|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Alestorm, is echt vreselijk! Ik kan helaas niet ivm werkverplichtingen en geen ruilweekenden meer over deze zomer, maarre.. vast een mooi feestje. |
|
quote:Sja. Ik zit dan in Slovenië. En Alestorm is vreselijk. Maar je kan met de zanger wel lachen. Dat dan weer wel. Boeiender |
|
Orange Goblin, Biohazard, Nuclear Asault en Death Angel. Daarna weer op huis aan. |
|
O, kut, Alestorm. Dat heb ik vorig jaar voor het eerst op Graspop 'mogen' meemaken. Het was rond een uur of 11 's morgens, ik was nog relatief nuchter en toch zag ik de ene na de andere Vollidiot met een carnavalspak, piratenhoed of godbetert een namaakpapegaai op de schouder. Bleek die band het te presteren om simpelweg nóg kutter te zijn dan die verkleedpartij. Wat een treurnis. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik neem aan dat jij ook weinig plezier beleeft in het aanschouwen van klapmongolen gekleed in berenvelletjes op evenementen als Heidenfest? |
|
quote: Deaud moeten al dat soort idioten. Deaud, zeg ik je. Sowieso is er weinig plezier te beleven aan evenementen als Heidenfest, ongeacht de uitdossing en het gedrag van het publiek dat daar op af komt. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 26-06-2015 13:10] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
laat iedereen toch, wat lopen jullie je toch op te fokken. |
|
quote: Wintersun was anders behoorlijk episch afgelopen editie. |
|
quote: Dat lijkt me redelijk afschuwelijk - zoals je het beschrijft kan ik nauwelijks geloven dat het echt bestaat, maar als ik carnaval nooit had meegemaakt en iemand zou het beschrijven, zou ik het ook niet geloven... Verkleedpartijtjes zijn voor kleuters. Doe eens normaal joh. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Met je plastic zwaard! Ach...vind Alestorm wel te pruimen, maar zou er niet bij gaan lopen als de nieuwe captain Hook Ohja, nog ff kaartjes regelen hiervoor. |
|
Kaartje in de pocket. Ouderwetse prijzen. Even kijken bij Orange Goblin, Biohazard en Death Angel. Voor de rest in de Biergarten IPA's en andere speciaal bieren drinken ;-) |
|
nog maar 500 kaarten |
|
Sorry. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Uitverkocht! Sjaak afhaak hier... |
|
Tjah, als je na 2 weken nog geen kaartje geregeld hebt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Scheelt mij weer een besluit nemen. Ik ga nu overwegen om de zaterdag en de zondag van night of the prog op de rock hard locatie te gaan bezoeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Niemand wilde mee (slecht excuus ja) en de line-up boeit met eigenlijk ookj nietzo. Was meer benieuwd naar de locatie haha. |
|
Biohazard heerste keihard. Die gedateerde thrash daarna boeit totaal niet. Ach, er is witbier in de Biergarten. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Sacred Reich is bevestigd voor volgend jaar! |
|
quote: quote: |
|
1000 early bird tickets a €15 p/s. vvk start 20-07-2015. Normale verkoop €20 p/s. Reeds bevestigd idd, Sacred Reich. Voor de entreeprijs hoef je het in ieder geval niet te laten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Orange Goblin was fantastisch. Leuke setting zo op die ijsbaan. Voor herhaling vatbaar! |
|
Mij galmt het iets te hard onder die overkapping. Verder leuke setup al werd het na 17.00 pas interessant. Goeie friet. Files bij zowel de bonnenkassa's als de toiletten was dan weer minder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die patat vond ik dramatisch. Gelukkig meer dan genoeg wel lekker eten aanwezig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |