|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, dan ben ik verkeerd ingelicht. Moet ik dat album dus ook nog scoren....bij Displeased zei je? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, bij MegaStore.se hebben ze 'm ook. Barathrum - Infernal (CD) Leveranstid: Levereras på releasedagen (2049-12-31) Nou, nog zo'n 42 jaar wachten en we kunnen 'm massaal bestellen! |
|
Dan maar al een pre-order plaatsen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik had 'm gereserveerd, tot ik even goed las wanneer hij weer beschikbaar is. |
|
Gelukkig, Venomous weer terecht. WITCHMASTERRRRRRRR. Edit: Nu Legions nog vinden. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 30-07-2007 9:19] |
|
quote: O, is dat zo, Hub? |
|
Kijk 's naar de datum die er bij staat, toen was "Anno..." nog niet uit En "Infernal" heb ik ooit gehad, net als de eerste persing van "Eerie" en nog zoveel oude zooi die ik in 2004 allemaal heb verkocht om aan eten te komen. Dat ik de eerste oplage van de Abruptum handgenummerde picture LP's heb weg gedaan is nog veel erger dan deze Barathrums te verkopen. Maar ja, echt honger hebben vanwege schulden is niet vol te houden en dan moeten er platen weg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn, dan wel ja! Dat is behoorlijk kut. Zou jij trouwens voor mij effe kunnen kijken hoe het zijkantje van Legions eruitziet? Dat vergemakkelijkt het zoeken misschien, ik ben 'm namelijk behoorlijk kwijt. |
|
Da's heel kut ja om zoveel te verkopen.....het meeste kan ik nooit meer terug vinden. Ook in die zelfde tijd de eerste picture disc versie van Katatonia's eerste mini moeten verkopen.....eeuwig zonde dat die weg is Ik kan "Legions..." ook niet zo snel vinden, heb het grootste gedeelte van mijn CD-collectie in kartonnen dozen opgeslagen omdat ik teveel CD's heb en te weinig ruimte om ze neer te zetten. Maar die plaat is in ieder geval zwart met wit/licht-zilver achtige letters op de zijkant als ik het me goed herinner. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Fuck, zulke dingen vind je niet meer terug nee... Ah, thanks...volgens mij staat ie hier niet tussen. Echt géén idee waar hij wel is, ik heb 'm misschien 1 keer gedraaid, en uitgeleend/meegenomen is geen optie. Fukc. |
|
Ik ken Barathrum niet, maar ik was laatst in een karaokebar (vraag niet waarom) en daar stond in nummer van Barathrum in de playlist. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Barathrum in de karaokebar? Raar volk, die Finnen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Gelukkig is "Eerie" nogmaals uitgebracht, nu als dubbelaar met "Hailstorm" als 2-CD dus die heb ik weer terug ondertussen.... Da's kut, uitlenen doe ik niet meer. Vroeger wel gedaan maar dan komen die dingen bijna altijd beschadigd terug...sommige platen zijn niet eens terug gekomen. Vandaar dat ik niks meer uitleen hehehe, raakt het ook niet kwijt. Misschien een tip Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik leen nooit iets uit, hehe. Ik weet zeker dat hij binnenshuis is, maar wáááár. Nou ja, zo'n gave plaat is het niet...hij duikt vanzelf weer op. @Jällö: was dat in de buurt van Kuopio? Daar komen ze vandaan, hehe. |
|
Hmm, vind "Legions..." toch ook gaaf, hoewel net iets minder dan de later verschenen albums. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nope, Helsinki. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
De band met 2 bassisten en 1 gitarist. |
|
quote: Ik ben je er nog dankbaar voor |
|
En ik heb ze allemaal! Fuck yeah! Infernal voor TIEN euro! Ik heb álle pagina's van Google doorgespit na "Barathrum - Infernal" te hebben ingetypt. Ik vond 8293422 pagina's met mensen die 'm zochten, één pagina van Megastore.se die 'm pas in 2049 weer op voorraad heeft...en een advertentie op Marktplaats! |
|
Heeft iemand eigenlijk enig idee of Eerie nog apart verkrijgbaar is? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |