![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmz.. ik wil niet met respect door christenen behandelt worden hoor.. maakt me geen hol uit want ik kan toch niet bij ze in de buurt komen ![]() Enne het is SnaacK, niet Sjaak! ![]() |
|
hahaha ik zie het nu pas... zie het er ook wel leuk uit....dat sjaak ![]() No meat is sweater ![]() |
|
Ik ben allergisch voor kiwi's... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip ![]() |
|
quote: De vogel of de vrucht? ![]() |
|
Join the fruitclub. Ik ben allergisch voor ananas. ![]() |
|
jah van ananas en kiwe krijg ik een rode mond en opgezete lippen ![]() ![]() |
|
Ik ban allergies aan bannaan, sinaasappel, huisstof en huisstofmijd. Verder heb ik ook nog last van eczeem en astma ![]() ![]() |
|
mijt. ![]() ![]() |
|
of schijt ![]() |
|
Huisstofschijt? ![]() |
|
Huisstofmijtschijt! ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Dat is wel zo. Je hebt mensen die daar allergisch voor zijn. ![]() Huisstofmijtschijtrijder. ![]() |
|
Of, huisstofmijtschijtsmijter. ![]() |
|
Misschien wel een goeie tip: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Uitwerking van medicijnen is erg persoonlijk. Tavegyl zou ik niet aanraden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik geef alleen de tip maar he.Maar je hebt wel gelijk, dat het voor iedereen persoonlijk is. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 21-03-2010 18:11] Evil Dick ![]() |
|
Allergieën, jazeker ![]() - Huisstofmijt allergie (hoewel die met de jaren wat is weggezakt, was vroeger vaak spaans benauwd, nu zelden) - Heb ook een tijdje een zonne-allergie gehad, gruwelijk irritant. - Ben allergisch voor kiwi's (hoe verzin je het?) - Boompollen allergie (hoewel het waarschijnlijk een specifieke boom is maar welke is niet te achterhalen) - Lichtelijk allergisch voor hazelnoten en walnoten. Pecannoten kan ik vreemd genoeg wel weer tegen. En de meest heftige van het stel: Een metaal allergie, hoe ironisch ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Och ja, dat metaalgebeuren herken ik wel. Ik draag om die reden ook geen broekriemen. Meeste dingen hebben een grote gesp, dan moet je weer een hemdje onder je shirt aan om het geen contact te laten maken met je buik. Irritant, laat maar. Ik koop wel passende broeken. ![]() Ben recent allergisch geworden voor rhodium. Dat is een coating die wordt gebruikt om witgoud en zilver wit te houden. Kreeg na een paar maanden walgelijke uitslag op mijn klauw. Gelukkig kon de juwelier de rhodiumlaag van de ring verwijderen. Verrassend triviaal ![]() |
|
Pfoe, gelukkig heb ik daar dan weer geen last van. Niet te hard roepen natuurlijk want wat niet is kan nog komen. Tijdje terug had een vriend van me voor de lol een stuk kogelriem om mijn pols geklikt op een festival "Kan best hoor, is roestvrij staal!" Jaja, een half uur later zat een groot deel van mijn onderarm onder de jeukende uitslag en zelf kreeg ik hem niet af ![]() Ook eens op een warme dag een hemdje aangedaan maar er niet bij stil gestaan dat ik een ketting om had waar ik niet tegen kon. Werd 's nachts gek van de jeuk en zag de volgende ochtend een mooi kruis van bultjes op mijn borst ![]() Zelfs van de ringetjes waar je veters door gaan heb ik het eens een keer gehad op mijn benen nadat ik een dag op laarzen liep. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
erg ambiteuse immuunsystemen hebben jullie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Jawel he? Toch krijgen virussen vrijwel nooit vat op me. ![]() Het is een jaar of 10/11 geleden dat ik voor het laatst echt griep had. Verkouden wel, maar dat houd ook verband met de huisstofmijt allergie. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Super warm lenteweer ![]() = Klotehooikoorts ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Je mag hier niet posten van Greycloak. ![]() |
|
Iemand hier ervaring met voedselallergie ofwel intolerantie? Nu al maanden meer vermoeid dan normaal, huid is gevoeliger dan normaal en ben snel 'ziekig'. Vaak last van maag/darmen. Nu sinds een maand steeds benauwd en kriebelig. Vermoed zelf dat het een intolerantie voor 't een of het ander kan zijn. Bloedwaarden, bloeddruk e.d. is allemaal in orde volgens de huisarts. Hoe kom je er achter in welke hoek je moet zoeken? Onderzoeken zijn achterlijk duur en heb eigenlijk geen geld om m'n volledige eigen risico te missen momenteel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |