|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer vette Finse blackmetal.AANRADER Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb Legions of Perkele liggen en heb em in jaren niet meer gedraaid. Het zegt me gewoon niets ... Het is vrij donkere en zwaar occulte black (met dubbele bass gespeeld trouwens en dat overheerst nogal het geluid). Eigenlijk moeilijk definieerbaar maar wel origineel zoals de meeste Finse bands. Het wat saaie artwork valt me ook tegen. Behalve "Okkult" dan, hehehe 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Zo een aantal nummertjes gedownload. Ben er niet echt kapot van maar op zich wel leuke muziek. Bij een aantal nummers staat de bas flink op de voorgrond en dat mag ik natuurlijk graag horen |
|
Ik heb enkel "Hailstorm" al ff in mn CD-rek, die sfeer Wel loodzwaar om de eerste keren te luisteren, maar als het een keer pakt laat de koortsachtige sfeer niet meer los. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Klopt helemaal.Muziek die je in de greep neemt.(heb trouwens alle cd's ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Barazzzzzzzzzzzz... Die dommy black metal is om bij in slaap te vallen, geef mij dan maar Hades (nu Hades Almighty). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik weet de CD "Eerie" hier te vinden ergens voor 6 euro. Is 'ie vet? |
|
ik vind infernal de gaafste, maar de rest ik ook ok. lekkere primitieve blackmetal. |
|
quote: Voor 6 euro is ie zeker vet Ik denk dat Hailstorm hun beste was. Infernal werd iets minder en met Legions veranderde de band van koers. Eerie is voor 6 euro 'n koopje, want de originele exemplaren worden niet meer geperst. |
|
en ze hebben ook nog een 7" 'jetblack', dat is ook een gaaf nummer, maar moeilijk verkrijgbaar. |
|
quote: Die winkel zit vlakbij m'n school, daar loop ik van de week wel even langs dan. |
|
quote: Beste telluriet. Kopen deze CD. Ik zag Eerie laatst bij 'n Duitse Metal Market voor 18 euro [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-04-2004 21:28] |
|
Gaat me niet eens zo om het geld, meer of het goed is. Maar 6 euro is inderdaad geen geld. Je kunt er 4 lullige pilsjes voor kopen in een kroeg, maar je kunt net zo goed een cd halen. Dat doe ik dan liever, natuurlijk. |
|
quote: Sterker nog, als-ie je toch niet bevalt, kun je er nog winst op maken ook... Als je 'm voor 8 euro te koop aanbiedt, zijn er volgens mij nog zat mensen die 'm van je over willen nemen. Dus je kunt je IMHO niet echt een buil eraan vallen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja, kan ook. Hoewel ik d'r niet zo'n voorstander van ben. |
|
Voor 8 euro neem ik hem van je over! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Nou niet op de zaken vooruitlopen. |
|
Ben Eerie nu aan het luisteren, en eigenlijk is ie best gaaf. Het bassige geluidje doet wel aan oude Necromantia denken Lekker sfeertje ook Zenial |
|
Ik heb zelf helaas alleen Hailstorm en Jetblack (7"). Ik heb enkele nummers van Venomous gehoord, en dat vond ik een extreem vette plaat. Jammer dat ik hem nergens tegen het lijf loop, want die moet ik toch een keer hebben. Dat openingsnummer is ECHT bruut. Die 7" draai ik trouwens nog wel redelijk vaak. Jetblack is niet zo'n heel erg vet nummer, maar Hellbreed (op de andere zijde) is echt een rossend, ranzig, rauw, semi-Thrashy Black Metal nummer. Jammer dat ze dood zijn. Edit: Overigens is de 2CD met Hailstorm/Eerie wel onderweg...ben benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 31-01-2006 14:22] |
|
En ik ken alleen de laatste, Anno Aspera. Ja, zulke ranzige bende gaat er regelmatig wel in. Goed spul. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Die zal wel net zo gaaf zijn als Venomous ja. |
|
1 van die gasten heeft nou een nieuwe band genaamd Path of Chaos en ze hebben onlangs een demo uitgebracht....erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Net als Barathrum? |
|
quote: +1 Vette cd is dat . Moet de rest nog eens uitchecken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |