|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe bedoel je 'wederom'? |
|
quote:Hmm, ok, als je Cradle of Filth en Dimmu Borgir en blackmetal als stroming in het algemeen neemt. Dit is namelijk al eens eerder gebeurt. |
|
o wat gaaf! ze vonden ook al dat de laatste plaat van CoF in geen enkele blackmetal verzameling mocht ontbreken! joaaah! laten we Midian heruitbrengen onder een ander naam! |
|
Ah, okee, ik snap. Ff de oven voorverwarmen. |
|
Zoiets was al eerder vertoond in de Veronica gids, al ging het toen over COF sebinsagoil |
|
je bent de 3de al die dat zegt |
|
Machtig! Trieste gast |
|
Ach, nu weet tenminste heel nederland dat Kristian Vikernes (aka Varg ) vanuit de gevangenis BLACKMETAL maakt op een KEYBOARD! |
|
quote: Ja, toen ik deze topic opende had er nog geen 1 geantwoord, na mijn antwoord waren er meteen 3 voor me. sebinsagoil |
|
quote: Ja, nog meer van die heikneuters die hem als 'hun held' beschouwen. sebinsagoil |
|
quote:Ja, eigenlijk is Metal Mark mijn alter ego. |
|
quote: aaaaaaaarrrrrghh in de nieuwe veronica TV-gids? ik ga um gelijk ff halen |
|
Don't blaim de veronica-gids. Het zijn de recensenten van hun die van niks weten. Veronica gids verder is ok, vooral Dirk-Jan. |
|
Veronica is zo ontiegelijk in niveau gedaalt. Niet dat het al niveau had, maar nu is het gewoon erg triest. |
|
Dirk Jan is werkelijk geniaal. de gezichtsuidrukkingen on topic: ach, alles voor den leescijfers. en nu is r weer wat te bespreken over een moordenaar die keyboard muziek maakt achter tralies. |
|
quote:BLACKMETAL! Op keyboard... |
|
wat is daar mis mee |
|
quote:Nou, het feit dat keyboardmuziek geen blackmetal is. |
|
Hehe, ik zie dan gelijk zo'n figuur op een Hammond orgeltje. Wat speel je? Ik speel Black Metal. Bwahahahahahahahahahahahahahahaha. Bazzio Attacks!!! |
|
dat je d'r nog serieus op post ook *reactie op vargen666* [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-06-2002 17:12] |
|
quote: hee ik ben anders heel troe hoor! |
|
quote:Hmm ik moet zeggen dat Daudi Baldrs qua songstructuur en composities nog behoorlijk 'black metal' in elkaar steekt; alleen de instrumentatie is (radicaal) anders en daardoor ook de sound. Op Hlidfjfjdjjdjfjdjf is de verandering pas ècht doorgezet. |
|
daar heb jij gehoorlijk gelijk in |
|
Ach, 1 voordeel. Als ik nu op school wil discussieren over een boek weten ze tenminste allemaal perfect wat ik te vertellen heb als ik het over 'Lords Of Chaos' heb. Dan schreewen ze in koor:'Ja!, de satanische metalunderground!!! TOF!!!!!!'... |
|
deja vu! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |