![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou zo kunnen, nooit gespeeld. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Het leed bij Ralph zit diep, vandaar dat ik het voorzichtig aanpak. Maar de discografie van Sabaton aanschaffen, of zelfs maar een fractie ervan beluisteren... gaat ver. Te ver zelfs. Primooo Victoriaaah!! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Iemand de nieuwe versie van Guild wars 2 gespeeld? Is 't waard om dat te kopen? :p I'm a noob with a 2k pc. ![]() |
|
Ik heb Guild Wars 2 een half jaartje gespeeld, daarna was ik helemaal klaar met MMO's. Geen idee dus. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Is het al dinsdag? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Het is al woensdag zelfs. ![]() |
|
Keep me posted. MGS is zo'n beetje mijn favoriete reeks, maar na deel 4 heb ik niets meer gespeeld. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Na deel 4 zijn er ook alleen spin-offs geweest. Waarvan eigenlijk alleen Peace Walker écht de moeite is. Voor deze ben ik echt heel siked. En het is de zwanenzang van Kojima, dat moet wat speciaals worden. quote: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wat was dat superkorte (volgens mij) full-priced ding wat vorig jaar ofzo langskwam eigenlijk? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Superkort: nee. Full-priced: ook nee. Dat was Ground Zeroes, een proloog op dit deel. Eén basis met één verhaalmissie die je, als je geen rare fouten maakt, in een uurtje kunt uitspelen. Was €30,- toen die uitkwam. Heb ik uiteindelijk echter een kleine tien uur in zitten. Omdat er van alles te verzamelen valt, er diverse bonusmissies en objectives zijn en je gigantisch aan kunt kloten met de A.I. Dat is wat MGSV ook lijkt te zijn, een gigantische zandbak om in te spelen, waarin je missies op jouw manier kunt doen. Ik bedoel, dit is een ding: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Aha. Ik las: Superkort: nee 1 uur. Wauw, ok, superlang haha. Maar goed te horen dat er meer te doen valt. Is 't essentieel om deze nog mee te pikken voor het verhaal in V? En full-priced... ik snap 'm al. Ik koop zelden games nieuw, of boven de 30 euro. Blijft excessief klinken voor een proloogje, maar sandbox verklaart. Filmpje ga ik kijken, zit nu op werk. (wat verklaart waarom ik veel hier kijk. foei.) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Gaat dit over PC of console? Ik heb dat proloog-ding op PC een tijdje terug in een Steam sale gekocht (5 euro was het toen). Op Steam moet je eigenlijk zelden iets buiten een sale om kopen. Ik had voor die tijd nog nooit een MGS titel gespeeld. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik was hier toch niet echt kapot van. Ik vond het stealth gehalte nogal aan de lage kant, terwijl bij het begin met bombarie aangekondigd wordt dat het een stealth missie is. Ik zou persoonlijk iets willen dat dermate realistisch is dat als iemand je ziet, je echt een enorm probleem hebt. Maar ook weer niet zo frustrerend dat je van een paar kilometer afstand neer gesniperd wordt terwijl niemand je heeft kunnen zien (je maakt nog wel eens mee dat de AI gewoon keihard valsspeelt...). Maar dit is meer het zoveelste Rambo knalfestijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ah, meer zoals oudere MGS games bedoel je ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Je bedoelt dat ik die eens zou moeten proberen? Helaas zijn ze pas sinds kort ook voor de pc gaan uitbrengen. (Ik game zelf alleen op pc.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Wat ik zo in een review lees, geeft de nieuwe de keuze van aanpak meer aan de speler. In de oudere games ben je min of meer de sjaak als je gespot wordt. Je kan gaan schieten, maar meestal ga je er toch aan onderdoor. Eigenlijk zou ik het 'gespot' geluid van MGS als wekkergeluid moeten instellen. Ik zou 'm elke ochtend flippen haha. Stressopwekkend eerste klas. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Arma. Serieus. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
En de eerste hitman. Iets 47. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Beide. ![]() quote: Het is ook een stealth missie. Zeker op de hogere moeilijkheidsgraad. Met getrokken wapens die basis binnenrennen is een optie, maar niet praktisch. quote: Dat zou geen leuke game zijn. Of tenminste, misschien wel een leuke game, maar voor een piepklein publiek. Die balans zit bij MGS wel goed wat mij betreft. Als je gespot wordt heb je wel degelijke een probleem. Verhoogde staat van paraatheid, alarm, dat soort dingen. Maar niets wat zich niet na bepaalde tijd (enigszins) reset om het speelbaar te houden. quote: Dit is onzin, en alleen maar het geval als je het niet als stealth missie speelt. ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik zal hem nog wel even op de allerhoogste moeilijkheidsgraad zetten en kijken of ik dan nog gewoon door het open veld zo de basis door kan lopen. Tot nu toe viel die verhoogde staat van paraatheid nogal tegen. Ik mis overigens bij dit soort games ook vaak een goed geïmplementeerd cover systeem. Dan denk ik aan Max Payne 3. Hoe je daar aan muren kan "kleven" en dekking kan zoeken achter bureaus e.d. en dan vervolgens vanuit dekking schieten is super gedaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ik vond 'm op de hoogste moeilijkheidsgraad niet te doen, maar ik ben geen stealthexpert. Splinter Cell ging me destijds ook hondsberoerd af. ![]() quote: Mee eens, al geloof ik dat Ground Zeroes dat wel heeft, maar dat weet ik niet zeker. Vanavond eens testen. Wat ik me wel afvraag is of MGS wel een serie is die het bij PC-gamers überhaupt goed gaat doen. De reeks is compleet bizar en haast onbegrijpelijk qua verhaal, en is dat al jaren op consoles, maar PC-only gamers zullen van dat alles weinig tot niets meegekregen hebben. MGS is groot geworden doordat Kojima wars van alles zijn eigen bizarre ding is blijven doen, en de serie is enerzijds bloedserieus en zeer duister, om aan de andere kant te grossieren in flauwekul, "fourth wall breaking", referenties naar de eigen historie en een lading aan popcultuurreferenties. Ik vraag me echt af of mensen die nu inspringen wel wat kunnen met een stealthgame waarin je een superserieuze missie moet spelen met een kippenhelm op en verstopt in een doos terwijl je vijanden kunt kidnappen met een fultonballon. Veel ervan is serieus en realistisch, maar ondertussen blijft het ook altijd overduidelijk een spelletje. Ik kan me voorstellen dat dat veel mensen te bizar is. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Vooral het onmogelijk complexe verhaal. Als je alles achter elkaar doorspeelt, ben je alweer genoeg nuances uit eerdere delen vergeten tegen de tijd dat je bij deel 4 ben. ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Vooral die nuances is soms een drama ja. Kojima spring regelmatig op hele kleine dingetjes van jaren terug in, haha. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Het enige nadeel: ik voel me bijna verplicht om (wéér) vanaf deeltje 1 volledig te spelen voordat ik ga zitten voor een nieuwe titel. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Dat heb ik een paar jaar geleden nog gedaan. ![]() Mocht je aan The Phantom Pain beginnen zou ik aanraden om je iets in te lezen in Peace Walker en één van de vele retrospectives op youtube te bekijken. Dit nieuwe deel speelt zich namelijk na Snake Eater en Peace Walker af, en nog voor de rest, inclusief beide MSX games. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |