|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Vriendenkorting trekt me over de streep, dan is het voor mij nog wel te doen. |
|
|
|
ik zou denk ik wel naar forta rock in the city gaan als eindhoven psych lab niet in datzelfde weekend was. |
|
FORTAROCK FESTIVAL TICKET UPDATE Met de reeds geboekte bands voor FortaRock (Slipknot, Lamb of God, Epica, Parkway Drive, Papa Roach, Godsmack, Exodus, Clutch, Red Fang, Converge, Dying Fetus, Flotsam and Jetsam, Leprous, Sylosis, Enforcer en King 810) zijn we ervan overtuigd dat het weer een hele mooie dag gaat worden in het Nijmeegse Goffertpark, zaterdag 6 juni. Binnenkort worden de laatste namen bekend gemaakt. Ondanks dat we uitkijken naar de optredens van alle artiesten, beseffen we ook dat we met deze line-up niet direct de namen bieden die jullie waarschijnlijk verwachtten, met het oog op het programma van de voorgaande twee jaren. We hebben alles uit de kast getrokken, maar het is ons helaas niet gelukt om nog een aantal grotere acts te boeken onder Slipknot. Dit heeft met name te maken met de sterke internationale concurrentie en het beschikbare aanbod op 6 juni. Er worden zoals gezegd nog enkele bands toegevoegd aan het programma, maar hele grote namen zitten er niet meer in, hoezeer we dat ook gewenst hadden. We zijn dan ook van mening dat het programma voor de komende editie niet geheel in verhouding staat met de huidige ticketprijs. Vandaar dat we hebben besloten om de ticketprijs te verlagen van € 67,50 naar € 49 (excl. 2,50 servicekosten). Deze verlaging gaat met terugwerkende kracht in. Alle huidige kaartkopers krijgen hierover persoonlijke bericht en een dezer dagen het teveel betaalde bedrag teruggestort op hun rekening. |
|
Enige vorm van zelfkennis bij een dergelijk festival? Dan moet de werkelijke stand van zaken wel verschrikkelijk zijn! Pas 2.000 kaarten verkocht? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Als ze al dit soort fratsen gaan uithalen ben ik benieuwd of het festival überhaupt wel doorgaat. Hopelijk volgend jaar terug naar Brakkenstein. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wel netjes van die gasten dat ze dit doen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: My thoughts exactly... |
|
Plus het feit dat ze laatst al met die vriendenkorting aankwamen... |
|
Wat extra korting voor early bird kopers "Daarbovenop, omdat jij vóór 12 januari een early bird ticket hebt gekocht, wordt er nog eens € 7,50 (per ticket) teruggestort. Dit omdat wij ons ervan bewust zijn dat we de early bird kopers, ofwel onze grootste fans, tekort hebben gedaan door de early bird prijs van € 67,50 ook ná 12 januari nog te laten gelden. Concreet houdt het in dat jij van Ticketmaster automatisch een bedrag terug krijgt van € 26 plus € 2,50 servicekosten (per ticket)." Prima geregeld imo! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Dat, inderdaad. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hm, ik durf zo niet te denken. Zo'n logge organisatie denkt niet aan 'netjes' doen, die wil geld verdienen en zal dit wel zien als een laatste redmiddel om kaarten te verkopen en de drankverkoop omhoog te helpen. Tuurlijk is het fijn dat het voor een hoop mensen een financiële meevaller betekent, maar imho is het helemaal niet 'netjes' dat ze dit doen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Inderdaad. De bakker bakt goed brood niet omdat hij zijn klanten wil verwennen, maar omdat hij zich wil onderscheiden door zo meer te verkopen. Ondanks dat dit een 'metal'festival is en menig snotneus denkt dat metal ondergronds en gespeend van commercie is, is dit gewoon een groot geldcircus. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-02-2015 11:06] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-02-2015 11:07] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dit dus. En zelfs voor gereduceerd tarief ga ik niet richting Nijmegen hiervoor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat heeft niets met 'netjes' op zich te maken, maar met je als 'net' willen doen voorkomen om zo je klanten te behouden. @Nark dus. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 27-02-2015 11:08] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Waarom niet? |
|
Ik ben het helemaal eens met Kvelgeest. Vrijdag 27 februari 2015, onthoud die datum. |
|
Bier met slagroom voor iedereen! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Omdat ze geld willen verdienen en het ze geen reet interesseert wat "men" van het programma of de organisatie vindt, zolang de velden maar volstaan met bierdrinkende mensen. Natuurlijk is het slim gebracht, zo van "awww onze lineup is kut dus hier heb je geld terug" maar eigenlijk is het "kom alsjeblieft naar ons festival, al moeten we je betalen". 10.000 bierdrinkende mensen met een goedkoper kaartje halen meer geld binnen van 4.000 mensen met een iets duurder kaartje. Zou me niet verbazen dat er met deze prijsreductie direct een prijsverhoging van het bier en eten is doorgevoerd. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: je slaat de spijker volledig mis, kan het je niet kwalijk nemen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd klopt wel ja. Maar is dat niet overal zo? |
|
Dan is Schuurmans (van Werchter) ten minste eerlijk genoeg om toe te geven dat de prijzen omhoog gaan omdat ze niet genoeg winst maken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Deze actie heeft helemaal niets met de vreugd van het publiek te maken. He-le-maal niets. Ethereal slaat de spijker juist vol op de kop. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 27-02-2015 11:30] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |