|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat ben ik zeker met je eens, maar toch zou een bekendere naam erbij leuk zijn. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Juist blij mee dat ze afzien van bands die gemiddeld twee keer per jaar een Europese tour doen. Die zie je wel tijdens clubshows. |
|
quote: Waarom dan? Zoals Brent al zegt kan men die bekendere bands toch al geregeld tijdens clubtours zien. Zo'n opzet als dit festival is vele malen interessanter dan weer dezelfde grote bekende namen. En qua kwaliteit zegt het ook helemaal niets. Groot/bekend staat niet gelijk aan goed, zoals Morbid Angel al een hele tijd bewijst. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Bekendere namen? Er staan zat bekende namen! |
|
Och misschien meer omdat ik me nu verplicht voel om de bands die ik nog niet ken van te voren allemaal te gaan luisteren, terwijl een bekende naam wel lekker op de automatische piloot gaat qua headbangen enzo (ja ik weet dat ik een lamme zak ben ) an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Helemaal mee eens. Al had ik nu nog steeds graag gezien dat er een paar wat meer traditionele metal bandjes erbij waren gezet. Dat doen ze daar bij het oorspronkelijke festival toch heel behoorlijk en die afwisseling maakt voor mij elke afzonderlijke optreden beter gezien het stijk moeiheid tegen gaat. |
|
Ik ken er meestal bijna geen enkele band, maar het headbangen gaat heerlijk. Vooral na wat bier |
|
Een beetje voorstudie kan geen kwaad.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vind het wel beter dat er niet alleen de standaard namen staan. Wat afwisseling kan geen kwaad en zie graag bands die ik nog niet live gezien heb. |
|
Ik ben juist bang voor overlap. Er zijn vrijdag bijvoorbeeld 2 bands die ik nog niet ken en dus niet perse zou hoeven te zien aangezien ik de rest wel zou willen zien. Keuzes maken met enkele die ik gewoon MOET zien en de rest. |
|
Is PayPal de enige manier om te betalen? Geen Ideal? Ook niet via Ticketmaster zo te zien.... an evil incarnation of DEATH! |
|
Snap daar echt geen fuck van, omdat PayPal voor de verkopende partij volgens mij zo'n beetje de duurste optie is. |
|
quote: Wellicht omdat MDF de organiserende partij is, maar onhandig is het wel.... an evil incarnation of DEATH! |
|
Creditcard misschien? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kost haast ook altijd geld, is mijn ervaring. VIESPEUK!!! |
|
Kaartje voor vrijdag is binnen. € 40, met VISA betaald. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Disma is in ieder geval van de bill afgehaald.. Boeiender |
|
quote: Op zich jammer, maar het zat er ondertussen inderdaad al aan te komen dat ze gingen inbinden: http://www.deathmetal.org/news/maryland-deathfest-organizers-confirm-disma-removal-from-california-deathfest-for-sjw-reasons/ Zeker als er opeens 10 bands dreigen van de bill af te gaan: http://www.metalinjection.net/politics/disma-kicked-off-deathfest-due-to-nazi-ties-after-10-bands-threaten-to-drop-off Funebrarum nu dus, ook prima [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2015 18:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Echt fucking triest allemaal zeg.. |
|
Met minstens drie toch al heel erg linkse bands hoog op de affiche viel dit wel te verwachten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
In één van die artikelen staat een link naar een interview met de weledelgestrenge heer Craig Pillard. Hilarisch, tot je bedenkt dat hij het misschien allemaal nog meent ook... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
ik vind het zelf beetje hypocriet. Persoonlijk zie ik juist dat wij van het linker klantje inclusief moeten zijn ipv excluserend zoals fascisten zijn maar ja. Funebrarum is wel een super vervanger. |
|
Gezien de vervanger van dezelfde kwaliteit is, ga ik me er idd niet druk over maken. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Kaarten kunnen nu ook gewoon via ticketmaster.nl worden besteld. Je hebt geen creditcard nodig. Linkje: http://www.ticketmaster.nl/search/?keyword=netherlands+deathfest&language=en-us Kraanium zal ipv de zondag nu op vrijdag spelen, terwijl Beheaded nu weer op de zondag zal spelen ipv vrijdag. Lord Belial schijnt de gehele toernee afgezegd te hebben. Ze zouden ook op Maryland Deathfest spelen, maar dat gaat dus niet door. Vervanger daar is Angelcorpse! Mogen ze ook wel voor NDF regelen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 29-11-2015 16:28] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |