|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Spectre, gebruikte je die Pro-Tools free met een mac of een pc? Ben zelf overgestapt op Mac. We gebruiken voor de band in de studio van de andere gitarist Pro-Tools, LE ism de Digi 001. Wil nu echter thuis met de powermac en pro-tools free wat gitaartjes etc opnemen. Heb aan 8 sporen dus voor thuis wel genoeg. Weet jij wellicht hoe ik dat qua hardware het beste kan aanpakken(niet al te duur)? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Een Tama starclassic Birch volgens mij. Klinkt wel ok |
|
Het ziet er wel chique uit. Dus niet sjiek, maar "chique"! |
|
abyss? fredman? sunlight? heb je er meteen vakantie bij |
|
Met GridLock zijn we nu in Toneshed bezig (van Erwin van Mangled). Hij heeft de tent pas verbouwd en dat is gvd erg vet geworden! Vandaag de gitaarpartijen afronden |
|
Vandaag beluisterd waar de mix zo'n beetje heengaat, klinkt al erg veelbelovend |
|
Shred, ben erg benieuwd man Nadat de drums in Excess afgerond zijn zijn we nu thuis bezig met de gitaarpartijen voor ons album. Denk dat we binnen 2 maanden alles wel afgerond hebben. Komt er nog wat online te beluisteren zodra het af is? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik ben ook zeer benieuwd naar jullie brouwsel! Zodra e.e.a. af is komt er zeker iets online te staan PS: naar Meshuggah de 6e? |
|
quote: en vooral relaxed! Vind ik ook heel belangrijk, je kunt echt op je gemak alles doen. Hans is heel geduldig. We hebben in februari onze eerste volledige CD bij de PIT studio opgenomen en zijn met de mix naar Stage One (Andy Classen) gegaan om het te laten masteren. [reclame]Resultaat is te beluisteren op onze site [/reclame] off topic: Marcel, hoe gaat t met de opnames? Ben heel benieuwd!! Vorige CD is vet! |
|
quote: 6de gaat niet lukken helaarsss De brouwsels worden heel tof But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Sorry voor de late reactie, zie het nu pas. Ik heb Protools free voor de mac gebruikt idd, let wel dat het alleen voor os9 beschikbaar is en niet voor osx. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb denk ik wel een crack, waarbij je wel onder X kan draaien maar niet de mbox/digioo1/1 nodig hebt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ohja ? dat zou erg goed van pas komen ik draag geen Os 9 meer nl But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik blijf erbij.. voor Eindhoven: Pink Noise Studio. John heerscht. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |