|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
bij deze: "HEY! WAAR IS ME TAPE!!!!" afz panda " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
*skronsj* *skronsj* *skronsj* zenial kun je mij de rest van de popcorn even geven? tis net spannend hier. |
|
dat ik nooit een exemplaar heb gezien van mn eigen vazal cd vond ik al apart ondanks de afspraken maar een beetje behandeling mag ook wel. maar goed, veel plezier, mij zul je iig nooit meer als klant zien en een trade zit er al helemaal niet meer in, vertrouwen van 0,0 heb je gebouwd hier. kom je trouwens wel eens afspraken na? Je moeder. |
|
PLACE YOUR BETS HEEEERRRRE PLACE YOURRR BETS HEEEERRRRRREEEEEE Cola koffie warme brroodjuuusss Zo Jenje gaat hier eens ff geld an verdienen *TING* round 2 |
|
*deelt popcorn uit* Ja t is hier eigenlijk best leuk volksvermaak Zenial |
|
Biertje iemand? |
|
ik Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Goh Verrassend... Zo .. kom maar jongens .. publiek zit klaar |
|
Mensen, ontopic graag. Ruzies en andere vetes kunnen via E-mail of Instant Messengers verder uitgevochten worden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
*pakt zijn biertjes, popcorn en gokattributen weer in en loopt mokkend weg* |
|
Hmmm... ff stoken... Ja ennuh Flix, die cdr's die ik met je zou traden, dat zijn toch geen cdr's he? Jij ripoff!! Zenial |
|
quote: |
|
ja dus Je moeder. |
|
quote: Lezen man! Zijn deze CDRs toch geen CDRs? |
|
Uhh.. ook maar even offtopic: is mijn cd al verstuurd? MuayThaigerrr!! |
|
dat zeg ik toch Je moeder. |
|
quote: Yup! |
|
Okay, dan zie ik hem wel verschijnen. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Je cdr zal je bedoelen? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:LOL |
|
quote: Helaas, origineel! |
|
Goh .. wat jammer MuayThaigerrr!! |
|
quote: ? |
|
Ze wil liever toch een cd-r .. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |