IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Barathrum Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2006 19:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Legions of Perkele
iemand kopen

8 ero inclusief verzend met bubbels

signature

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-01-2006 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 18:40 schreef WhiteRider het volgende:
Net als Barathrum?
Nee, zie review: http://www.vampire-magazine.com/demo_reviews/path_of_chaos/40911_path_of_chaos_litanies_of_desecration.html

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 19:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 19:20 schreef Hypnos het volgende:
Legions of Perkele
iemand kopen

8 ero inclusief verzend met bubbels

Verkocht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2006 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 19:56 schreef WhiteRider het volgende:
Verkocht.

serieus?

ok

webmaster@alfvoet.zzn.com
ik vraag hem op, hij zit in de distro.
wil gerust ruilen ook.

signature

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-01-2006 20:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ruil nooit, mail is onderweg.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2006 20:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mail terug

signature

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-05-2006 23:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En alweer bijna een halfjaar binnen. Heb nu aan albums Hailstorm en (2 keer, 1 keer met Eerie erbij) Legions of Perkele liggen. Volgens mij heb ik, toen ik LoP kreeg, hem niet vaak geluisterd. Gisteravond duwde ik hem mijn pc in voor ik naar m'n nest ging, en fuck, heb nog van begin tot eind wakker gelegen. Dit is net als Hailstorm en Eerie een fucking vette plaat.
Binnenkort móet ik de rest hebben. Het moet.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2006 23:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind er geen hol aan.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-05-2006 23:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Serieus, waarom niet? Luister Venomous, ik heb hem een keer gehoord (of een deel) en die is echt FUKKING vet. Die schaf ik als eerst aan, als ik hem zo gauw kan vinden.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2006 23:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ken Hailstorm en Eerie, weet niet wat hier goed aan moet zijn maar ik vond / vind het echt dodelijk saaie meuk.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2006 23:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

*Kijkt op eerste pagina van het topic*

Oeps

Nouja iets met 4 jaar geleden

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 24-05-2006 0:19 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Venomous is vet! Wel de enige die ik gehoord heb, maar de andere komen ook nog wel een keer aan de beurt.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-05-2006 15:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Venomous en Anno Aspera komen eindelijk mijn kant op.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 09-07-2006 18:46 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Nu Saatana aan het beluisteren, daarnet Legions of Perkele; beide geleend.
Ik blijf erbij, vet!!!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-07-2006 19:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat is de geest.

Binnenkort even de rest van de albums kopen, heb er nu 4 of 5. Jammer dat er bijna geen vinyl is van Barathrum, het enige dat ik op vinyl heb kunnen regelen is Jetblack. (Wel een hele gave EP, dat wel.) Of is er iets dat ik niet weet?

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 06-06-2007 1:52 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Klein schopje.

Barathrum blijft steen- en steengoed.
Mocht iemand 'Infernal' kwijt willen (je weet maar nooit): alhier graag! De laatste om HEIL SOVA te vervolledigen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 7:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gaaf! Ik moet er nog een behoorlijk aantal, heb nu:

H
E

L

S [Binnenkort]
O [Binnenkort]
V
A

Ik heb nog wel echt een supervette EP, Jetblack, die moet ik ook maar weer eens wat rondjes gunnen.

Jammer dat ik Venomous nergens kan vinden, die moet ik echt weer eens draaien. Momenteel draait Hailstorm alweer een tijdje rond, blijft ook een goeie, (af en toe net iets te) rauwe band.

Superband!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 30-07-2007 8:50]

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 8:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad maar weer eens opzetten, brilliante band!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 8:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zeker, zeker. Ik ga zometeen maar eens een actieve poging ondernemen Venomous op te duiken, want van de 5 albums in mijn bezig is dat veruit de beste. Zelfs Anno Aspera heeft een minder vet geluid dan bovengenoemde voorganger.

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 8:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik mis zelf alleen "Infernal" en "Anno aspera" maar inderdaad "Venemous" is 1 van de beste samen met "Okkult".

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 8:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 8:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik mis zelf alleen "Infernal" en "Anno aspera" maar inderdaad "Venemous" is 1 van de beste samen met "Okkult".

Infernal móet ik hebben.

Ik heb net een seconde geleden Okkult en Saatana gekocht, haha.

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 8:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik persoonlijk denk dat "Okkult" hun meest commerciele plaat is (als je van commercieel kunt spreken bij Barathrum ). Maar als "venemous" tot je favorieten behoort zul je "Okkult" ook zeker waarderen

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 8:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Displeased kennende heb ik ze overmorgen in huis!

Infernal wordt erg lastig, maar het is frustrerend om één deel uit een achtluik te missen.

Hub de Gallier
Posted 30-07-2007 8:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad ja..."Anno aspera" is een soort Best Of had ik begrepen dus minder erg als ik die niet heb. "Infernal" daarentegen is een regulier album en dus onmisbaar.....maar ook onvindbaar. Zoek zelf al enkele jaren tevergeefs (en belachelijke e-bay bedragen betaal ik niet).

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 8:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 8:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Inderdaad ja..."Anno aspera" is een soort Best Of had ik begrepen dus minder erg als ik die niet heb. "Infernal" daarentegen is een regulier album en dus onmisbaar.....maar ook onvindbaar. Zoek zelf al enkele jaren tevergeefs (en belachelijke e-bay bedragen betaal ik niet).

Volgens mij heb ik 'm gevonden, haha.

En Anno Aspera is volgens mij geen verzamelalbum, maar gewoon een regulier album. Ik herken de titels zo gauw niet van andere platen in ieder geval.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com