|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er 1 keer geweest en toen moest ik zelf spelen met de band Was gezellig daar |
|
Ik ging t/m Maart af en toe maar sindsdien heb ik of minder tijd of zijn er mindere bands o.i.d. dus ben ik niet meer gegaan. Voor de leuk ga ik niet naar de 013, alleen al voor de fucking E 1,60 voor 'n slecht getapt biertje blijf ik liever weg dus er moet wel een retegoede band spelen eer ik me bedenk. //De groeten aan Bart trouwens! De homeau zou nog de 13e of 14e bij mij langskomen maar heeft niks meer van zich laten horen.(weetjewel) |
|
quote: Doe ik! Enne nix nie homeau.. ik ben geen vent! \\back-on-topic... Zuipen in 013 is duur ja.. Maar wat moet je anders op je zondagmiddag doen? 4 euro entree.. en gezellig wat metalbandjes kijken, met n pilsje erbij en wat metalmensjes om je heen is toch het perfecte vermaak?! [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 28-10-2002 13:23] |
|
ben er 1x geweest, toen speelden shadowbreed en defcon one (goeie band overigens), maar het is inderdaad voor op de zondagmiddag wel cool als je toch niks te doen hebt beetje metal, beetje bier met0l! |
|
Ik laat het ook sterk van de bands afhangen. Op de zondag moet ik 40% van een retourtje Duitse grens - Tilburg betalen nl... |
|
quote: Haha, je bent weer eens te vlug af geweest !! D'n Batcave = DENK !!!! BLASTBEATS FOREVER |
|
oei ! sorry hoor maar volgende week moeten we zondigen.. |
|
Ach ja, het is voor een goed doel hé !! Vinden ze vast niet erg Ik kom mijn contributie de week erop wel weer betalen BLASTBEATS FOREVER |
|
Ben er ongeveer een half jaar geleden een keer geweest.. maar het is meer een cafe dan een concert bezoek. Ik moet al dat gezuip niet en blijkbaar ben ik daar de enige die de muziek over de drank kiest... Staat zo stom als je daar als enige "uit je dak gaat" en de rest dronken aan de bar hangt. Doet mij maar gewoon echte concerten Hakkuh |
|
Mee eens. Een hoop cafe's zijn zo tof niet meer als je niet komt om 'heftig te zuipeuuhh' Zenial |
|
HEUY!!!! Zuipuh is toch een plezierige bijkomstigheid Maar ik ga zeker ook voor de bands, daarom: ZONDAG INHUME IN 013!!!! En we mogen best tjokkeoll raken |
|
Ik kom daar regelmatig.Altijd leuke zondagmiddagen.En het is toch fijn om te terwijl je geniet van goede livemuziek!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een tijd geleden een keertje... was best heersch... en zuipen in de 013 ? heineken ? zuipen... no way !! Ik, Wil Schuurman |
|
De 013 is echt geen gezellige tent... dan ga ik liever in een gezellige bruine kroeg zitten, waar je lekker speciaalbiertjes kunt halen (en geen entree hoeft te betalen ). |
|
HEUY!!!! Een bruin café is inderdaad ook heel erg relax, lekker hangen op de zondagmiddag en ff poolen, maar natuurlijk wel onder het genot van een pilsje. |
|
quote: ik drink meestal nie eens zo veel hoor.. of cola.. maar tis daar gewoon gezellig! |
|
een keertje gespeeld, erg relaxed. ik ben wel vaak te vinden met vette muziek in 013. ik kom zondag ook btw |
|
quote: Hehe.. zoals ik al zei.. Zondag moeten we effe zondigen.. Behemoth.. Destroyer 666.. en Diabolic in Den Bosch... |
|
In de begindagen ben ik redelijk vaak geweest (zelfs de allereerste met Pentacle en Ancient Ries nog meegemaakt). De laatste tijd (anderhalf jaar) vanwege bandrepetities en vrachtladingen huiswerk komt het er niet veel meer van.. Ook nog zelf 2 keer opgetreden daar... Maar wel een bijzonder goed initiatief vanuit de 013 |
|
quote:Hey, de achtste december ben je er vast ook weer eens te vinden http://www.013web.nl/detail.asp?1447 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben benieuwd wat dat daar is in feite....al 1000x mensen gezien met die shirts. logo dat mij aan dat van Madd Hunter deed denken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
whehee.. nou moet ik gaan twijfelen of ik dat wel wil zien........ misschien is dat wel de perfecte zondag om n keertje uit te slapen.. of eens iets anders te gaan doen.. |
|
quote:Tja eeh... dan ga je toch niet? Des te meer ruimte voor mensen die het wel leuke muziek vinden om zich uit te kunnen leven. Penumbra I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sja.. ik waarom zou ik mn zondagmiddag opgeven voor bandjes die mij nie boeien.. alsser maar bier is..... en gezelligheid.. dan vermaak ik me wel.. probleem is wel.. als ik zo de bandjes bekijk dat er wat ander volk zal rond lopen dan een doorsnee "metal" matinee.. |
|
quote:Dat komt omdat bepaalde "metal"-stromingen ondervertegenwoordigd zijn op deze middagen I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |