|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 18 juli IJsportcentrum, Eindhoven Dynamo Metal Fest Bevestigd: Death Angel (US) Nuclear Assault (US) Alestorm (SCO) Entree: 15 euro Open: 12.00 uur Aanvang: 12.30 uur We vonden dat het weer eens tijd werd voor een openlucht metalfestival in Eindhoven. Nou ja, open lucht….half in de open lucht dan, want de kunstijsbaan waar het festival gehouden wordt is half-overdekt. Eigenlijk wel handig, want bij regen kun je droog staan en bij mooi weer lekker in het gras liggen. Ideaal! Verder willen we het vooral niet te moeilijk. Dus 1 dag, 1 podium, 8 bands, 2 barren….misschien 3. En dan met een paar duizend vrienden fijn naar metalbands kijken en een biertje drinken. Dat hoeft dus ook niet veel te kosten. 15 euro in de voorverkoop, 20 aan de deur. Daarvoor krijg je geen Metallica natuurlijk, maar wel 8 vette bands waar we voor ieder wat wils in proberen te stoppen: jong, oud, thrash, death, hardcore, en noem maar op. En plek voor (nieuw) talent. http://dynamometalfest.nl/ |
|
heel mooi! ga ik zeker heen! |
|
Is dit de ijsbaan waar ooit ook Dynamo Open Air werd gehouden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zal ook vast wel gaan |
|
quote: |
|
quote: Yep. Zie het filmpje dat ze gemaakt hebben. De baan is nu wel overdekt: http://youtu.be/Ich4M8SzUm8 |
|
Headliner: Arch Enemy |
|
quote: Mooi optijd weg als je met het openbaar vervoer bent dan... [Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-12-2014 11:44] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-12-2014 11:45] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik vraag me steeds meer af zo of dit de enige optreden word van Nuclear Assault in nederland. |
|
Ik wacht eerst ff af of dit niet samen valt met bospop 2015. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: dit is het enige optreden van NA in NL ja |
|
quote: ja want daar komen ook altijd van die vette metalbands haha |
|
Gelukkig zie ik NA al op wacken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vandaag is Bodyfarm toegevoegd aan de line up. [Dit bericht is gewijzigd door Loja op 23-01-2015 16:12] |
|
Zojuist bevestigd: Biohazard en Orange Goblin. |
|
Geweldig programma van alleen maar bands die je al 100x ergens anders hebt kunnen zien. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 18-03-2015 15:19] |
|
quote: Heb je gelijk in en om die reden laat ik dit festival ook aan me voorbij gaan maar de prijs is natuurlijk wel netjes. |
|
quote: Exclusieve show van Nuclear Assault anders..... |
|
quote: Die al een keer of 1000 in Nederland hebben gespeeld en nog wel een keer of 1000 zullen komen. Ontzettend saaie line-up, inderdaad. Alleen de prijs van het geheel verdient echt alle lof. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vind het wel een lekkere line-up. Niet origineel, maar staat wel garant voor een mooi dagje metal voor weinig |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Volkomen voorspelbare line up met de gebruikelijke Eindhovense usual suspects. Testament en Sacred Reich konden waarschijnlijk niet Desalniettemin kaart gekocht, zal ongetwijfeld een prima nostalgie-dag worden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: |
|
Sacred Reich had van mij best op de lijst mogen staan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |