|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Precies, laat maar spelen daar! Volgens mij zit Converge al 10 jaar te spelen voor 200 man ofzo. Dus via deze manier kunnen ze ook eindelijk eens wat metal zieltjes voor zich winnen toch? Amen Ra stond overigens toen voor een erg volle tent, niet alleen vanwege het klote weer . [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 12-11-2014 15:10] |
|
quote: Sterker nog, het is commerciële inhoudsloze hap-slik-weg kiddycore, vandaar ook dat het op Fortarock staat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Precies! |
|
Is zo'n beetje het verbrokkelen van de lijk metal-scene, het gevolg dat je zo'n diffuse affiche hebt, met dus alsook nog Converge. Converge, een beetje het Tool-syndroom, gelaagde zware muziek voor de pseudo-intelligentia. En nu gaan we vegen |
|
Of gewoon een snoeiharde metalcoreband als je er wat eerdere plaatjes op naslaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dying Fetus Hopelijk spelen ze nog ergens anders in NL want voor de andere namen hoef ik het niet bepaald te doen. |
|
quote: Overmorgen in Eindhoven. |
|
Vorig jaar Maiden en Slayer. Metal. Komende editie skip ik. |
|
quote: quote: Zin in. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: I know, bedoelde meer volgend jaar, aangezien ik nu nergens heen kan (net uit ziekenhuis en nu voorschrift bedrust ivm zwangerschap) Veel plezier |
|
De kaartverkoop start aanstaande vrijdag 28 november om 10.00 uur met de early birdtickets. Deze kosten 67,50 euro (excl. € 5 servicekosten), zijn gelimiteerd en tot en met uiterlijk 12 januari te koop. Reguliere kaarten kosten 75 euro (excl. € servicekosten). Kaarten zijn te koop via www.fortarock.nl, www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm). |
|
Clutch vind ik toch wel een gave toevoeging aan de line-up. |
|
quote: Een keer geen ouwelullen bands, maar wat 'frisse' bands. Wees blij! |
|
zo fris als een stuk vlees die per ongeluk buiten de koelkast is gelaten voor 1 dag.... in de tropen. |
|
Nog even afwachten wat de "and more" gaat zijn.. |
|
Precies. Trouwens, perfect dat ik de headliner niet veel aan vind. Dan hoef ik ook niet per sé lang nuchter te blijven. Nijmegen is in de buurt, wat dat betreft perfect, maar nog steeds zeg ik : Park Brakkestein ! lampje |
|
quote: Dus wel Muziekodroom, Hasselt, middle of nowhere. Converge, Trap Them, Harms Way, Young And In The Way. Geweldig! En ook aanwezig op Fortarock. Slipknot, Lamb Of God, Converge, Red Fang en Dying Fetus doen het wel voor me. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Tussen Meppel en Zwolle, inderdaad niemandsland. |
|
|
|
Sylosis en Parkway Drive mag je alvast in het lijstje zetten. Ik zag het hier nog niet staan maar is wel al weer een weekje bekend. http://www.festivalinfo.nl/news/33164/Parkway_Drive_en_Sylosis_voor_Fortarock/ Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Op naar Belgenland dan maar. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Niet zo venijnig, jullie mogen Limburg annexeren hoor. Gerust. En nu gaan we vegen |
|
quote: ja wat een tour zeg.... fuck fortarock anders was het misschien ook wel langs NL gekomen. |
|
quote: Goffert is in mijn achtertuin...kun je je ook in mijn tuin ranzig kamperen en een lokaal ontbijtje krijgen Maar Lamb of God en Sylosis? Nais [Dit bericht is gewijzigd door loeser op 23-12-2014 19:42] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |