|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Acid Reign, Loudblast & Distillator. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet blij met wat snackmomentjes in je overvolle programma? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat dan weer wel Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Acid reign zuigt, loudblast speelt ook al op rotterdam deathfest maar zal verder best leuk kunnen zijn. Distillator is de beste thrash band in NL op dit moment maar al vaak gezien de afgelopen tijd. |
|
|
|
Hmm.. gisteren pas achter gekomen dat het weekend van EMM precies het weekend is dat de NS stopt met de nachttreinen in Brabant. Jammer dat de organisatie hier geen rekening mee heeft gehouden, zaterdags uurtje eerder de dag beginnen en het is al opgelost. Zal nu waarschijnlijk Craft moeten missen. |
|
ik las iets over een nacht bus ergens.. |
|
quote: Las ergens dat ze daar een week later pas mee beginnen.. |
|
ik ben er ¨ Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pre party! |
|
Zin in. Slaapplek geboekt op kruipafstand van de zaal. 1, 2, 3 Saufen. Pre-party gaat hem niet worden ivm werk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Owja. Flyers posten FTW. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jammer dat NS geen rekening heeft gehouden met de organisatie van EMM. |
|
Volgens ns.nl rijden er aanstaande zaterdag nog gewoon nachttreinen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
pak zo de trein. heb zin in solstice vooral. Gaat wel leuk worden denk ik. |
|
quote:Juist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rompeprop vervangt Gama Bomb |
|
Dat was weer een mooi feestje. Vooral de bar zaterdagavond met z'n foute jaren zeventig en tachtig popmuziek waar iedereen meezingt/-schreeuwt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
was leuk maar toch weer vaak matig geluid. vorig jaar ook al zon feest en dan nog ook moeilijk doen over gewoon kraan water. Programma liep ook lekker uit de hand op het hoofd podium. ik ben blij dat ik 10 minuten van samael heb gezien wat een trainwreck. |
|
Je mocht je flesje niet bijvullen, joh? Best kut. Waar moet je dan je ranja in doen als je geen bier lust? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik vind het een beetje etisch moeilijk doet als je gewoon kraan water wilt en zegt NEE |
|
|
|
Ragherrie. Gewoon nee. Begrijp me niet verkeerd. Tof om te zien hoe enthousiast ze zijn en hoe hard ze eraan werken, maar hun onwetendheid over bepaalde zaken is gewoon vaak zeer ergerlijk. Beetje onder het kopje 'als je er niet veel vanaf weet, kun je soms beter zwijgen' en 'kwantiteit over kwaliteit'. Maar dat ben ik. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 16-12-2015 20:05] |
|
Laten we vooral weer langdurige aandacht aan de hersendoden besteden. Tering zeg. Als je dit filmpje ziet zou je denken dat het triestheid troef was. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |