|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Met de GridLock promo hebben we het als volgt gedaan: - drums opgenomen in de Pit - Gitaar en bas bij mij thuis opgenomen met een POD 2.0 - Zang bij de zanger van Triple 7 (Hollie!) thuis opgenomen (die heeft echt fucking veel en goede apparatuur thuis). Alles in de juiste sample rate opgenomen en vervolgvens is de handel naar Joost van den Broek (After Forever) gegaan en die heeft de handel gemixt en gemastered. Kuister maar eens naar het resultaat op www.gridlock.nu (mp3s staan op de eerste pagina). We hebben zelf dus puur en alleen opgenomen en dat alles zo droog mogelijk. Beviel mijn eigenlijk prima! Alleen jammer dat ik toen die POD xt nog niet had hehe. |
|
|
|
a.s. donderdag!! |
|
quote: Is dat die met die focusrite pre amps ? dan zal hij idd wel goed klinken. Ik heb net een Telefunken V72 gekocht op het internet. Dat schijnt de allerbeste microfoon preamp ooit te zijn. Zitten buizen in, en The Beatles hebben ook met die dingen opgenomen in abbey road studio. Ik ben benieuwd.... |
|
jep, dat kastje is gefabriceerd door de lui van Focusrite, klinkt erg goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Focusrite is goed . Ik heb een Focusrite Tonefactory, en dat was een erg goede aanschaf. Nog steeds erg veel plezier van. |
|
ja, ik heb het gekozen omdat ik erg graag met ProTools wilde werken, na een half jaar bezig te zijn geweest met 'ProTools Free' werd het tijd voor de aanschaf van het echte pakket. De MBox in combinatie met ProTools LE was de goedkoopste oplossing en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad moet ik zeggen. Trouwens met 'ProTools Free' kun je ook best veel, al ben je wel gelimiteerd tot 8 tracks... ik heb er zelfs 1 album mee geproduceerd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb het zelf niet zo op producten van Digidesign. Het upgraden word je niet makkelijk gemaakt, en het kost je vaak klauwen met geld. Dan vind ik Steinberg een stuk schappelijker. |
|
Snaack zei het al, Het Pand in Vlaardingen is een prima studio. Heb ook meerdere malen met Frits gewerkt en dat is altijd prima bevallen. |
|
Voor limburg: PITstudio weert o.a.: Morning, engine of pain, sun caged en dus ook mijn komende tweede solo CD (ga vrijdag beginnen met de opnamen) http://www.thepit.nl/ goedkoop en goed ! [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 10-05-2005 17:23] |
|
Indipendence Studio in Utrecht, beginnende gozer, erg aardig, en er hangt een zeer relaxt sfeertje... Hij heeft alles wat je nodig heb om een perfecte cd/demo te maken! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Zo gister weer ff bij soundlodge opgenomen. En ik moet zeggen dat de ruwe mix al beter klinkt als de meeste demo's die ik soms wel eens te horen krijg. En jorg werkt over het algemeen super snel. |
|
quote:idd! dat is echt een tovenaar! Bruce Banner |
|
quote: heeft er iemand een tip qua digitaal opnamemateriaal. Niet te kostelijk liefst. PS , lain, cdtje onderweg? :p |
|
quote:Ja, onze promo, volgende week gaan we de zang opnemen en mixen, masteren: KLAAR! |
|
en komende zomer gaat jorg het toxocaradebuut fixen en mixen |
|
ah, veel plezier ! |
|
quote: Ziet er erg top uit. Apparatuur is ook okay. Ik hoop ooit ook eens zo'n ruimte te hebben, erg gaaf. Ik zag katablaster er ook nog tussen op een foto, hahaha. Gaaf drumstel trouwens, is dat je eigen kit ? |
|
dan heb je mij er ook tussen gezienn [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 13-05-2005 16:29] |
|
quote:Jep das mijn kit |
|
quote: ah, okay. Ik weet alleen niet hoe jij eruit ziet, dusss... |
|
|
|
Nu weet ik dus wel hoe jij er uit ziet. Wat voor kit is dat ? |
|
http://www.prosound-media.nl Een zeer goeie studio gelegen in de Popcentrale te Dordrecht. De CD van X-tinXion (thrashmetal) is daar ook opgenomen!!! http://www.x-tinxion.com/recordings/prey.mp3 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |