|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik speel zelf in een frysk swart metaal band, us mem genaamd. we zijn met z'n tweeen en hebben nog niets uitgebracht wegens gebrek aan tijd. de meeste tijd drinken we bier we zijn van plan om nog eens een demo-tape op te nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 26-10-2002 17:57] Trieste gast |
|
die demo zal alleen in frieslan verkrijgbaarte zijn en er zullen maar iets van 25 oplagen zijn.. Trieste gast |
|
ik ken alleen ûs mem ( voorheen schultenbräu)waarin ik zelf ook een aantal taken op me neem... en ik vind het een goed idee!! [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 26-10-2002 18:04] No meat is sweater |
|
he crypto, waar woon je in frysland? Trieste gast |
|
vlakbij het tjeukemeer... No meat is sweater |
|
[afzeikmodus aan] 25 oplagen?????????? en hoeveel stuks per oplage? 10000? Dan worden jullie nog bekender dan Dimmu Borgir!!!!! ghehehe [afzeikmodus uit] |
|
hehehe vet! No meat is sweater |
|
Hopelijk komen die er niet, ik zie het al voor me. Rood blauw witte paint, en vries lullen. (ps. ik heb het niet zo op vriesen ivm dat ze altijd even moeten laten weten wat ze zijn) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: och...arme stakker... No meat is sweater |
|
quote: Ik heb ook medelijden met mezelf. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
maar waarom zoude friese black metal bands rood wit blauwe paint op hebben en , en 'nederlanders' gewoon witte? No meat is sweater |
|
jullie kunnen nu toch van die maffe hartjes op je gezicht doen? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
hartjes? dat zijn pompeblêden godverdomme No meat is sweater |
|
ah oke... Wat zijn pompeblêden voor blaadjes dan? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: duur woord voor wietblaadjes prolly [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 26-10-2002 19:09] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ah vet =) pompeblêden zien er iig gay uit Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: nope, bladeren van de waterlelie quote: niet half zo gay als jou... No meat is sweater |
|
quote: Friese willen toch altijd net ietsjes anders zijn Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
fuck off heohomo, wat weet jij nou van Frieschen.. Trieste gast |
|
quote: nee dat zijn marrokanen , daarom gaan ze mensen met helmen te lijf, omdat geen nederlander daar aan denkt... No meat is sweater |
|
quote: Dat ze fries zijn. en dat piet paulusma een homo is. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: piet paulusma is geen fries, dat is een wries oftewel een wannabe-fries... No meat is sweater |
|
quote: juischt ... friezen --> invriezen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: your the men© [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 26-10-2002 19:45] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: racist... No meat is sweater |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |