IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Hammerfall Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2005 21:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 21:22 schreef Pikachu het volgende:
Dat is jou foto? Je bent wel knap denk ik. Waarom moeten wij sterven? of is dat iets anders? Heb jij een vriend? Is hij een metalvriend? of luistert hij ook niet naar metal? is Hammerfall voor jou een goeie groep?

Ik ben ontzettend knap en ja ik wil graag dat alle mensen die niet blij zijn, dood gaan. Ik heb geen vriendje, daarom wil ik jou zo graag als vriendje Hammerfall is echt wel gaaf, vooral dat ene liedje met die gitaren en die gave zang!!

Pikachu
Usericon van Pikachu
Posted 15-05-2005 21:41 by Pikachu Wijzig reactieProfiel van PikachuQuote dit bericht

dat zegt hier nog iemand. Ik ben nu weg. Welk liedje bedoel je nu ? Dat met a metal heart is hard to tear apart? Dat is goed gevonden vind ik. Groetjes MindlessMayo. ik ben er mee weg.

XXX

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-05-2005 21:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Kom je ons snel weer opzoeken hier op het forum? Kunnen we het misschien over Hammerfall hebben.

XXX

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 15-05-2005 21:43]

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2005 21:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 21:41 schreef Pikachu het volgende:
dat zegt hier nog iemand. Ik ben nu weg. Welk liedje bedoel je nu ? Dat met a metal heart is hard to tear apart? Dat is goed gevonden vind ik. Groetjes MindlessMayo. ik ben er mee weg.

XXX

Dat met a metal heart is hard to tear apart ja

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-05-2005 22:01 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 21:38 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik ben ontzettend knap en ja ik wil graag dat alle mensen die niet blij zijn, dood gaan. Ik heb geen vriendje, daarom wil ik jou zo graag als vriendje Hammerfall is echt wel gaaf, vooral dat ene liedje met die gitaren en die gave zang!!

hahahahahahahahahahaha

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-05-2005 22:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Pikachu, niet weggaaaaaaaaaaaan

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wil niet dat je weggaaaahaaaaaaaaaat

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2005 22:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 22:03 schreef Jenje het volgende:
Ik wil niet dat je weggaaaahaaaaaaaaaat

Joacim Cans? Is that you??

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-05-2005 22:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik mis 'm nu al

Ga denk ik ook maar snel slapen, dan is het lekker vlug morgen en is hij er vast weer

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee dat is dat gaaffe Hammerfall liedjuh!

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-05-2005 22:10 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Nothing on earth stays forever
but none of your deeds were in vain
Deep in our hearts you will live again
you're gone to the home of the brave

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2005 22:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 22:07 schreef Jenje het volgende:
Nee dat is dat gaaffe Hammerfall liedjuh!

Oh damn, dacht even mijn grote idool te hebben gevonden

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Joawie?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2005 22:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 22:12 schreef Jenje het volgende:
Joawie?

Joacim Cans

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en die moet ik kennen van ......

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2005 22:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 22:17 schreef Jenje het volgende:
en die moet ik kennen van ......

Van dat ene liedje natuurlijk..

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Das toch Clouseau???

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2005 22:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 22:22 schreef Jenje het volgende:
Das toch Clouseau???

Neehee..
Jeetje Jenje, jij snapt er ook helemaal niks van!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd ...

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-05-2005 22:24 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Nu dit topic toch hier weer staan.
Ik moet weer's hammerfall gaan luisteren. Al een half jaar niet meer gedaan

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Al 28 jaar niet gedaan ... wast ook niet van pla

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 15-05-2005 22:31 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik vind het anders zonde dat ik een cd heb gefikt en niet gebruik

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2005 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind het idd ook erg zonde van een cd-rom

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 15-05-2005 23:01 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

Hammerfall luisteren is over het algemeen erg goed voor mijn humeur en dus ook voor mij. Lekkere muziek gewoon.

Rock moet Rollen

Pikachu
Usericon van Pikachu
Posted 16-05-2005 2:04 by Pikachu Wijzig reactieProfiel van PikachuQuote dit bericht

Piep, ik piep nog even voor ik naar huis ga. Ik heb die man Cooper ook es gezien op tv. Hamerfall is blijkbaar in. Tof dat er nog fans zijn, ik had dat niet echt verwacht. Bestaan er metalslaapliedjes want ik ga slapen nu

XXX

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com