|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
damn ik maak een grap, boere lul. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ON TOPIC en NIET flamen. |
|
quote: hehehehe No meat is sweater |
|
quote: je kwetst me.... 11.45: restate my assumptions |
|
heospheros ruikt liever viooltjes? |
|
.inlog. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: nee, oldenheave was geouwehoer van mij, hehe 11.45: restate my assumptions |
|
quote: what the hell? |
|
Fryske Black Metal is pure Blasfemie, haha! en trouwens Frysk leent zich prima uit voor black metal, dacht ik zo, klinkt wel lekker rauw tussen al die Noors-talige Black metal, toch? "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Hmm, natuurlijk is er niet mis met friestalige black metal. Fries klinkt immers wel wat als noors. |
|
hehehe , het is wel een germaanse taal of het stamt er vanaf.... No meat is sweater |
|
Ja, de eerste Friezen komen oorspronkelijk uit gebieden rond Denemarken e.d. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Heui Ik bin een drummer von 16 ier, ik siekje een metal band, it louwste in Fryske Black Metal band, ken iemand mie helpe? Ik lit mie inspireren troch bands ols: Bathory, Darkthrone, Burzum en het aldere wurk von Mayhem |
|
Epic necro, maar probeer het hier eens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3843029/5?hl=muzikantenbank Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |