|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
yeah right! geloof je het zelf, dan zou dat ook betekenen dat mensen in warme landen langer zijn (mensen uit de noordelijke landen zijn over het algemeen langer) en dat bv je tanden ook langer zouden moeten worden of zo. het klopt dat er bij een hogere temperatuur meer botsingen ontstaan, maar dat dat ook voor snellere haar/nagelgroei zorgt [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-06-2002 18:24] |
|
Ben je kaal, dan blijf je kaal. Of je moet net zoals die homo van een Joling de haren van je reet in je kop laten planten. Bazzio Attacks!!! |
|
En wat doet deze nutteloze onzin in SFLM???? *KICKEN DIE ZOOI* ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: echt waar, mot ik het stukkie voor je inscannen |
|
*Slechtheid boekt atm een last minute tripje naar Spanje. Is dit echt zo? Of staat het toevallig alleen in jouw boek? |
|
quote: nie zo zeike, twas alleen maar een tip..... |
|
Dat verhaal klopt iig een gedeelte van. Je groeit namelijk harder in de zomer dan in de winter. Dit zal vooral op moeten vallen bij nagels en haar. |
|
Ik geloof er niks van! Mensen in warme klimaten kregen KROESHAAR en gingen in afrika wonen en mensen in koude klimaten kregen STEIL HAAR en verkasten naar het noorden. <EDIT> Onzin I know, boeie ik wilde niet nadenken. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 04-06-2002 18:27] |
|
ik zal het ff inscannen voor de ongelovigen..... dit post ik vanavond, moet zo weg dus.... |
|
quote: kroeshaar is lelijk..... |
|
quote: volgens mij is het ongeveer zo gegaan. Het is namelijk zeer waarschijnlijk dat EVA(de eerste vrouw op aarde) een negerin was... alleen dan dat steile haar......... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-06-2002 18:29] |
|
quote: whaha eva......... dan was die adam zeker ook een neger.. maar als hij dan een grote lul had, dan zal die vast wel hebben liggen krikken daarow, en dat staat dus weer NIET in de bijbel..... zo zie je maar weer.... |
|
je denkt dat ik een grapje maak, maar de eerste vrouw is voor bijna 99% zeker een negerin....... |
|
quote: ....Niet zo zeiken, het was maar een tip. Maar wat het topic betreft, het zal best waar zijn, maar dan zal die mate van groei te verwaarlozen zijn. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Niet racistisch bedoelt ofzo, maar mensen stammen af van apen, en apen zijn niet blank. |
|
apen wonen in landen met veel zon, daarom groeit hun haar ook zo snel. en de lul van negers ook. weetje? laat ook maar. |
|
de splitsing mensapen en mensachtigen, is al erg vroeg gemaakt. binnen de tak mensachtigen zijn ook nog een heleboel soorten te vinden (habilis, ergaster, enz) maar de eerste homo sapiens kwamen van het afrikaanse continent. Dus was de eerste "echte" mens waarschijnlijk een negerin |
|
quote: he bah...... das nou kut |
|
waarom? |
|
quote: Misschien moet je ook in je biologieboeken lezen over lichaamstemperatuur en koeling en dat soort dingen. pffff! |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
quote:klopt nix van maar ok... ontopic [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 04-06-2002 19:18] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Kaal zijn heerscht Ik heb overigens wel het idee dat mijn nagels sneller groeien in de zomer... die moet ik dan namelijk erg vaak bijknippen om bas te kunnen spelen. Het zou ook gewoon toevallig zo uit kunnen komen want ik heb wel eens gehoord dat je haar en nagels in cycli groeien en dat ze in sommige periodes gewoon sneller groeien dan in andere. Verder kan ik me ook voorstellen dat het soort eten dat je tot je neemt er invloed op heeft. Misschien eet je in de zomer wel voedsel dat de haargroei bevordert |
|
Koorts werkt ook? Vreet een tube tandpasta op zou ik zeggen... |
|
Volgens mij is het Bullshit, mijn haren groeien namelijk niet harder als ik in de tropen ben. Als je koorts wil proberen werkt een UI onder je oksels ook prima. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |