![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is iets van waar, maar effe serieus nu: zeggen dat een wagen enkel gemaakt is om te rijden en niet gemaakt is om mooi te zijn vind ik zever, dan zou een slaapkamer is ook enkel maar gemaakt om in te slapen, dan mag dat zelfs totaal niet verwarmd zijn en nog het zicht hebben van een slaapkamer in de bouwfase, dus dat je nog een stenen snelbouwersmuur zou zien, je hangt toch ook posters in je kamer om je kamer mooi te maken. Wanneer een vliegtuig enkel maar zou gemaakt zijn om mee te vliegen zou je totaal geen airco nodig hebben, geen comortabele zetels,... Wanneer een gitaar enkel gemaakt is om op te spelen zou men die gitaar nooit mooi maken en in allerlei kleuren en vormen maken. Wanneer metal enkel gemaakt is om naar te luisteren, waarom zou Angela Gossow zich dan mooi opmaken en mooie kleren dragen op het podium, en waarom zou men dan ook geld steken in een mooie hoes? Wanneer zware metalen enkel maar gemaakt is om gedachten uit te wisselen, waarom hebben Paul en co er dan zo'n mooie graphics aan gegeven ![]() Is mijn persoonlijke mening. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 02-11-2002 18:31] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:eens ![]() |
|
quote:tering ![]() Die kan wel opboksen tegen mijn Ford Mustang ![]() |
|
quote: Mijn droomwagen! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Mijn droomwagen! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:In je kamer zit je ganse dagen, maar je zit niet ganse dagen naar de buitenkant van je auto te kijken. airco en comfortabele zetels ![]() ![]() Als je gitaar speelt doet het er niet toe of ie mooi is, het zijn toch de luisteraars die er op moeten kijken, niet jij Ik zie niet graag vrouwen met make up en dat angela zich mooi kleed is om te ![]() Dat een cd een mooi hoesje heeft verraad het al veel wat voor geluid erop staat ![]() En waarom Paul zijn site zo mooi maakt, daar kan ik niets aan doen, dat is zijn schuld ![]() ![]() |
|
quote: hebbehebbehebbehebbe ![]() ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
BMW? Geheel stijlloze pooier bak in het zelde straatje als Mercedes (tegenwoordig) en Lexus. Toon een beetje stijl en koop dan gewoon een Jaguar. ![]() |
|
nee een fiat 850 uit 1972 ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: bla bla bla bmw hoort niet in dat rijtje thuis ![]() ![]() |
|
Ik wil een pikzwarte Volkswagen Kever. ![]() |
|
ik bedoel zeg nou zelf: dit: ![]() of dit: ![]() ![]() |
|
quote: yuk wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: de bmw of of de jag? ![]() |
|
Beide ![]() |
|
quote: Bah, wat een opa-schuit. Er zijn veel mooiere Jaguars. Mijn voorkeur gaat toch uit naar de BMW, die zien er over het algemeen veel sportiever uit. the only pleasure is pain ![]() |
|
oh ja bmw sportiever? wat is bmw's antwoord hierop dan? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tja, de XJ220 wil ik wel beschouwen als een uitzondering. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
dit: ![]() |
|
quote: hehe alleen de xj220? ik bedoel eh de E-type de X-type... Jaguar heeft door de jaren heen minstens net zoveel sport auto's als zaken auto's gemaakt (er zijn trouwens verdomde weinig bmw's die het van een jag winnen in dezelfde prijsklasse) En Jaguar heeft een heel wat rijkere race-historie dan bmw... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 04-11-2002 18:31] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: bmw wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: jaja jaguar doet het goed in de formule 1 ![]() ![]() |
|
Ik ben man, maar begrijp echt niet dat je hierover een discussie kunt voeren ![]() Die XJ2201 of wat dan ook is wel een belachelijk over the toppe bolide btw. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |