IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Barathrum Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 8:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Oh, dan ben ik verkeerd ingelicht. Moet ik dat album dus ook nog scoren....bij Displeased zei je?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 8:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nee nee, daar heb ik Okkult en Saatana net gekocht. Ik ben verder gaan zoeken naar Infernal, en heb 'm ergens weten te vinden. Even afwachten dus.

EDIT:

Kut, je had het over AA. Die heb ik al sinds hij uitkwam, maar volgens mij zag ik 'm net ook bij Displeased liggen ja!

Sorry, dacht dat je 't over Infernal had.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 30-07-2007 9:00]

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 8:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, bij MegaStore.se hebben ze 'm ook.

Barathrum - Infernal (CD)
Leveranstid: Levereras på releasedagen (2049-12-31)

Nou, nog zo'n 42 jaar wachten en we kunnen 'm massaal bestellen!

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 9:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan maar al een pre-order plaatsen

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 9:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik had 'm gereserveerd, tot ik even goed las wanneer hij weer beschikbaar is.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 9:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gelukkig, Venomous weer terecht.

WITCHMASTERRRRRRRR.

Edit: Nu Legions nog vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 30-07-2007 9:19]

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 9:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 19:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Klopt helemaal.Muziek die je in de greep neemt.(heb trouwens alle cd's ).

O, is dat zo, Hub?

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 9:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kijk 's naar de datum die er bij staat, toen was "Anno..." nog niet uit

En "Infernal" heb ik ooit gehad, net als de eerste persing van "Eerie" en nog zoveel oude zooi die ik in 2004 allemaal heb verkocht om aan eten te komen. Dat ik de eerste oplage van de Abruptum handgenummerde picture LP's heb weg gedaan is nog veel erger dan deze Barathrums te verkopen. Maar ja, echt honger hebben vanwege schulden is niet vol te houden en dan moeten er platen weg

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 9:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Damn, dan wel ja! Dat is behoorlijk kut.

Zou jij trouwens voor mij effe kunnen kijken hoe het zijkantje van Legions eruitziet? Dat vergemakkelijkt het zoeken misschien, ik ben 'm namelijk behoorlijk kwijt.

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 9:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's heel kut ja om zoveel te verkopen.....het meeste kan ik nooit meer terug vinden. Ook in die zelfde tijd de eerste picture disc versie van Katatonia's eerste mini moeten verkopen.....eeuwig zonde dat die weg is

Ik kan "Legions..." ook niet zo snel vinden, heb het grootste gedeelte van mijn CD-collectie in kartonnen dozen opgeslagen omdat ik teveel CD's heb en te weinig ruimte om ze neer te zetten. Maar die plaat is in ieder geval zwart met wit/licht-zilver achtige letters op de zijkant als ik het me goed herinner.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 9:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 9:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Da's heel kut ja om zoveel te verkopen.....het meeste kan ik nooit meer terug vinden. Ook in die zelfde tijd de eerste picture disc versie van Katatonia's eerste mini moeten verkopen.....eeuwig zonde dat die weg is

Ik kan "Legions..." ook niet zo snel vinden, heb het grootste gedeelte van mijn CD-collectie in kartonnen dozen opgeslagen omdat ik teveel CD's heb en te weinig ruimte om ze neer te zetten. Maar die plaat is in ieder geval zwart met wit/licht-zilver achtige letters op de zijkant als ik het me goed herinner.

Fuck, zulke dingen vind je niet meer terug nee...

Ah, thanks...volgens mij staat ie hier niet tussen. Echt géén idee waar hij wel is, ik heb 'm misschien 1 keer gedraaid, en uitgeleend/meegenomen is geen optie.

Fukc.

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-07-2007 10:12 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik ken Barathrum niet, maar ik was laatst in een karaokebar (vraag niet waarom) en daar stond in nummer van Barathrum in de playlist.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 10:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Barathrum in de karaokebar? Raar volk, die Finnen

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 10:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 9:59 schreef WhiteRider het volgende:
Fuck, zulke dingen vind je niet meer terug nee...

Ah, thanks...volgens mij staat ie hier niet tussen. Echt géén idee waar hij wel is, ik heb 'm misschien 1 keer gedraaid, en uitgeleend/meegenomen is geen optie.

Fukc.
Gelukkig is "Eerie" nogmaals uitgebracht, nu als dubbelaar met "Hailstorm" als 2-CD dus die heb ik weer terug ondertussen....

Da's kut, uitlenen doe ik niet meer. Vroeger wel gedaan maar dan komen die dingen bijna altijd beschadigd terug...sommige platen zijn niet eens terug gekomen. Vandaar dat ik niks meer uitleen hehehe, raakt het ook niet kwijt. Misschien een tip

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 10:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik leen nooit iets uit, hehe.

Ik weet zeker dat hij binnenshuis is, maar wáááár. Nou ja, zo'n gave plaat is het niet...hij duikt vanzelf weer op.

@Jällö: was dat in de buurt van Kuopio? Daar komen ze vandaan, hehe.

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 10:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hmm, vind "Legions..." toch ook gaaf, hoewel net iets minder dan de later verschenen albums.

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-07-2007 11:07 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 10:33 schreef WhiteRider het volgende:
@Jällö: was dat in de buurt van Kuopio?
Nope, Helsinki.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 30-07-2007 18:42 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De band met 2 bassisten en 1 gitarist.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-07-2007 20:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 juli 2007 9:52 schreef Hub de Gallier het volgende:

Dat ik de eerste oplage van de Abruptum handgenummerde picture LP's heb weg gedaan is nog veel erger dan deze Barathrums te verkopen.

Ik ben je er nog dankbaar voor

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 9:49 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En ik heb ze allemaal!

Fuck yeah! Infernal voor TIEN euro! Ik heb álle pagina's van Google doorgespit na "Barathrum - Infernal" te hebben ingetypt. Ik vond 8293422 pagina's met mensen die 'm zochten, één pagina van Megastore.se die 'm pas in 2049 weer op voorraad heeft...en een advertentie op Marktplaats!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 14:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Heeft iemand eigenlijk enig idee of Eerie nog apart verkrijgbaar is?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com