|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, kan nog eens interessant worden als MDF echt een vinger in de pap van de programmering heeft. |
|
dat staat er toch? 'Maryland Deathfest presents' |
|
quote: Precies. De US versie van dit festival lijkt meer en meer op een soort Roadburn. Dan voegt dit weinig toe, 1,5 maand voor het 'echte' Roadburn. Ook nog een extra EMM 2 maanden na dat festival vind ik vrij overbodig. |
|
Op Twitter al een bevestiging van 013 gekregen dat deze versie meer richting de death metal en grindcore zal gaan. |
|
Ik begreep van de organisatie (die MDF dus is), dat er ook veel Black Metal zal zijn en dat ze eigenlijk voor het soort lineup willen gaan zoals ze in Baltimore ook hebben; dus vrij divers, maar extreem... Cool initiatief! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Om het gat wat Neurotic Deathfest achterliet op te vullen. Van mij mogen ze! Ben benieuwd welke bands er spelen. |
|
Goed initiatief, de hotelkamer is al geboekt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Je weet nog niet eens welke bands er spelen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ach, als het mogelijk een alternatief is voor NDF zal het vast wel tof worden |
|
quote: Nou dat zal wel goedkomen, aangezien ze op Maryland Deathfest vaak gave bands hebben spelen. Daar komt bij, dat we met een vriendengroep gaan en dus hoe dan ook wel lol zullen hebben. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Als je wacht met boeken van een hotelkamer tot er bands bekend zijn gemaakt, betaal je veel meer voor zo'n kamer. Terwijl je tot 14 dagen voor datum vaak nog kosteloos een hotelkamer kunt annuleren (mits dat nodig blijkt te zijn). Daarbij, als je kijkt wat er op Maryland Deathfest staat en het concept van Neurotic Deathfest kan waarderen.. dan moet dit zeker wel goed gaan komen. Ik ben in ieder geval al erg blij met dit alternatief in Tilburg, ik was al bang dat ik mijn jaarlijkse weekendje death metal moest gaan missen in 013. |
|
Amen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Of hoeveel het gaat kosten [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-07-2015 21:43] |
|
Goed nieuws. |
|
2 nachten Ibis geboekt voor 2 pers voor 120 euro (er vanuit gaan zondag na de laatste band weer de trein te pakken). Goede tip! |
|
Hopelijk krijgen we geen 2,5 % bier in rode bekers. |
|
Agoraphobic Nosebleed * Aosoth Autopsy - Exclusive European appearance Contrastic Cripple Bastards Cruciamentum Demilich Disma DOOM Dropdead Entrails Entrails Massacre Excruciating Terror * Flesh Parade (Original lineup) * Gruesome * Heaving Earth Kraanium Morpheus Descends * Pig Destroyer Razor Severe Torture Teethgrinder Vitamin X Hmm, Autopsy. |
|
en ook... Cruciamentum Demilich Disma DOOM Dropdead Entrails Gruesome * * = first time in Europe als nog meer Lekker lekker lekker, gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 05-08-2015 14:07] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Eventjes de mooie poster er bij zetten Agoraphobic Nosebleed, aka de groep die nooit live speelt The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mooi spul. Misschien ga ik dan toch eens voor de muziek naar een 'death metal' festival. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Oh damn, is dat de speed metal Razor? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja. Dat is toch duidelijk aan het logo te zien dat het de trashband Razor is? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dit is nog eens een aankondiging zeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |