|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, wat wil je met een eerste demo. Wacht maar tot ons eerste album uitkomt |
|
quote: We zullen wel zien dan... Misschien schop ik me dan voor mijn kop |
|
quote:Dat weet ik wel zeker ... |
|
zal de heer IL binnenkort ook eens wat gaan sturen. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik vind het knap hoe je in jezelf gelooft, ik bedoel... iemand moet het toch doen? |
|
De mensen die iets met Graf records verwachten moeten nu maar eens geduld hebben want Inside Lie heeft eerst nog een langlopende trade met mij af te ronden. Inside Lie; ik had je een tijd geleden een email gestuurd; ik hoor al een tijd niets meer van je; what's up? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Met mij ook. I.L, ik twijfel echt niet aan je integriteit, en ik weet dat je het druk hebt, maar ik begin nu wel een beetje ongeduldig te worden. het is alleen maar wat mp3's branden. Dat is toch in een paar minuten gebeurt? |
|
Vandaag hebben we onze hoesjes gedrukt, dus de promo is nu ook bij ons zelf te bestellen (adres staat op www.intestterror.com). Inside-Lie, bedankt voor de moeite, en succes met Graf-Records verder! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Nou, ik heb weer niets gezien hoor. Heb je lange onderwerpen ofzo? Want dan komt het in mijn ongewenste post, en daar kijk ik niet naar. Ik heb het al wel af trouwens. Sinds vorige week. quote: Stuur jij nog es dat lijstje op dan, want ik heb het niet meer. Maar bovendien moet ik al die dingen nog gaan rippen. quote: Nou, dan heb je dubbel zoveel hoesjes... Mensen mailen liever naar mijn privé adres abbathdoomocculta@hotmail.com ik wil dit topic voor het label houden! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 16-02-2003 18:22] |
|
Hai Felix, doe het maar weer even zo, want krijg geen reacties op de mailtjes die ik je stuur. Zit al weer even op mijn bestelling te wachten. Mail me even om te laten weten hoe het daarmee zit, ajb. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hee nu weet iedereen dat Inside-Lie Felix heet! Zenial |
|
quote:Ja, en dat ie te weinig in zijn mailbox kijkt |
|
quote: Wel een truie naam. Felix The black metal desecrator of all that is holy Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Mijn eigen PC deed het niet meer, hij zou nu moeten werken... Ik kijk eind van de middag/begin avond even, goed? |
|
Hey Inside-Lie, heb je inmiddels kunnen achterhalen wat er gebeurd is met mijn bestelling waar ik je laatst over heb gemaild? |
|
quote: Ja, ik heb het wel gewoon opgestuurd... We moeten samen maar even naar een oplossing zoeken, goed? |
|
quote: Fijne actie van TPG . Maar OK, ik voeg je wel even toe op MSN, kunnen we daar verder bespreken hoe en wat. |
|
Inside-Lie, heb je mijn pakje al opgestuurd? Je zou dat enkele weken geleden toch doen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Prima! @Count, bezig met fikken at the mo... sorry |
|
quote: Mijn MSN laat het even afweten, maar is het goed als we gewoon het verlies opsplitsen; jij houdt de ene 4 euro en de portokosten en ik krijg de andere 4 euro teruggestort? Kan even geen ander compromis bedenken, dus als jij iets beters weet...? |
|
''Haatstrijd was founded in 2001 by Nachtvorst as a dedication to Evil Two demos(demo 2002 and Nachtgruwel) were self released and one compilation of both under the name "Zwart Bloed" was released by the shitty capitalist "label" graf-records. Cooperation with this label was everything but pleasant for many reasons...'' [Dit bericht is gewijzigd door fjildslach op 21-03-2003 18:57] |
|
oud nieuws... Je moeder. |
|
quote:goh nee dat wisten we nog niet. |
|
Felix, wat gaan we met je website doen? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |