IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Stille tochten Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2002 11:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 11:21 schreef Jenje het volgende:
Idd, ik snap het ook niet, het gebeurde voor een supermarkt, er moeten mensne zijn geweest die gewoon hun rug hebben toegekeerd toen die jongen vermnoord werd.

Echt die mensen mogen van mij in een strafkamp vergast worden


Ik vraag me af of het puur aan lafheid te wijten is. Ik denk dat iemand ook totaal verbijsterd is als zulk uitermate verstoord gedrag voor je neus gebeurt. En alles schijnt in een zeer korte tijd te hebben plaats gevonden.
En dan hebben we het nog niet over de wettelijke gevolgen, mocht je zo een gastje een pak slaag geven.
Maar ik vind het idd een goed idee dat die mannekes zwaar geïntimideerd worden in hun gevangenis (zoals Rajacker schreef).

Ik heb gisteren trouwens een stukje gezien op de tv over de toestanden in een russische cel. dat is pas extreem (maar dat zou ik ook nooit hier willen, dat is weer te erg voor woorden)).


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2002 11:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

met een paar man had je die hufter makkelijk moeten kunnen overmeesteren

Maar nee, liever kijken en geen klap op je bek krijgen dan je poten uitsteken natuurlijk


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 30-10-2002 11:34 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Je moet als maatschappij een signaal afgeven dat het niet getolereerd wordt. En stil zijn is GEEN signaal. Stil zijn is de totale afwezigheid van een signaal. Stilzijn betekent "wij gaan hier geen reet aan doen, ga je gang maar." Mensen weten dat ze volgens het nederlandse rechssysteem toch weer snel vrij zijn. Maar ik denk dat het anders is als ze weten dat ze door de totale maatschappij uitgekotst worden; dat ze hun eigen leven niet meer zeker zijn. Dat zal wellicht inpact hebben. Als je weet dat als je iemand aanvalt op straat dat je dan door talloze mensen in de direct omgeving aangepakt wordt en je er zelf waarschijnlijk slechter vanaf komt dan je beoogde slachtoffer, misschien dat mensen dan niet zo makkelijk overgaan tot geweld.

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-10-2002 11:34]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-10-2002 17:39 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 11:13 schreef Snaack het volgende:
Volgens mij bleef die Marokkaan doormeppen..

Wat maakt het ook uit, die jongen is overleden


Even ten overvloede: idd, en de "blanke" Venlonaar probeerde hem nog te stoppen, maar kreeg zelf een klap in zijn gezicht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2002 20:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:39 schreef TNightmare het volgende:
Even ten overvloede: idd, en de "blanke" Venlonaar probeerde hem nog te stoppen, maar kreeg zelf een klap in zijn gezicht.


de 'blanke' is vrijgelaten. die kan maar beter onderduiken denk ik. die twee zijn toch wel de minst populaire lieden in Nederlanddenk ik zo.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 31-10-2002 13:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Understatement of the year!


Touché, pussycat!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-10-2002 13:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 0:35 schreef Snaack het volgende:
Ik ben dan ook meer voor ouderwetse heksenjachten op de daders, met brandende fakkels, hooivorken en veel geschreeuw, uiteraard onder invloed van vele liters bier
zo hoort het!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen