|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I Couldn't agree more dat is top10 werk |
|
quote: My words exactly! Ik ben niet christelijk, maar ik vind Graveworm heerschend!!! In mijn kast staat: When Daylight's Gone, As The Angels Reach The Beauty, Scourge Of Malice. En ik vind het stuk voor stuk heerschende platen! |
|
Kvind het toch wel een heerschende band hoor, vooral het album Scourge of Malice is supervet! Ze zijn precies ook wel een goede coverband, How Many Tears, Fear Of The Dark, Losing My Relgion, It's a Sin, allemaal bangelijke covers ! |
|
Ja, de covers heerschen Toch vind ik beauty of malice het mooiste nummer www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ja das inderdaad een heel mooi nummer! Abandoned By Heaven is trouwens ook heel vet! [Dit bericht is gewijzigd door Revelation op 09-12-2003 20:02] |
|
quote: tsss ga maar gauw As The Angels Reach The Beauty kopen/downen... DAAR staan pas mooie nummers op |
|
Ik vind ze trouwens live behoorlijk bagger. Als ze nog maar net op het podium staan beginnen ze al met het publiek te proberen "hey! hey! hey!" te laten roepen (en als ik ergens een hekel aan heb is dat publiek dat hey! hey! hey! roept. Ga naar een fucking voetbalwedstrijd ofzo, etters) Verder staan ze maar een beetje te poseren op het podium en komt het niet echt goed over. Waar het op CD nog klinkt alsof ze serieus met muziek bezig zijn lijkt het live wel een kijk-ons-eens-tof-zijn act. Maar misschien komt het ook wel omdat ik ze twee keer in duitsland heb gezien. Duitsers geilen op poser-bands. Op CD kan ik ze wel waarderen trouwens... Zenial |
|
De toetseniste is (teminste op de promo foto's ) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 09-12-2003 22:45] |
|
quote: Idd, ik heb ze 1x live gezien (op summer breeze) en dat vondik maar een tegenvaller. Misschien doen ze het beter op XMass Fest |
|
quote: Laten we het hopen. Maar aangezien ze als eerste band spelen verwacht ik er ook maar niet al te veel van... Zenial |
|
in oktober touren ze met Kataklysm door Europa. Ze komen iig in de Biebob, Belgie. Weet iemand of ze ook ons landje aan zullen doen? |
|
En Into Eternity komt ook. Graveworm is gaaf en in cvombinatie met IE is het helemaal een killer-package |
|
DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE by the grace of god hehe, coole band www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Wow, Kataklysm komt wel in NL, dus Graveworm zal daar dan ook wel bij staan.. Laten we het hopen, gaaaaave package! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: waar in NLD? |
|
Wat maakt dat uit? Het is toch een loze band. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Meer een loze opmerking... Zenial |
|
quote: Better believe it! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
better stay ontopic please Bruce Banner |
|
quote: Moet je dan niet mijn bericht wissen en er [offtopic] voor in de plaats zetten? Ik vind Graveworm gewoon zwaar KUT, boeie hè? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ja, dat was wel duidelijk. Rot nu maar op. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ooit eens wat van gehoord, maar vond het verschrikkelijk .... |
|
Ik heb de nieuwe net gedownload, en hij valt me tegen. De drums staan véél te hard, teveel mid-tempo nummers en verder helemaal niks bijzonder. De tijd van 'As The Angels reach the Beauty' komt waarschijnlijk nooit meer terug. ps: heb ik me al gezegd dat ik me aan de drums erger |
|
veeel te geproduceerd www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |