IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Fryske Black Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 26-10-2002 19:48 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

en wie mar roppe, roppe… ja fryslan boppe
en wie mar raze, raze… ja ik bin een fries

None of us are saints - Albert Fish

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 26-10-2002 19:48 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 26 oktober 2002 19:41 schreef Claw het volgende:
juischt ... friezen --> invriezen

Friezen zijn superieure nederlanders! Wisten jullie niet he!

11.45: restate my assumptions

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 26-10-2002 19:50 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 26 oktober 2002 19:48 schreef Arson het volgende:
en wie mar roppe, roppe… ja fryslan boppe
en wie mar raze, raze… ja ik bin een fries

Maarja, eigenlijk heb ik niet zo heel erg veel recht van spreken, mn pa komt uit Gelderland en mn moeder uit Friesland. Dus eigenlijk ben ik maar 50 % Fries.. Toch voel ik mij 100 % fries!!!!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 26-10-2002 19:50 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2002 19:48 schreef Styhn het volgende:

ware ubermenschen

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 27-10-2002 3:07 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

friesland rockt godverdomme

Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 27-10-2002 14:08 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

Mee eens. Met name Leeuwarden swingt de pan uit

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 27-10-2002 14:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja daar zit muziek in...

No meat is sweater

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-10-2002 14:20 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Het zal opzich wel orgineel zijn

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 27-10-2002 14:39 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Jullie moeten eens naar OldenHeave luisteren. Da's een eenmans-blackmetal projectie van iemand uit Leeuwarden. Geniaal!

np: Enen ketteraar hangt aan den OldenHeave

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 28-10-2002 15:13 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2002 17:53 schreef Cryptogram het volgende:
We hebben al heel wat bands in het black metal genre die in het nederlands/vlaams, zingen. Maar (ik kom uit Friesland) voor zover ik weet nog niet in het Fries. Ik schrijf zelf wel 's wat lyrics in het Fries. Kennen mensen hier bands die dit doen en wat vindt men van het idee?

Eerste demo van Lugubre heeft friese teksten, ken je cultuur.......

Only suicide is real, kill yourself

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-10-2002 16:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Het probleem dat ik hiermee heb, is dat een (groot?) deel van de Friezen dit daadwerkelijk vindt van hun taal en provincie (ook al zijn ze daar natuurlijk niet uniek in).

Touché, pussycat!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-10-2002 16:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Het probleem dat ik hiermee heb, is dat een (groot?) deel van de Friezen dit daadwerkelijk vindt van hun taal en provincie (ook al zijn ze daar natuurlijk niet uniek in).

Touché, pussycat!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-10-2002 16:12 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat is dat toch altijd voor zielig gedoe van die Friezen? Die trots over dat Fries zijn. Zo gauw iemand daar wat over zegt, vliegen ze de gordijnen in. Nou woon ik in Groningen, dus heb ik genoeg met ze te maken.

Nederlands nationalisme wordt als fout gezien, maar fries nationalisme mag wel ineens.

Wat een flauwekul allemaal... Ga wat nuttigs doen!

Dear dirty delightful old drunken old days

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 28-10-2002 16:15 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 16:12 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat is dat toch altijd voor zielig gedoe van die Friezen? Die trots over dat Fries zijn. Zo gauw iemand daar wat over zegt, vliegen ze de gordijnen in. Nou woon ik in Groningen, dus heb ik genoeg met ze te maken.

Nederlands nationalisme wordt als fout gezien, maar fries nationalisme mag wel ineens.

Wat een flauwekul allemaal... Ga wat nuttigs doen!

daar moet je übermensch (oftwel Fries) voor zijn omdat te begrijpen

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 28-10-2002 16:49 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2002 18:25 schreef Heosphoros het volgende:
Hopelijk komen die er niet, ik zie het al voor me. Rood blauw witte paint, en vries lullen.

(ps. ik heb het niet zo op vriesen ivm dat ze altijd even moeten laten weten wat ze zijn)
dan bist wol een RAS-ECHTE frysk of niet soms ???

zo, dat was mijn beurt dan weer

sickheaddread
Posted 28-10-2002 16:51 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2002 19:50 schreef Styhn het volgende:

Maarja, eigenlijk heb ik niet zo heel erg veel recht van spreken, mn pa komt uit Gelderland en mn moeder uit Friesland. Dus eigenlijk ben ik maar 50 % Fries.. Toch voel ik mij 100 % fries!!!!
oh shit, ff vergeten. Ik ook maar 50%

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 28-10-2002 16:58 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

los van het feit dat ik een blackmetal project ga beginnen met de friese naam "ferstjerren" vin ik friesen een klote volk. Een eigen taal, die op tv door nederlands ondertiteld moet worden. altijd roepen dat een fries een fries is en geen nederlander. En daar ook meteen een eigen land bij te willen, friesland.

ik vinnet best friesland een apart land, maar dan ook absoluut geen hulp vanuit nederland, moet je zien hoe snel ze weer nederlands willen worden. Van friesland zelf valt namelijk niet te leven.

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-10-2002 17:25 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 16:58 schreef Markam het volgende:
los van het feit dat ik een blackmetal project ga beginnen met de friese naam "ferstjerren" vin ik friesen een klote volk. Een eigen taal, die op tv door nederlands ondertiteld moet worden. altijd roepen dat een fries een fries is en geen nederlander. En daar ook meteen een eigen land bij te willen, friesland.

ik vinnet best friesland een apart land, maar dan ook absoluut geen hulp vanuit nederland, moet je zien hoe snel ze weer nederlands willen worden. Van friesland zelf valt namelijk niet te leven.

KIJK! mijn woorden!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 28-10-2002 17:34 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

nee heos dat waren MIJN woorden

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-10-2002 17:43 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik bedoel dat ik hetzelfde denk

sickheaddread
Posted 28-10-2002 18:04 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 17:43 schreef Heosphoros het volgende:
Ik bedoel dat ik hetzelfde denk
vast, maar je kon het dus niet zelf zo zeggen

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 21:41 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

De rest van Nederland is gewoon jaloers op Friesland, dat blijkt wel weer.

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-10-2002 22:09 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 21:41 schreef Styhn het volgende:
De rest van Nederland is gewoon jaloers op Friesland, dat blijkt wel weer.

Ja man, we zijn zo jaloers op die mest schrokkers

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-10-2002 22:10 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:09 schreef Heosphoros het volgende:
Ja man, we zijn zo jaloers op die mest schrokkers

alleen omdat we er graag mee spelen, betekent niet da we het opeten...

No meat is sweater

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:11 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

sta jij wel eens stil bij je eigen mongolide opmerkingen?

[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 28-10-2002 22:12]

Trieste gast

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com