijkomen. Ik denk dat zoiets een veel groter signaal afgeeft dan een meute mensen die hun lafheid aangeeft door met z'n allen stil te gaan zijn


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd, ik snap het ook niet, het gebeurde voor een supermarkt, er moeten mensne zijn geweest die gewoon hun rug hebben toegekeerd toen die jongen vermnoord werd.

Echt die mensen mogen van mij in een strafkamp vergast worden


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen