![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Muggenallergie, das ook lachen ![]() |
|
Hooikoorts Allergisch voor alle beestjes Bepaalde voedselallergieën Astma Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ik verdenk mezelf ervan een soort van zonneallergie te hebben ofzo. sinds het mooi weer is krijg ik af en toe vage soort van brantnetelbultjes op m'n bovenlichaam. Zo voelt het trouwens ook. ![]() ![]() |
|
Testjes laten doen.. Lekker in je polsen laten prikken, dan begint het te jeuken als hel en mag je er niet aankomen... Nooit laat ik nog zo'n test doen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Hooikoorts....is klote ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
kheb helemaal nergens las van ![]() No meat is sweater ![]() |
|
Ik ben allergies voor homo's Trieste gast ![]() |
|
yuck fou ![]() ![]() |
|
quote: Voel jij je beledigt? Trieste gast ![]() |
|
*off-topic* nee, maar ik snap niet wat er nou mis is met het vallen op hetzelfde geslacht. Ik ken genoeg homofiele mensen en die zijn net zo aardig als 'normale' (vergeef me de term) mensen. en het is beledigd *off-topic* ![]() |
|
quote: Ik ben allergisch aan pubers die zich interessant willen maken... ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Jullie vatten het wel erg leuk op... Hoe heette dat ookalweer...? Iets met Happen ofzo.. Trieste gast ![]() |
|
koekhappen? No meat is sweater ![]() |
|
Ja zo is het wel weer genoeg. On topic. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
quote: Haha.. wat ben jij zielig zeg. Laat die gasten toch lekker homo zijn.. ze vallen jou toch niet lastig ofwel. Ps. iedereen die zegt dat ie homos haat heeft zelf homo gevoelens en niet durft te uiten en dan maar zegt dat ie ze haat.. ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Hey, GENOEG! Het gaat hier over iets heel anders, namelijk allergiën. ![]() Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
-hooikoorst -suiker ![]() |
|
Allergisch, hmmz voor zover ik weet nergens voor. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
-astma -maatschappij Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Stof allergie... en verder heb ik altijd, elke dag als ik de douche uitkom dat ik onder de uitslag zit.. allemaal rooie vlekken ![]() |
|
Head 'n Shoulders (ik weet niet meer hoe je het schrijft). "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". ![]() |
|
ik heb een lichte stofallergie, en ik ben licht allergisch voor insectebeten (iig de vliegende etters) enne ik ben allergisch voor Christenen ![]() ![]() |
|
- stof - sommige katten (gelukkig niet allemaal) - konijnen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |