|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Week, smaakloos. Slechte kwaliteit. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zal dan van het moment dat je het haalde en degene die het gebakken heeft gelegen hebben. Ik kreeg friet die net uit de frituur kwam en die was prima in orde. Hooguit iets te zout. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Was best ok, mits net uit het vet, vond de prijs daarentegen belachelijk...5 euro kan echt niet. |
|
|
|
quote:Jaja.. Ik moest wel even glimlachen toen die posters opgehangen werden. Het is nu nog wachten op Testament en Laaz Rockit. Overigens een prima dag gehad, geheel naar verwachting: ouwehoeren met oude bekenden, bier, friet en tussendoor een (gedateerde ) band meepikken. Biohazard vond ik er tussenuit springen. Hopelijk het begin van een hernieuwde traditie www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: De ene forumganger interviewt de andere. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Die rechtse heb ik ook zien lopen. Was ver heen als je het mij vraagt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zal ook eens niet. Verstikking. Oude forumbaas. |
|
quote: Klinkt als een regular verstikkingsdag. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat is Frans toch een mooie gozer Bazzio Attacks!!! |
|
Was gaaf, niet veel meer doen aan deze opzet wat mij betreft. Death Angel was voor mij de topband. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |