|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zodat die pit nog 3 meter groter wordt bedoel je? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Daarom trekken die bands ook zo weinig publiek. Met 3 vierkante meter benodigde ruimte per persoon is de zaal snel vol. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: het was echt een kleine vrij rustige pit. Ik hoef ook niet altijd en overal moshen bij elke optreden maar het blijft een metal band die nummers spelen die best moshable zijn. Het hoort er een beetje bij de cultuur. Zoals ik al zei je mag het stupid vinden maar als je met zijn 3en iets wilt verpesten voor 10 anderen ben je gewoon zielig en egoistisch bezig tbh. |
|
quote: Ik denk dat je autisme verwart met spasticiteit. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ik ben best bekend met autisme |
|
Ik ook, ik werk met ze. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ook. Ik ben het. Op een concert. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:En terecht. Een pit heeft niets op RB te zoeken, en verdient afgestraft te worden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ben automutileert zelfs op shows, ik heb het regelmatig aanschouwd Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: De mosh moet echt zijn. Zelfs voor mezelf I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hoe gaat t eigenlijk met de kaartverkoop? |
|
quote:Da's andere categorie. Naar Fortarock kan ik samen met de vrouw gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dit jaar ga ik voor het eerst maar eens niet helaas. Ik kan erg veel bands waarderen, dan wel live, dan wel op CD. En zelfs als er op een festival weinig bands komen waar ik niet veel mee kan dan ga ik meestal toch wel voor de gezelligheid en sfeer. Maar nu vind ik €100-€120 voor één dag (incl. eten en drinken) wel erg veel voor 1 band die me muzikaal aanspreekt en 2, misschien 3, bands die ik zou gaan kijken voor de show. Vreemd genoeg (of nu juist niet) zou ik wel zijn gegaan als het in Brakkenstein zou zijn geweest. Daar kwamen namelijk altijd zoveel bekenden dat ik meestal geen tijd had om bands te kijken. Sinds het echter in het Goffertpark is blijven veel van die bekenden weg, ik nu dus ook. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Je was zeker niet bij DooM dan |
|
Het aan Fortarock voorafgaande Fortarock In The City wordt trouwens ook steeds interessanter! Line up: At The Gates Igorrr Stream Of Passion Krokodil Antropomorphia Night Fever Mandrake's Monster Scarred Mary Fields http://www.doornroosje.nl/event/fortarock-in-the-city/ |
|
Stuk toffer dan het festival eigenlijk |
|
|
|
quote: En definitief. Zojuist een ticket gekocht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Het is wel meer dan 30 minuten treinen en Oddleif is er niet, tevens geen belchinees, wel indo-afhaal maar goed dat doet er niet toe. Dus maar een biertje drinken na al die jaren in afwezigheid? er wordt niet geslapen op de pooltafel! Ps: Dit is een dreigement! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-04-2015 19:26] |
|
Ralph neemt met beljapanees ook wel genoegen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Tegenwoordigetijdszaakerij. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |