|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
in nederland is niets een kut eind. |
|
Er zijn ieder jaar gasten uit verschillende delen van Europa, America, Australie, Rusland en noem maar op. Voor hen is Eindhoven, vreemd genoeg geen kut end. |
|
voor mij zijn er 2 eindes in nederland, hoteleind en treineind. er komen weer nieuwe aankondigingen aanstaande weekend |
|
quote: En voor alle andere mensen in die landen die wel geïnteresseerd zijn maar niet komen is het wél een kut end, en dat zijn er hoogstwaarschijnlijk meer dan de mensen die de trip wel maken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
en zo kan ie wel weer. Line-up tot nu toe is veelbelovend. Naast Vampire verwacht ik Tribulation nu ook. |
|
Tot aan 31 mei zit het er zo uit. |
|
Ziet er goed uit! |
|
|
|
van mij mag behemoth een heel lange set spelen zodat ik meerdere betere bands kan zien. |
|
Twee bands zijn toegevoegd - NECROS CHRISTOS & VEKTOR! [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 02-06-2015 18:22] |
|
Nice! Vektor dus [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-06-2015 14:54] |
|
Vektor! Necros Christos is ook gaaf, sowieso ziet de line-up er tot nu toe erg goed uit. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-06-2015 18:00] |
|
Spikes! Chains! Bullets! Leather! |
|
TODESTRIEBE - Black Metal uit Moscow! [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 03-06-2015 11:13] |
|
Laatse twee voorlopige aankondigingen - Purgatory & Marduk! |
|
Hmm. Voor mij persoonlijk wel wat veel snackmomenten dit jaar. Op mijn 'to see' lijstje tot nu toe Candlemass, Desaster en misschien nog Samael staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En met NECROS CHRISTOS, VEKTOR, DESASTER, TODESTRIEBE, PURGATORY en MARDUK ziet de line up er tot nu toe zo uit. |
|
Heel fijn! |
|
Purgatory blaast alles weg. La haine de Paris. Zieker dan Kickback. En nu gaan we vegen |
|
quote: Het is waarschijnlijk nen andere Purgatory. En nu gaan we vegen |
|
quote: Death Metal uit Duitsland. |
|
Super liveband! Met de passie en strakheid van Vader 14 jaar geleden Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Hopelijk Ahab, Candlemass en Mourning Beloveth op dezelfde dag. Hoef ik geen weekendticket te kopen. |
|
quote: Dan heb je al pech. Volgens hun eigen site: Candlemass - 11-12 AHAB - 12-12 Misschien heeft Soepkoeltoer al vast een indicatie van de speeldagen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |