|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet even niet of ze nog meer hebben, maar de muziek is idd erg goed Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Is dat die russische band?Zo ja,dan hebben we het over dezelfde band en die is inderdaad erg goed.Weer eens iets anders.En inderdaad hypnotisrende riffs. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee,ik was in de war met Gods Tower uit Rusland.Ook erg vet!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waar ze precies vandaan komen weet ik niet, wel uit het oosten iig, ik dacht zelf dat het Polen waren, maar ik weet het niet zeker. Echt inspirerende riffs, en gewoon 3 minuten een riffje doorspelen, heerlijk! *Tiepfaut* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 30-10-2002 21:58] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Waren die lui niet Pools idd? Enfin, ik heb er nog niets van gehoord, maar 't zal wel heerschen ik zit momenteel echter in een Hawkwind-trip. |
|
Ik zal eens een bepaald iemand mailen, misschien is het mogelijk dat ik hem op een bepaalde FTP-server pleur... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik lees op LARM dat ze uit Canada komen.... |
|
quote: Zou best kunnen, ze schijnen het goed met Akhenaten te kunnen vinden, het is ook uitgebracht op zijn Breath of Night label. Maar er staan ook namen als Christophe Szpajdel in het hoesje, wat weer erg Oost-Europees klinkt. Boeit me ook niet echt, ik vind illustere bands wel heerschen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Szpajdel heeft voor een stuk of 666 bands het logo ontworpen (o.a. Fluisterwoud ook, toch?). |
|
quote: Oh, wist ik niet, hij heeft idd het artwork van Godless North gedaan, ja. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: neen die niet quote: maar wel o.a. emperor, ethroned en vervamon |
|
quote: |
|
Godless North komt inderdaad uit Canada. Klinkt als de oude Darkthrone met inderdaad hele vette riffs. Die plaat is in ieder geval het aanschaffen wel waard! |
|
Met dank aan Heiden om m'n nieuwsgierigheid naar deze band te stimuleren Heerlijke shit!!! Super verslavend. Kopuh!! |
|
hm, het drumgeluid werkt wel up mien zenuwen. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Koel, kun jij hem dan op een bepaalde ftp pleuren, want het lukt mij nog steeds niet, muziek downloaden was me inmiddels wel al gelukt, maar ik heb gewoon het geduld niet om daar uren op te liggen klooien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hij stond er al op! <EDIT> Een ueber-meeslepende riff: "Glory of the Past Returns" tussen 3:00 en 3:28 [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2002 10:25] |
|
Ehm, MBMarduk, in die upload heb je gewoon schrijf-access dus kan je de boel in de juiste directory pleuren EN het juiste naampje eraan geven... Heb het al geregeld . Ahhh.... fuck, wat een muziek. Black Fucking Metal [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-11-2002 10:12] |
|
Ik kan dat met mijn FTP client niet Ik kon nergens "move" vinden of remote kunnen copieren met dit ding. |
|
Het heerscht. Maar heeft net niet dat, wat Hate Forest wel heeft. |
|
quote: En wat is dat dan, vertel ons dat eens.... |
|
Wat een kutproductie zeg Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Idd zeer prettige NSBM |
|
Ik blijf erin hangen |
|
quote:Hehehe, geen idee. Nouja, wel een idee, maar moeilijk te verwoorden. Hate Forest [en dan vooral Scythia] lijkt nog een stuk hypnotiserender. Bijna een drone-achtig geluid. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |