IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Barathrum Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2003 15:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 15:15 schreef Zenial het volgende:
Inderdaad, niet zeiken maar luisteren, Barathrum is gaaf.

Oh ja, en dit las ik pas op mijn forum:
Als je hun discografie bekijkt...

Hailstorm (1995)
Eerie (1995)
Infernal (1996)
Legions of Perkele (1998)
Saatana (1999)
Okkult (2000)
Venomous (2002)

En de eerste letters achter elkaar zet krijg je "Heil Sov..."
Nu heet de zanger toevallig Demonos Sova, en de nieuwe cd gaat Antikristus heten ofzo
Erg creatief ghehehehe

Is Morbid Angel de eerste die dit soort praktijken erop nahield?
(M.A. is dan wel a,b,c,d,e,f,g, maar dan nog...)

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2003 16:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zeer vette Finse blackmetal.AANRADER

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 06-01-2003 17:03 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Heb Legions of Perkele liggen en heb em in jaren niet meer gedraaid. Het zegt me gewoon niets ...

Het is vrij donkere en zwaar occulte black (met dubbele bass gespeeld trouwens en dat overheerst nogal het geluid). Eigenlijk moeilijk definieerbaar maar wel origineel zoals de meeste Finse bands.

Het wat saaie artwork valt me ook tegen. Behalve "Okkult" dan, hehehe

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-01-2003 2:58 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Zo een aantal nummertjes gedownload. Ben er niet echt kapot van maar op zich wel leuke muziek. Bij een aantal nummers staat de bas flink op de voorgrond en dat mag ik natuurlijk graag horen

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-01-2003 9:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb enkel "Hailstorm" al ff in mn CD-rek, die sfeer Wel loodzwaar om de eerste keren te luisteren, maar als het een keer pakt laat de koortsachtige sfeer niet meer los.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Hub de Gallier
Posted 07-01-2003 19:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 9:31 schreef Gunman het volgende:
Ik heb enkel "Hailstorm" al ff in mn CD-rek, die sfeer Wel loodzwaar om de eerste keren te luisteren, maar als het een keer pakt laat de koortsachtige sfeer niet meer los.

Klopt helemaal.Muziek die je in de greep neemt.(heb trouwens alle cd's ).

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-01-2003 10:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Barazzzzzzzzzzzz...

Die dommy black metal is om bij in slaap te vallen, geef mij dan maar Hades (nu Hades Almighty).

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 12-04-2004 19:28 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ik weet de CD "Eerie" hier te vinden ergens voor 6 euro.

Is 'ie vet?

corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 12-04-2004 20:00 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

ik vind infernal de gaafste, maar de rest ik ook ok. lekkere primitieve blackmetal.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-04-2004 20:56 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 19:28 schreef telluriet het volgende:
Ik weet de CD "Eerie" hier te vinden ergens voor 6 euro.

Is 'ie vet?

Voor 6 euro is ie zeker vet
Ik denk dat Hailstorm hun beste was.
Infernal werd iets minder en met Legions veranderde de band van koers.
Eerie is voor 6 euro 'n koopje, want de originele exemplaren worden niet meer geperst.

corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 12-04-2004 21:10 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

en ze hebben ook nog een 7" 'jetblack', dat is ook een gaaf nummer, maar moeilijk verkrijgbaar.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 12-04-2004 21:17 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 20:56 schreef Faust het volgende:
Voor 6 euro is ie zeker vet
Ik denk dat Hailstorm hun beste was.
Infernal werd iets minder en met Legions veranderde de band van koers.
Eerie is voor 6 euro 'n koopje, want de originele exemplaren worden niet meer geperst.

Die winkel zit vlakbij m'n school, daar loop ik van de week wel even langs dan.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-04-2004 21:27 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:17 schreef telluriet het volgende:
Die winkel zit vlakbij m'n school, daar loop ik van de week wel even langs dan.

Beste telluriet.

Kopen deze CD.
Ik zag Eerie laatst bij 'n Duitse Metal Market voor 18 euro

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-04-2004 21:28]

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 12-04-2004 21:35 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Gaat me niet eens zo om het geld, meer of het goed is.

Maar 6 euro is inderdaad geen geld. Je kunt er 4 lullige pilsjes voor kopen in een kroeg, maar je kunt net zo goed een cd halen. Dat doe ik dan liever, natuurlijk.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-04-2004 21:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:35 schreef telluriet het volgende:
Gaat me niet eens zo om het geld, meer of het goed is.

Maar 6 euro is inderdaad geen geld. Je kunt er 4 lullige pilsjes voor kopen in een kroeg, maar je kunt net zo goed een cd halen. Dat doe ik dan liever, natuurlijk.

Sterker nog, als-ie je toch niet bevalt, kun je er nog winst op maken ook...

Als je 'm voor 8 euro te koop aanbiedt, zijn er volgens mij nog zat mensen die 'm van je over willen nemen.

Dus je kunt je IMHO niet echt een buil eraan vallen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 12-04-2004 22:37 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ja, kan ook. Hoewel ik d'r niet zo'n voorstander van ben.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-04-2004 22:52 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Voor 8 euro neem ik hem van je over!

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 12-04-2004 23:10 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Nou niet op de zaken vooruitlopen.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-06-2005 13:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ben Eerie nu aan het luisteren, en eigenlijk is ie best gaaf. Het bassige geluidje doet wel aan oude Necromantia denken
Lekker sfeertje ook

Zenial

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 14:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb zelf helaas alleen Hailstorm en Jetblack (7"). Ik heb enkele nummers van Venomous gehoord, en dat vond ik een extreem vette plaat. Jammer dat ik hem nergens tegen het lijf loop, want die moet ik toch een keer hebben. Dat openingsnummer is ECHT bruut.

Die 7" draai ik trouwens nog wel redelijk vaak. Jetblack is niet zo'n heel erg vet nummer, maar Hellbreed (op de andere zijde) is echt een rossend, ranzig, rauw, semi-Thrashy Black Metal nummer.

Jammer dat ze dood zijn.

Edit: Overigens is de 2CD met Hailstorm/Eerie wel onderweg...ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 31-01-2006 14:22]

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 31-01-2006 14:56 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

En ik ken alleen de laatste, Anno Aspera.
Ja, zulke ranzige bende gaat er regelmatig wel in. Goed spul.

Jullie zijn allemaal negers!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 15:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 14:56 schreef Meltdown het volgende:

Die zal wel net zo gaaf zijn als Venomous ja.

Hub de Gallier
Posted 31-01-2006 17:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

1 van die gasten heeft nou een nieuwe band genaamd Path of Chaos en ze hebben onlangs een demo uitgebracht....erg gaaf

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 18:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Net als Barathrum?

slome
Usericon van slome
Posted 31-01-2006 19:15 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 14:56 schreef Meltdown het volgende:

+1 Vette cd is dat .
Moet de rest nog eens uitchecken.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com