IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Metal Matinee in 013 Volgende pagina
Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 28-10-2002 13:07 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Gaan er mensen van ZM wel eens naar de Metal Matinee in de 013?
Of ben je er wel eens geweest?
Wat heb je gezien?
Wil je nog n keer?
Of weet je niet wat het inhoud?..

Vertel vertel..
Ik zit er namelijk (bijna) elke week.. en ik ben benieuwd of er dus ook wel eens zm-ers zijn..

(Van Evilpietje weet ik t al )

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-10-2002 13:12 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ben er 1 keer geweest en toen moest ik zelf spelen met de band

Was gezellig daar

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2002 13:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik ging t/m Maart af en toe maar sindsdien heb ik of minder tijd of zijn er mindere bands o.i.d. dus ben ik niet meer gegaan.
Voor de leuk ga ik niet naar de 013, alleen al voor de fucking E 1,60 voor 'n slecht getapt biertje blijf ik liever weg dus er moet wel een retegoede band spelen eer ik me bedenk.

//De groeten aan Bart trouwens! De homeau zou nog de 13e of 14e bij mij langskomen maar heeft niks meer van zich laten horen.(weetjewel)

Filthgrinderr
Posted 28-10-2002 13:20 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 13:13 schreef MBMarduk het volgende:
//De groeten aan Bart trouwens! De homeau zou nog de 13e of 14e bij mij langskomen maar heeft niks meer van zich laten horen.(weetjewel)

Doe ik!
Enne nix nie homeau.. ik ben geen vent!

\\back-on-topic...

Zuipen in 013 is duur ja..
Maar wat moet je anders op je zondagmiddag doen?
4 euro entree.. en gezellig wat metalbandjes kijken, met n pilsje erbij en wat metalmensjes om je heen is toch het perfecte vermaak?!

[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 28-10-2002 13:23]

Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 28-10-2002 13:22 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

ben er 1x geweest, toen speelden shadowbreed en defcon one (goeie band overigens), maar het is inderdaad voor op de zondagmiddag wel cool als je toch niks te doen hebt
beetje metal, beetje bier

met0l!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-10-2002 13:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik laat het ook sterk van de bands afhangen. Op de zondag moet ik 40% van een retourtje Duitse grens - Tilburg betalen nl...

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 28-10-2002 13:47 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 13:07 schreef Filthgrinderr het volgende:
Gaan er mensen van ZM wel eens naar de Metal Matinee in de 013?

(Van Evilpietje weet ik t al )

Haha, je bent weer eens te vlug af geweest !!
D'n Batcave = DENK !!!!

BLASTBEATS FOREVER

Filthgrinderr
Posted 28-10-2002 13:52 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

oei !
sorry hoor
maar volgende week moeten we zondigen..

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 28-10-2002 14:07 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ach ja, het is voor een goed doel hé !! Vinden ze vast niet erg
Ik kom mijn contributie de week erop wel weer betalen

BLASTBEATS FOREVER

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 28-10-2002 18:21 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Ben er ongeveer een half jaar geleden een keer geweest.. maar het is meer een cafe dan een concert bezoek. Ik moet al dat gezuip niet en blijkbaar ben ik daar de enige die de muziek over de drank kiest... Staat zo stom als je daar als enige "uit je dak gaat" en de rest dronken aan de bar hangt.

Doet mij maar gewoon echte concerten

Hakkuh

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-10-2002 20:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mee eens. Een hoop cafe's zijn zo tof niet meer als je niet komt om 'heftig te zuipeuuhh'

Zenial

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 28-10-2002 20:39 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Zuipuh is toch een plezierige bijkomstigheid

Maar ik ga zeker ook voor de bands, daarom:
ZONDAG INHUME IN 013!!!!

En we mogen best tjokkeoll raken

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-10-2002 20:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik kom daar regelmatig.Altijd leuke zondagmiddagen.En het is toch fijn om te terwijl je geniet van goede livemuziek!!!!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-10-2002 20:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Een tijd geleden een keertje... was best heersch... en zuipen in de 013 ? heineken ? zuipen... no way !!

Ik, Wil Schuurman

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2002 20:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De 013 is echt geen gezellige tent... dan ga ik liever in een gezellige bruine kroeg zitten, waar je lekker speciaalbiertjes kunt halen (en geen entree hoeft te betalen ).

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 28-10-2002 20:58 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Een bruin café is inderdaad ook heel erg relax, lekker hangen op de zondagmiddag en ff poolen, maar natuurlijk wel onder het genot van een pilsje.

Filthgrinderr
Posted 28-10-2002 21:16 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:24 schreef Zenial het volgende:
Mee eens. Een hoop cafe's zijn zo tof niet meer als je niet komt om 'heftig te zuipeuuhh'

ik drink meestal nie eens zo veel hoor..
of cola..
maar tis daar gewoon gezellig!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-10-2002 22:44 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

een keertje gespeeld, erg relaxed. ik ben wel vaak te vinden met vette muziek in 013. ik kom zondag ook btw

Filthgrinderr
Posted 30-10-2002 11:50 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 22:44 schreef collision-tammi het volgende:
een keertje gespeeld, erg relaxed. ik ben wel vaak te vinden met vette muziek in 013. ik kom zondag ook btw

Hehe.. zoals ik al zei..
Zondag moeten we effe zondigen..
Behemoth.. Destroyer 666.. en Diabolic in Den Bosch...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-10-2002 14:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

In de begindagen ben ik redelijk vaak geweest (zelfs de allereerste met Pentacle en Ancient Ries nog meegemaakt). De laatste tijd (anderhalf jaar) vanwege bandrepetities en vrachtladingen huiswerk komt het er niet veel meer van.. Ook nog zelf 2 keer opgetreden daar...

Maar wel een bijzonder goed initiatief vanuit de 013

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 14:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 14:11 schreef Judge M. het volgende:
De laatste tijd (anderhalf jaar) vanwege bandrepetities en vrachtladingen huiswerk komt het er niet veel meer van..
Hey, de achtste december ben je er vast ook weer eens te vinden

http://www.013web.nl/detail.asp?1447

I'm not being rude. You're just insignificant.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-10-2002 14:30 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ben benieuwd wat dat daar is in feite....al 1000x mensen gezien met die shirts.

logo dat mij aan dat van Madd Hunter deed denken

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Filthgrinderr
Posted 30-10-2002 14:38 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

whehee..
nou moet ik gaan twijfelen of ik dat wel wil zien........

misschien is dat wel de perfecte zondag om n keertje uit te slapen.. of eens iets anders te gaan doen..

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 14:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 14:38 schreef Filthgrinderr het volgende:
nou moet ik gaan twijfelen of ik dat wel wil zien........
Tja eeh... dan ga je toch niet? Des te meer ruimte voor mensen die het wel leuke muziek vinden om zich uit te kunnen leven.

Penumbra

Filthgrinderr
Posted 30-10-2002 14:49 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 14:39 schreef helmet het volgende:
Tja eeh... dan ga je toch niet? Des te meer ruimte voor mensen die het wel leuke muziek vinden om zich uit te kunnen leven.

Penumbra

Sja.. ik waarom zou ik mn zondagmiddag opgeven voor bandjes die mij nie boeien..
alsser maar bier is..... en gezelligheid.. dan vermaak ik me wel..
probleem is wel.. als ik zo de bandjes bekijk dat er wat ander volk zal rond lopen dan een doorsnee "metal" matinee..

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 14:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 14:49 schreef Filthgrinderr het volgende:
probleem is wel.. als ik zo de bandjes bekijk dat er wat ander volk zal rond lopen dan een doorsnee "metal" matinee..
Dat komt omdat bepaalde "metal"-stromingen ondervertegenwoordigd zijn op deze middagen

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com