|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg balen... Welke 10 bands zaten te zeiken dan? |
|
quote: Jezus. Dat die band nog bestaat. Schijnt dat deze band is opgenomen in de Van Dale onder de F van 'frikandellenmetal'. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Voor de zaterdag: Angelcorpse vervangt Sargeist! |
|
liever angelcorpse dan sargeist! |
|
ik heb van goede bron vernomen dat Antti Boman van Demilich iets is overkomen en dat hij 3 maanden geen gitaar kan spelen. Dat zou betekenen dus hoogst waarschijnlijk geen Demilich op NDF. een ramp van de bovenste plank dit |
|
Of een vervangende gitarist? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hier het bericht zoals Antti het vandaag op zijn facebook-pagina gezet heeft: " Which bird do we see in the picture? A) American flamingo Roseate spoonbill C) The Finnish idiot-who-doesn't-know-how-to-fall-properly-from-skates bird So, I broke a wrist bone (radius) on Sunday, and will have a cast wrapped around my arm for 5-6 weeks. This Saturday's Demilich gig in Helsinki has been cancelled, and I will know more about NDF's destiny after a week or so. My fingers are working, so I expect a full recovery. I will excersise my hand relentlessly for this whole time. Kids, do not do sports, unless you do it in full body armor." |
|
demilich is toch echt de band die ik wil zien. Niet dat ik compleet niet meer wil als ze niet komen maar goed. ze staan toch op nummer 1 van death metal bands die ik nog moet zien. |
|
Hij heeft een plan B, dus de komende weken maar de vingers gekruist of dat goed uitpakt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ikzelf ben tevreden! |
|
Zaterdag vind ik de minste dag en als dan interessante bands als Haemorrhage, Blaze of Perdition en Pig Destroyer min of meer tegelijk spelen is dat best vervelend, maarja. Op zondag: Severe Torture had wel wat vroeger gemogen. Voor de rest geen klachten. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-01-2016 19:46] |
|
Zin in de vrijdag Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Om kwart voor 10 melden in het Patronaat, pik! |
|
Bah, geen verblijf kunnen regelen, geen festival voor deze jongen . Was te denken natuurlijk, wie houdt er nu een festival in de winter wanneer alle campings dicht zijn |
|
Is de stadscamping niet open dan? |
|
ik ga zelf op en neer uit eindhoven. ik vind jammer van wanneer keitzer speelt. Als demilich wel gewoon speelt even rennen naar funebrarum daarna. |
|
quote: Check. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zover ik kan zien niet. Eerstvolgende keer is Roadburn. |
|
Is 1 dag gaan geen optie dan? |
|
Vrijdag zal mijn favoriete dag zijn. De rest van de dagen lekker vroeg beginnen met een speciaal biertje op het terras. |
|
Achja, dan zal het wel al volop Lente zijn tegen die tijd |
|
Voor mij is zondag de mooiste dag, met Entrails, Demilich, Coffins, Gruesome, Beheaded en Autopsy. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |