|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik rijd ook in geen aoto, kben 19 en verplaats me nog steeds met de fiets Nu jij terug |
|
quote: Volgens mij kan TWI het gewoon niet hebben dat die zogenaamde dikke nekken in een auto rijden die ze naar alle waarschijnlijkheid zelf nooit zal rijden. Laat mij dan maar een dikke nek zijn BLASTBEATS FOREVER |
|
fuck off , ik wil geen , heb er nooit 1 gewild en als ik er 1 krijg mol ik hem zelf. Zelf als ik miljoenen zou hebben kocht ik ofwel een mazda, ofwel een porche of ferarie of zo |
|
quote: 99% van alle "gangstas" enzo rijdt in een leaseauto My madness, my sadness |
|
Vind deze BMW wel |
|
quote: wat is jouw probleem he? My madness, my sadness |
|
quote:dat is iets anders, motoos zijn koel |
|
bmw ik vindt het echt turke bakken. ik heb liever een oude Camaro. |
|
quote:nee, ook het hunne, want ik hebn al veel spiegels zien vliegen als ik in de buurt ben |
|
Hèhè, telkens als ik tussen donker en klaar een bwm tegenkom, jeukt mij arm zo een eetje, begin ik te kwijlen... oeps, dat gaat ie niet leuk vinden MEER!! Ik kan bmw's echt niet hebben, al het geld dat je daaraan verspilt, je hebt er gvd een huis voor . Koop dan een volvo: heb je bijna dezelfde luxe, plus kwaliteit voor de helft van de prijs. Bmw is bucht met wielen, en zelfs dat laatste is overdreven. Over de bestuurders zal ik het maar niet hebben ... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:dat vind ik toevallig wel meevallen ! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
BMW Z8 |
|
Alles wat 316 is en meer dan 2 jaar oud=kampwagen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Er zijn 2 BMW's die ik mooi vindt de Z8 en de 635CSI 635CSI [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 02-11-2002 15:35] |
|
Hmmm,de BMW heeft wel iets,vind ik.Maar ik vind hem anderzijds veel te duur,om van de wisselstukken nog maar te zwijgen.Hoewel,de M5 is echt wel één van m'n lievelingsauto's... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik kan een zekere kwijlproduktie hierbij niet onderdrukken. Godver wat een lekkere bak man. |
|
quote:autoos zijn niet gemaakt op mooi te zijn, maar om mee te rijden |
|
quote: Onzin |
|
quote:jonny |
|
quote: Wijf Nee Amerikaanse auto's zoals hierboven heerschen. Punt uit [Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 02-11-2002 15:53] |
|
quote: zeik er nou maar niet zo over! het is onderhand wel duidelijk wat jij vind "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:ha, het is te hopen |
|
quote: Dit is echt de grootste klets die ooit gehoord heb !! Effe een voorbeeld : Kleding is alleen maar gemaakt om niet in je blote reet rond te lopen !! Maar je wilt er toch zeker wel een beetje leuk uitzien, of niet ?? Dus ik snap jouw gezeik niet echt, maar goed....... BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: wauw !!!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |