|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hey gefeliciteerd folks Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
succes Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
En ik had nog wel zo verwacht dat ik er ook een mocht zijn!! Ik, Wil Schuurman |
|
Gefeliciteerd nieuwe mods MuayThaigerrr!! |
|
Lijken me inderdaad best redelijke moderators. Good luck people |
|
Congrats going your way! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tjonge, en ik heb me nog niet eens opgegeven! |
|
Bedankt mensen. the only pleasure is pain |
|
Jah, goede keus Paultje! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
gefeliciteeeeerd, en doe jullie best Let´s bring back the METAL |
|
aan de nieuwe mod's Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Woei! |
|
gefeliciteerd en ik hoop dat jullie nog met ons willen praten nu je aan de top zit [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-06-2002 21:25] |
|
Congrats! |
|
Ja, laat je tanden zien, nieuwe mods (vooral Elessar met je mooie bekkie, LOL.)! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nu de moderators bekend zijn mag hier wel een slotje op. |
|
quote:De keus is door het complete ZM-team gemaakt hoor. Ze zijn democratisch gekozen (he bah ... poldermodel ) |
|
ON TOPIC ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik heb ZO'N zin om een enorme newbie post te doen in het mod-forum |
|
Ik was al verrekte teleurgesteld dat we hier vanavond zo'n lousy onweersbuitje kregen ipv een straat die blank staat, maar dit maakt mijn avond goed . Dank! Tijd om me nuttig te maken. Ik zal mijn best doen! |
|
Wauw! Ik kan niet wachten tot mijn eerste post gemodereert zal worden door een nieuwe moderator! |
|
quote:LOL EVT veel succes!! |
|
quote:Vargen, jij of ik? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gefeliciteerd mods |
|
En ik niet!!! Dat is in geen geval een democratische stemming geweest volgens mij...!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |