![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: BMW's antwoord hierop: BMW Nasca: ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Dat is 'n ford-motor met een jaguar logo erop... en formule 1 is maar 1 race sport, er zijn er vele andere en in de touringcar series b.v. mocht bmw willen dat ze met jag konden concureeren... ![]() |
|
Die nasca zit er TOP uit! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
BMW met Vleugels ![]() ![]() |
|
en de nasca is 'n prototype... De McLaren F1 (personen auto) heeft wel een BMW motor maar die heeft 12 cilinders nodig om te presteren wat de XJ220 met zes doet... alleen de top snelheid van de F1 ligt iets hoger. ![]() |
|
ok ik post een mooie jaguar: ![]() ![]() nee maar ff zonder dollen jaguar heeft ook wel mooie wagens hoor ![]() |
|
quote: De Jag heeft echter 3 liter en 2 turbo's de 6 liter 12 cilinder van bmw niet. ![]() |
|
ja maar een turbo is alleen maar echt praktisch voor je acceleratie met je topsnelheid doet het niet veel ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Alsof je ooit zo hard gaat rijden ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Beamer rijden is VET... mensen die er altijd wat op te zeiken hebben kunnen waarschijnlijk zelf geen Beamer betalen of rijden zelf in 1 of andere zielige oude lullen-bak... ![]() ![]() !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
Doe mij maar een fiat Pande "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: nee fiat 850 is cooler wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
of een mini, wel een oude, want die nieuwe mini is met dank aan bmw een verkrachting van het origineel. Een mooie mini cooper ofzo ![]() ![]() |
|
quote: mijn overbuur rijdt met een zwarte mini met wit dak, prachtig bakje ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind een eenvoudige BMW wel mooi, maar de wereld is niet zo eerlijk voor mij, eventjes aantonen: De bak van mn zusje (van r vriend op permanente bruikleen) ![]() Gunman's oorlogsmachine: GRRRR ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: JUIST !!! eindelijk eens iemand die het snapt, HULDE !! ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
Ben niet zo'n BMW-er, vind de nieuwere series niet lelijk ofzo, maar of mijn ogen eruitvallen, nee. ![]() |
|
Jongens, het zijn geen jonny's (spreek uit jonnies) of johnny's (spreek uit dzjonnies) maar SJONNIES (spreek uit SJONNIES)! Verder vind ik nieuwere BMW's wel mooi...maar die ouwe bakken vind ik idd vrij Sjonnie.. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
[quote]Op 6 november 2002 15:49 schreef Gunman het volgende: De bak van mn zusje (van r vriend op permanente bruikleen) ![]() zulke wagen vind ik nu eens echt kloten ![]() daar kan ik nu wel tegen [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 08-11-2002 18:42] ![]() |
|
quote: zoals in Flodder ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:maar schrijven jonny of jonnie ![]() |
|
![]() ehww da's net een vliegende schotel wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |