|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zwak in de laatste zin slaat op de gehele twee dagen. Echt mensen die de line-up slecht vinden zijn duidelijk mensen die niets op EMM te zoeken hebben en beter naar Wacken en Graspop kunnen gaan voor de usual suspects die altijd op ieder groot festival komen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Tjah. Altijd grappig. Mensen die menen te kunnen oordelen over de smaak van anderen en weten op welke festivals ze wel of niet thuis horen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Houd mijn hart vast voor het tijdschema van de zaterdag ja.. Maar Marcel heeft verder wel gelijk. Erg goede, diverse lineup met originele namen. |
|
quote: Of een andere. Ik loop hier (denk ik) ook niet voor uit. Een aantal hele interessante namen, maar ook genoeg bands waar ik niets mee heb of kan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Op Vektor en Todestriebe na zijn alle bands de afgelopen jaren veelvuldig te zien geweest in de Benelux. Lekkere line-up? Ja. Origineel? Mwah. |
|
quote: Damn. Heb ik Craft, Solstice, Hooded Menace, Vampire enz enz gewoon gemist. |
|
er zit wat tijd tussen idd. Solstice - R'dam 2012, Hooded Menace - EMM 2013, Luxorlive 2014. Craft en Vampire, check. Die laatste gaat overigens nog vaker komen. |
|
overigens verder prima als jij het wel een originele line-up vindt. |
|
Sterke line up of niet weeg ik gewoon ff de verwachtte kosten af tegen de voor mij interessante bands: 160 - 2 tickets 200 - hotel 075 - brandstof + parkeren 200 - vreten+ zuipen ( norm = hier €50 pppd) 200 - je koopt nog wel eens wat aan cd's of andere zooi totaal > €800 Dat stop ik denk ik momenteel liever ff in mijn huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat kunnen jullie toch een partij huilen hier. |
|
Zitten inderdaad een paar hele leuke namen tussen. Bands die ik nog nooit heb gezien en graag wil zien (o.a. Ahab) en bands die altijd leuk zijn om weer eens te zien. (o.a. Conan, Winterfylleth, Mourning Beloveth, etc.) Toch ben ik persoonlijk van mening dat EMM betere line ups heeft gekend. Er zitten echt wel toffe namen tussen hoor die de moeite waard zijn, maar ik mis een beetje de namen waarvan ik echt zin krijg om er heen te gaan wat voorgaande jaren wel het geval was. Desalniettemin waarschijnlijk gewoon weer aanwezig. |
|
Aha jij mist een band als Sabaton. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Is een goeie affiche als je voor de extremere genres bent. Moet je kunnen toegeven. En nu gaan we vegen |
|
En zolang de woorden Black en/of Doom er niet in voor komen trek ik extreem doorgaans prima. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tuurlijk valt er te discussieren over de volgorde en over de nuances die er nog zijn binnen de extreme genres. Maar je kan nie voor iedereen goed doen. Ik zou het overwegen moest het in Vlaenderen zijn. En nu gaan we vegen |
|
quote: Nee man, Profetus! |
|
Die heb jij afgelopen april al op Roadburn gezien. Paascal, echter... Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wanneer wordt die tour met Morbus Chron en Tribulation nou eens bekend gemaakt? Als ie nog doorgaat tenminste. |
|
super line-up! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Maar gelukkig ga je niet mauwen om muntengeld retourneren. Dat scheelt! |
|
Maar hij gaat wel naar Wacken waar het geheel veel duurder is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
"Unfortunately the European Incantation, Pentagram Chile & Funerus tour has been cancelled, so we were forced to replace these three bands. We've managed to find worthy replacements which we will announce tomorrow!" www.facebook.com/eindhovenmetalmeeting?fref=nf |
|
shit, had graag pentagram weer willen zien |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |