|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
dus zijn ze gay Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ja en? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
over nieuwe cd's gesproken blaas ik deze topic maar ff nieuw leven in: wie heeft one crimson night? ik heb hem bijna besteld... en weet iemand of ze OOIT nog in Holland zullen optreden? |
|
hopelijk niet, één gayparade is genoeg Je moeder. |
|
Ik hoop dat ze eens met wat nieuw materiaal aan komen zetten en dan aan die release weer een tour vastplakken. Tot die tijd denk ik niet dat we de band snel zullen zien quote:Ook jij doet vanaf nu normaal he, Karnivoor? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: maar natuurlijk ik baal er nog steeds van dat ik op wacken 2001 niet fatsoenlijk naar opeth kon kijken omdat het volume van hammerfall (hoofdpodium) verreweg opeth overstemde en dan vooral in de rustige stukken dit kwam mn opinie ten opzichte van hammerfall niet ten goede Je moeder. |
|
dus omdat de versterkerknop teveel opengedraaid stond zijn ze gay :S lekkere logica weer |
|
nee ze waren in mijn ogen al gay... zoals ik net ook al zei: door dat optreden heb ik alleen nog maar een grotere pleurishekel aan ze gekregen Je moeder. |
|
Ik luister momenteel naar de nieuwe, "Bloodbound", en het klinkt precies als voorheen. Aan 1 kant wel sucky, maar aan de andere kant; NOU EN!?! HEER-LIJK! Bruce Banner |
|
quote:de gitarist blijft eng wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Glory To The Brave vond ik geweldig, Legacy Of Kings werd al minder en wat daarna nog kwam zoog zo enorm dat HF me echt niet meer kan bekoren. Er is veel betere powermetal te beluisteren. (Off topic: Hey SheDevil, ik zie jou foto en bedenk me: heb ik jou niet bij Rage zien staan vorige week?) |
|
quote: dunne armpjes heerschen Bruce Banner |
|
Glory to the Brave vind ik een heersplaat, en daarna is het voor mij min of meer afgelopen, met hier en daar een uitschieter. Toch ben ik wel benieuwd naar de nieuwe, eigenlijk. Toch vreemd http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hij zal ongetwijfeld precies hetzelfde klinken (wat bij een band als HammerFall voor mij geen enkel probleem is ) Bruce Banner |
|
Dat vind ik een hele goede groep. En een mooie bandnaam ook, het moet niet altijd zo creepy zijn zoals Slayer en zo. Ik heb de laatste cd gekocht en ik ben er blij mee. Het klinkt een beetje als die andere heavy metal groep, Mano-war denk ik. Maar die vond ik niet zo heel goed als Hammerfall. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: *proest* :theeoverbeeldscherm: |
|
vinden jullie Hammerfall niet goed dan? Ik vind soms ook wel dat die zanger met zijn lang haar een beetje heel hoog zingt. Ik bedoel dat hij heel lang haar heeft, want ze habben natuurlijk allemaal lang haar |
|
quote: *rolt over de grond van t lachen* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Cans zingt zeker niet hoog, wel nichterig vaak. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hehe, van wie is deze kloon! Tis wel een leuke |
|
Ik bergijp wel dat sommige mannen Hammerfall homo's vinden, en Mano-war ook. Maar dat komt omdat ze niet begrijpen wat de muziek doet. Dat is om te strijden en zo, en sommige mannen vinden dat nep denk ik. Mijn vriendin vind dat ook, maar dan zeg ik dat ik toch ook geen homo ben. Hebben jullie daar ook problemen mee? Mijn vrienden die niet naar metal luisteren vinden Hammerfall niet homo's, maar ze horen het wel niet graag. Jullie lachen wel veel, ik had dat niet verwacht van metalliefhebbers. |
|
ja inderdaad, eigenlijk hoor ik onder het luisteren van manowar en of hammerfall jou dood te rossen met een grote hamer... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |