|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
...pardon dubbelpost... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 05-12-2002 15:59] |
|
Voor de liefhebber nog wat blackmetal demo's verkrijgbaar: Pagan - ...And Darkness Is Above All Grimfaug - Rex Draconis Galgeras - Rehearsal 1 Wees er een beetje bij, want ik heb er maar een paar van. Van Pagan, zelfs maar één! mailtje naar sales@graf-records.com is voldoende! |
|
quote: *Reactie* Ik ben wel geïntereseerd! Via ZM inplv. Mail ook goed? |
|
quote:Hmz, ik heb alleen Pagan nog niet. Quanta Costa? |
|
Doe mij maar een Grimfaug en een Galgeras ajb. Eventueel te ruilen tegen een door mij binnenkort uit te brengen Ved Buens Ende-bootleg [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 16-12-2002 22:00] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Hmmm, heb jij ook een label? Dan heb ik wel interesse in een labeltrade! Ik laat je wel weten. quote: 4 euro's quote: Ja, prima... Of zeg het me zo maar [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 17-12-2002 11:04] |
|
de tape versie van "vazal - een ziel verloren" is inmiddels uit! waarom ik dit hier post weet ik niet want de tape gaat niet via grafrecords hehe hij is te bestellen bij www.geocities.com/staalhart de cd versie zal binnen 2 weken beschikbaar zijn, gaat deze week op de post samen met "haatstrijd - zwart bloed" welke wel bij graf records zullen verschijnen. Je moeder. |
|
Intestterror's eerste promo CD zal ook via Graf-Records verkrijgbaar zijn binnen een week! |
|
11.45: restate my assumptions |
|
Laat mij Belgisch limburg maar wa besmeuren me wa graf-records prop Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
klinkt erg goed, felix kom es online, kunnen we even een dealtje regelen Je moeder. |
|
quote: Ik wil dat wel in Arnhem doen anders |
|
Debut demo cd van INRI - Entangled in a Paradox ook te verkrijgen via graf records. De plaat kreeg 70 punten in de aardschok op http://inri.tk is een mp3 te downloaden. |
|
eens even beluisteren damn bestellen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-12-2002 17:50] Je moeder. |
|
En voor de liefhebber binnenkort bestelbaar bij Graf-Records: * Inner Helvete - Total Bloodshedding Devastation LP (hand genummerd, ltd 500) * Inner Helvete/Front Beast - United Terror Division Split 7" (hand genummerd, ltd 500) * Nunslaughter - Hell On Switserland (hand genummerd, ltd 1000) * Nunslaughter/Derketa - Evil Dreams/Begotten Son Split Picture Disc 7" (hand genummerd, ltd 500) * Nunslaughter - Hells Unholy Fire Picture Disc LP (hand genummerd, 500 ltd) |
|
quote: Wat moet die kosten incl. porto?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hij is bij mij goedkoper als ergens anders, want dat is nog altijd mijn streven... Ik kan je nog geen exacte prijs geven! En anders zie ik je wel weer es in Baroeg ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 09-01-2003 21:15] |
|
Julian wilt graag (maar dat leek me al duidelijk): * Inner Helvete - Total Bloodshedding Devastation LP (hand genummerd, ltd 500) * Inner Helvete/Front Beast - United Terror Division Split 7" (hand genummerd, ltd 500) * Nunslaughter - Hell On Switserland (hand genummerd, ltd 1000) * Nunslaughter/Derketa - Evil Dreams/Begotten Son Split Picture Disc 7" (hand genummerd, ltd 500) * Nunslaughter - Hells Unholy Fire Picture Disc LP (hand genummerd, 500 ltd) Ik, Wil Schuurman |
|
Inside-Lie, heb nog steeds mijn tapes niet binnen gekregen? Zijn ze al een keer gepost, of moet dat nog steeds gebeuren? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Geduld. Van Inside-Lie krijg je ze heus wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Vanmiddag gaan ze op de post, ik zit emt school dus ik kan niet iedere dag een tripje naar het postkantoor nemen! Meestal gaat dat alleen op vrijdag... Sorry! |
|
quote: hebbe hebbe hebbe btw misschien handig als trade, hmz ik mail je wel even van de week... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-01-2003 11:39] Je moeder. |
|
Oke. Dan wacht ik komende week de post met spanning af. Moeten nog veel dingen binnen komen (niet alleen van Graf-Records). Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik krijg ook nog steeds een cd met mp3's van je toch?? Maar dat komt wel goed. Ik heb je releases nog niet aandachtig bekeken maar komen of zijn er ook cd's??? platen en tapes koop ik niet en ik wil best wel iets van jou kopen (zelfs al komt het van karnivoor ) maar wel op cd. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |