IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : You are standing in an open field west of a white house [Games Topique] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-10-2017 9:58 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Die heb ik toevallig voor zondag op de planning staan, hehe.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-10-2017 10:03 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hij valt me helemaal niet tegen, zitten een paar goede mechanismes in (butterfly effect bijvoorbeeld). Kijken of er nog meer games in dat genre te vinden zijn, aardige manier om de tijd te verdrijven.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-10-2017 10:13 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Heb er nog geen seconde van gespeeld, dus heb ook geen idee wat ik precies kan verwachten qua gameplay. Maar als ik aanraders heb na zondag laat ik het je weten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-10-2017 10:14 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Heavy Rain is blijkbaar vergelijkbaar qua gameplay, maar die ken ik dan weer niet.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-10-2017 10:26 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Dan bereid je maar voor op weinig hoeven doen.

Ik vond Heavy rain wel gaaf, het is een beetje interactief film/serie kijken vond ik. Dit was leuk om samen met Aryan te spelen.

Maar ik vond het niet echt een game, weinig dingen die je moet doen, en heel veel verder dan press X kwam het ook niet.

Maar heb me er wel prima mee vermaakt.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-10-2017 10:31 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Heavy Rain was de eerste keer gaaf. Nare, beklemmende sfeer. Ik zie ook dat Life is Strange vergelijkbaar is. Heb ik ook van genoten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-10-2017 11:19 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 19 oktober 2017 10:26 schreef Deceptikoen het volgende:
Dan bereid je maar voor op weinig hoeven doen.

Ik vond Heavy rain wel gaaf, het is een beetje interactief film/serie kijken vond ik. Dit was leuk om samen met Aryan te spelen.

Maar ik vond het niet echt een game, weinig dingen die je moet doen, en heel veel verder dan press X kwam het ook niet.

Maar heb me er wel prima mee vermaakt.


Until Dawn is ook niet bijzonder veel doen; rondlopen, dingen onderzoeken, keuzes maken, soms wel even meer actie (binnen korte tijd op knoppen drukken), et cetera. Klinkt misschien niet heel uitdagend, maar zit toch goed in elkaar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-10-2017 11:34 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Ja, het verhaal was tot op een bepaald punt ook nog goed te doen bij Heavy Rain, dat scheelde wel.

Ik heb toen ook nog eens Beyond: two sould gekocht, vergelijkbare game, maar daar kon ik helamaal niks met het verhaal.

Nog steeds heftige twijfel om een PS4 te kopen vanwege Fallout 4.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-10-2017 12:00 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zou ik niet doen. Er zijn veel betere games om een PS4 voor te kopen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-10-2017 12:01 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Hmm, ga ik Heavy Rain toch eens bekijken, merk dat ik dit soort spellen best goed kan hebben. Een naar sfeertje is pluspunt!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 19-10-2017 12:12 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

quote:
Op 19 oktober 2017 12:00 schreef Ralph het volgende:
Zou ik niet doen. Er zijn veel betere games om een PS4 voor te kopen.

PS4 is zowiezo zonde om te kopen, voor die 5 uur per jaar dat ik erop zou spelen, zo is dat ook al met de PS3. Maar toch, GTAV in FPS setting, en fallout 4...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-10-2017 22:53 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 oktober 2017 2:00 schreef F.Jacobse het volgende:
Vandaag hier in Vegas voor het eerst een htc vr bril opgehad en met deze controllers zombies aan het neerknallen geweest.



Godverdegodver, VR.

Ontzettend wauw gevoel. Jammer dat je niet mocht lopen, want het liefst was ik op verkenningstocht in die wereld gegaan!



MUST.HAVE...





Haha, vet he!!!!

Jammer dat je niet mocht lopen want de room-tracking van de HTC is echt te gek.

Ik heb alles van Oculus. Werkt minstens net zo goed. Als early adapter heb ik nog de hoofdprijs betaald. Rond de 1000 euro En mijn graka's werkten niet lekker in SLI, dus ik kon ook nog een nieuwe highend kaart kopen.. Dat werkt NU wel uitstekend overigens.

Anyway, ze hebben nu een mooie aanbieding:

449 euro voor de bril, een xBox controller en 2 touch controllers.

https://tweakers.net/pricewatch/863593/oculus-rift-bundle-(rift-+-touch).html

Ik vermaak me goed met Arizona Sunshine, een zombie-shooter.



Headshots geven zoveel voldoening in VR. Spllattttt!!!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-10-2017 2:11 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gaafff! Nog wel een bonk geld en ik zou m'n pc ook moeten upgraden.

Hoe doe je dat dan met lopen? Haal je van te voren je hele kamer leeg oid? Anders flikker je toch de hele tijd op je muil?

Ik zag een tijdje geleden een snooker speler met zo'n bril op virtual aan het snookeren. Op een gegeven moment wil hij op de tafel leunen. Kletterrr, lag hij op de grond, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-10-2017 8:37 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 23-10-2017 9:42 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Mooie meevaller, onze tijdelijke huisgenote blijkt een PS4 te hebben kwam ik gister achter toen we haar laatste spullen ophaalden

Straks maar even van een maat van me GTAV en Fallout lenen, daag sociale leven, voor zover ik dat al had


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-10-2017 10:12 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 oktober 2017 2:11 schreef F.Jacobse het volgende:
Gaafff! Nog wel een bonk geld en ik zou m'n pc ook moeten upgraden.

Hoe doe je dat dan met lopen? Haal je van te voren je hele kamer leeg oid? Anders flikker je toch de hele tijd op je muil?


Ja, je moet wel ruimte maken voor maximaal spelplezier. Vervolgens "teken" je de grenzen van je speelruimte in de oculus/ vive app en krijg je die grenzen in VR te zien als je daar in de buurt komt.

Onze werkkamer is helaas vrij klein, dus onze speelruimte is slechts zo'n 2,5 * 2 meter. Vrienden van ons hebben echter de woonkamer omgebouwd om een nog grotere VR-speelruimte te hebben.

quote:
Ik zag een tijdje geleden een snooker speler met zo'n bril op virtual aan het snookeren. Op een gegeven moment wil hij op de tafel leunen. Kletterrr, lag hij op de grond, hehe.


Schitterend. Er zijn ook talloze filmpjes van mensen die onderuit gaan in de virtuele rollercoaster.



Deze is wel wat extreem


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 21-11-2017 9:30 by williamblake Profiel van williamblake

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20171120_03197474/belg-haalt-einde-van-verslavende-candy-crush-soms-speelde-ik-10-uur-per-dag

Tsja, Hypnos. Een gemiste kans. Je had indertijd maar moeten zorgen dat je ban langer liep op ZM. Dan had jouw naam in dat artikel kunnen staan...



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-11-2017 10:23 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Omdat ik door omstadigheden aan bed gekluisterd ben heb ik een Windows laptop gekocht. Dat opent het portaal naar het verleden met games als Morrowind, Deus Ex, System Shock 2 en S.T.A.L.K.E.R., maar ook een ander poortje: online shooters. Ik had het nooit gedacht, maar ik ben zwaar hooked aan Counter Strike: Global Offensive. Aangeschaft om 'te oefenen' voor Playerunknowns Battlegrounds, maar het hek was van de dam. Mooi spul. M'n PS4 staat elders, dus die laat ik noodgedwongen even met rust.

Gisteren voor het eerst PUBG opgestart. Schandalig hoe random generated alles eruit ziet en hoe zwaar het loopt. Vooral als je nagaat dat er meer dan 100 miljoen is binnengehaald. Dat terzijde, de spanning jongens. De spanning. In de twee potjes die ik heb gedaan nog geen enkele keer uberhaupt iemand kunnen raken, maar het was me wel verrekte spannend. Dat is denk ik dan ook waarom het spel zo'n mass appeal heeft.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-11-2017 11:55 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 oktober 2017 10:12 schreef Snaack het volgende:
Ja, je moet wel ruimte maken voor maximaal spelplezier. Vervolgens "teken" je de grenzen van je speelruimte in de oculus/ vive app en krijg je die grenzen in VR te zien als je daar in de buurt komt.



Bij ons op het werk gebruiken ze de occulus rift voor onderzoeksdoeleinden. Een van onze studenten heeft VR software geschreven waarmee we nu scans van de dikke darm van patienten kunnen inladen. Daarna kun je virtueel door de darm heen lopen en met de VR 'handen' lokaties van interesse markeren etc.

Momenteel is de toepassing vooral educatief voor nieuwe medicijnen-studenten, maar het idee is dat het in de toekomst ook toegepast kan worden voor betere diagnose of hulp bij chirurgische ingrepen. Idealiter willen ze van VR naar 'enhanced reality', waarbij je de 3D informatie kunt overlappen met de patient en daardoor 'blind' chirurgische keyhole chirurgie kunt uitvoeren. Mar dat is momenteel nog toekomstmuziek. Wel gaaf spul.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 23-11-2017 6:50 by Tommeh Profiel van Tommeh

Inmiddels level 33 met Pokémon Go. Heerlijke afleiding tijdens het wandelen. Voordat ik er erg in heb ben ik dik 2 uur van huis en heb ik 10 kilometer in de benen.

Nog iets van 16 miljoen XP te gaan tot level 40.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-11-2017 14:01 by Mark Profiel van Mark

3 jaar te laat? Dacht dat die rage alweer helemaal voorbij was.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-11-2017 15:13 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Op m'n werk is er een gast van begin 20 en die is er ook nog heel druk mee.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 23-11-2017 15:17 by Tommeh Profiel van Tommeh

quote:
Op 23 november 2017 14:01 schreef Mark het volgende:
3 jaar te laat? Dacht dat die rage alweer helemaal voorbij was.
Wandelen is van alle tijden.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-11-2017 17:46 by Mark Profiel van Mark

Da's een goed punt Mijn echtgenote heeft het ook een tijdje gedaan een paar jaar terug (en mij dan maar steeds meeslepen naar kansloze uithoeken omdat daar een 'zeldzame' Pokemon zat. Sta je opeens ergens midden in een bos naast een golfterrein te vloeken dat die pokkeballen - herstel, pokeballen - de pokemon laten ontsnappen. Maar die interesse is inmiddels al weer lang vervlogen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 24-11-2017 1:20 by Tommeh Profiel van Tommeh

Hehehe, dat kan volgens mij ook gewoon vanaf de bank door middel van "spoofen".

Ik moet elke dag 1 uur wandelen, dat is goed voor me. En soms heb ik daar helemaal geen zin in. PoGo trekt me dan toch naar buiten.

Verder is het een enorm karige game, zelfs vergeleken met de eerste Pokémon games.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen