|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind er werkelijk geen fukk aan. melodische vervelende shriekende christenen. |
|
ach, wel grappig. |
|
nix aan |
|
Aardige Maiden cover, mooie Royo platenhoezen, verder weinig. o ja; een bandnaam die totaal niet bij de muziek past! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-06-2002 17:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
goeie groep |
|
[krijs-modus] FEAR OF THE DAAAAARK!!!! [/krijs-modus] gave cover iig rest is ook wel leuk ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik wilde dr net een topic over maken maar deze bestond nog. anyway ik ken ze al een tijdje en moet zeggen dat ze echt zwaar goed zijn. Luister maar eens naar A Dreaming beauty! Echt super! Heel mooi. Zelfs Iron Maiden covers zoals Fear of the dark klinken fantastisch! Nog een tip: Behind the curtain of darkness Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Zuigt als een hoer die er zin in heeft! |
|
Vind het best goed. Ben nou die cover ff aan het checken. |
|
luister a Dreaming beauty. Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Chistenen ?? yeah right...not in this lifetime....maarja ik zelf zou er dus nooit een cd van kopen, 'k heb 1x anderhalf uur verplicht moeten luisteren.....nou nee dank je The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ja het is een christelijke band (dacht ik ) Anyway, ik ken alleen de iron maiden cover, maar ik vind het maar niks. |
|
Het is inderdaad een christelijke band... Knappen die tr00-BM-only-eikels tenminste meteen af ghehehehehe Maar "Scourge of Malice" is zeker een lekkere cd... Zenial |
|
lijkt toch op castrum, dan is t wel ok |
|
Wat boeit het nou of het een christelijke band is? Zolang de muziek maar goed is. Die onzin van wel of niet christelijk boeit me niet. |
|
Precies, ik luister toch niet naar de teksten, maar alleen naar de muziek zelf en die is zeker goed te pruimen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik luister wel naar teksten, maar ik vind ook christelijke teksten als van bands als savatage best goed geschreven ookal zijn ze christelijk Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Niks bijzonders maar wel ok! |
|
voor de muziek maakt het inderdaad niet uit of het christelijk is. maar ik luister er toch liever niet naar. mij planning om een graveworm cd te kopen gaat za het lezen van dit topic ook niet door. waarom? vraag t alsjeblieft niet het is gewoon een gevoel van gruwlijke afkeer dat diep in mij geworteld zit. |
|
Ik luister gewoon niet naar eem christelijke band. daarbij is de muziek ook nog kut. onbedoeld een keer gehoord. maarja, ik weet dus ook niet wat ze op No Mercy 2003 doen??? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-11-2002 20:36] |
|
Beetje slap bandje |
|
Over dat Christelijke kreeg ik volggend antwoord van de zanger Yes it´s true I´m the new vocalist of the austrian band Abigor.....blablablabla About the rumours of Graveworm. We are deffinitly not a christian band! And we don´t are a satanic band. We don´t believe in any god. We are our own god and the music we play is the most important thing in our life. That´s all. WE don´ßt have any religious ideas in our kind of music. K post t gewoon ff zie maar wat jullie ermee willen, ik vind graveworm toch nie echt super I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
I don't am Grafworm-ffan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Niet christelijk???? "Awake Awake Jesus Christ - the world must survive Awake Jesus Christ - I saw the hope Crying the time has come To destroy the faith in this earth Jesus Christ welcome to be The saver of this faithless life" (Awake - Graveworm) "Lie above the holy ground Devotion to your life My faith is now my second way To destroy my inner cry I hear your voice deep in me Let me feel your light Help me god, now it's time Incarnation on earth" (Lost Yourself - Graveworm) Klinkt mij toch aardig christelijk in de oren eerlijk gezegd... Zenial |
|
quote: SAVATAGE CHRISTELIJK ?? nee toch? 'k heb bijna de hele Savatage collectie wel in huis maar euh volgens mij zit je er daar wel een beetje naast....denk ik ('k ging bij Graveworm ook al aardig de mist in ) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |