IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Graveworm Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-11-2002 18:23 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 20:34 schreef aerodis het volgende:
Ik luister gewoon niet naar eem christelijke band.
daarbij is de muziek ook nog kut. onbedoeld een keer gehoord.

maarja, ik weet dus ook niet wat ze op No Mercy 2003 doen???

Crisis, ook niet als't een goede christelijke band is?
Ik word trouwens wel een beetje moe van dat gezeur over "dit is een christelijke dus vind ik het niet goed" als je het niet goed vind ok, maar d'r zijn ook zat mensen die bepaalde muziek hardstikke mooi zouden vinden maar omdat er een bepaald labeltje aan hangt kan het ineens niet meer omdat het hun zogenaamde image zou schaden of meer van dat soort onzin

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 19:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 18:23 schreef No Nonsense het volgende:
Crisis, ook niet als't een goede christelijke band is?
Ik word trouwens wel een beetje moe van dat gezeur over "dit is een christelijke dus vind ik het niet goed" als je het niet goed vind ok, maar d'r zijn ook zat mensen die bepaalde muziek hardstikke mooi zouden vinden maar omdat er een bepaald labeltje aan hangt kan het ineens niet meer omdat het hun zogenaamde image zou schaden of meer van dat soort onzin

Mag ik even de nadruk leggen op het feit dat image hier niets mee te maken heeft. Wellicht mensen in jouw omgeving wel, maar ik heb er iig geen behoefte aan om die stinkende wanprodukten nog mijn leven binnen te laten dringen.

Trouwens, het lijkt eerder averechts voor je 'image' te werken als je zoiets zegt, want dan ben je niet 'open minded' enzo. Pffff.... fuck christelijke 'metal'. Fuck 'open minded'.

Tja, en als anderen hun oren willen volgieten met stichtelijke drap verkleed als metal, is dat vooral hun probleem. Val mij echter niet lastig met excuustruzerijen, het komt er bij mij gewoon niet in.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-11-2002 19:48 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 25 november 2002 19:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Mag ik even de nadruk leggen op het feit dat image hier niets mee te maken heeft. Wellicht mensen in jouw omgeving wel, maar ik heb er iig geen behoefte aan om die stinkende wanprodukten nog mijn leven binnen te laten dringen.

Trouwens, het lijkt eerder averechts voor je 'image' te werken als je zoiets zegt, want dan ben je niet 'open minded' enzo. Pffff.... fuck christelijke 'metal'. Fuck 'open minded'.

Tja, en als anderen hun oren willen volgieten met stichtelijke drap verkleed als metal, is dat vooral hun probleem. Val mij echter niet lastig met excuustruzerijen, het komt er bij mij gewoon niet in.

Tsjonge jonge... Wat lopen de emoties weer hoog op! Natuurlijk mag je doen wat je wilt, trek het je niet... Pffff...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 19:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 19:48 schreef Inside-Lie het volgende:
Tsjonge jonge... Wat lopen de emoties weer hoog op! Natuurlijk mag je doen wat je wilt, trek het je niet... Pffff...

Dat van die emoties zie je verkeerd dude... Ik ben niet kwaad of zo en de rook komt ook niet uit mijn oren. Zo denk ik er echt over, en als ik in een drambui ben pleur ik het weer eens neer .

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-11-2002 19:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 25 november 2002 19:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat van die emoties zie je verkeerd dude... Ik ben niet kwaad of zo en de rook komt ook niet uit mijn oren. Zo denk ik er echt over, en als ik in een drambui ben pleur ik het weer eens neer .

Geen probleem hoor! Maar het kwam er een beetje frusti over

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 25-11-2002 19:54 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Alleen de Fear of the Dark cover ken ik en die vind ik erg mooi. Maar het zijn christenen dus eigenlijk wil ik er ook niet meer van leren kennen.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-11-2002 20:03 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

*gaap*
Ik zat ook nie echt over 't volk te praten ik bedoel damn...de meeste ken ik nie eens d'r kan soms alleen zo moeilijk over gedaan worden. (inderdaad door mensen die ik ken)(dus dacht ik LAAT IK DAT NOU EENS VERTELLEN )

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 25-11-2002 23:12 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

Ik heb een aantal MP3'tjes van Graveworm en die klinken zeker niet verkeerd! Toch jammer om te horen dat het een Christelijke band is ...

Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-11-2002 0:01 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

off topic; zeg Xpinc, ken je Underoath ook? vette metalcore vind ik.. maar volgens mij ook een christelijke band. en niet dat mij dat ene reet kan schelen!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-11-2002 10:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 14:25 schreef Zenial het volgende:
Niet christelijk????

"Awake
Awake Jesus Christ - the world must survive
Awake Jesus Christ - I saw the hope

Crying the time has come
To destroy the faith in this earth
Jesus Christ welcome to be
The saver of this faithless life"
(Awake - Graveworm)

"Lie above the holy ground
Devotion to your life
My faith is now my second way
To destroy my inner cry
I hear your voice deep in me
Let me feel your light
Help me god, now it's time
Incarnation on earth"
(Lost Yourself - Graveworm)

Klinkt mij toch aardig christelijk in de oren eerlijk gezegd...

HUH! I rest my case, ik had die kerel enkel es een vraag gesteld over zn band omwille van dezelfde discussie op nuclear puist forum (lang geleden dat ik daar nog was)K heb er ergens 1 nummertje van op een verzamelaar?...
Maarre iets anders: Is die zanger niet de nieuiwe vocalist van Abigor geworden???Ne echt..Ik ben er niet mee aan t dollen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 24-06-2003 14:46 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Christelijk of niet het interesseert me echt geen fuck.
Ik vind Graveworm muzikaal gezien zwaar vet .
En al waren het van die fuckin jesus hippies dat intereseert me geen reet.
JA IK HEB GRAVEWORM CEEDEES IN ME KAST.
Wat ik wil zeggen hiermee is fuck dat hokjes gedoe.
Ja ik let ook op teksten maar meestal stoor ik me er niet zo aan.

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-06-2003 15:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 juni 2003 14:46 schreef Stormblast het volgende:
Ja ik let ook op teksten maar meestal stoor ik me er niet zo aan.

Het valt gelukkig wel mee met het christelijk zijn van hun teksten. Ik had hierboven wat extreme voorbeeldjes gequote, maar over t algemeen kan je t gewoon meebrullen

Zenial

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-06-2003 15:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ben ik de enigste die de cover van Iron Maiden erg kanker vindt?
Damn, net CoF, hoge kut krijs, bah

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 12-11-2003 11:15 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

In een van de recente 'now playing' topics vermeldde Vampire_Girl dat ze een nummer van graveworm heel mooi vond . welk nummer was dit ?

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 12-11-2003 11:15]

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-11-2003 12:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

FDan vraag ik me af waarom d ezangter dan shirts draagd mety "Anti-christ"

Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 21-11-2003 11:53 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

Als jullie alemaal nou eens kappen met die fucking geloofs onzin. Als die mannekes christelijk willen zijn, so be it. En anders, so be it. ik haat mensen die zeiken over het geloof van bands, het gaat om de muziek en niet om het idee erachter.

campske666
Usericon van campske666
Posted 21-11-2003 11:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 11:53 schreef Dark master het volgende:
Als jullie alemaal nou eens kappen met die fucking geloofs onzin. Als die mannekes christelijk willen zijn, so be it. En anders, so be it. ik haat mensen die zeiken over het geloof van bands, het gaat om de muziek en niet om het idee erachter.

Dus als de teskten van een band nazi boodschappen bevatten, de jihad promoten of over kinderen verkrachten gaat, dat boeit jouw allemaal niet, als de rifjes maar lekkr klinken ?
Mooi is dat...

Tormented soul
Posted 21-11-2003 12:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 11:58 schreef campske666 het volgende:
Dus als de teskten van een band nazi boodschappen bevatten, de jihad promoten of over kinderen verkrachten gaat, dat boeit jouw allemaal niet, als de rifjes maar lekkr klinken ?
Mooi is dat...

dat wilde ik net zeggen

Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 21-11-2003 12:30 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

Ik heb het niet over nazis of jihad eikels, ik heb het over geloof, Christen jood satanist, da boeit nie. Tuurlijk zijn nazis kut en moet je geen kinderen verkrachten of een jihad strijden of zoiets.

Tormented soul
Posted 21-11-2003 12:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Chistenen zij net zo erg als nazi's

Tormented soul
Posted 21-11-2003 12:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Alelen hoor je amper iets Christelijks terug... sommige lyrics verwijzen het een en ander. maar het aantal lyrics dat betrekking heeft op godsdienst is behoorlijk klein

Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 21-11-2003 13:33 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 12:32 schreef Tormented soul het volgende:
Chistenen zij net zo erg als nazi's

en waar geloof jij dan in?

campske666
Usericon van campske666
Posted 21-11-2003 13:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 12:30 schreef Dark master het volgende:
Ik heb het niet over nazis of jihad eikels, ik heb het over geloof, Christen jood satanist, da boeit nie. Tuurlijk zijn nazis kut en moet je geen kinderen verkrachten of een jihad strijden of zoiets.

"jihad eikels" doen wat ze doen voor hun geloof.
En christen en joden (satanisten vermeld ik niet aangezien dat kinderen zijn) boeit niet ? Dus de vernietigende gevolgen die deze religies hebben gehad in de middeleeuwen, en de naslag die we daar nu nog van voelen, die boeien ook niet neem ik aan. Wat een struisvogelhouding zeg ! ( en nee, in het echt steken struisvogels hun kop helemaal niet in het zand, maar daar gaat het nu niet om)

Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 21-11-2003 16:51 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

Eej, als jij ouwe koeien uit de sloot wil halen om ze dan in de kont te gaan neuken moet je lekker zelf weten, maar op dit moment hebben de geloven weinig destructieve gevolgen. Behalve de Jihad, maar dat is tegen de islam in. en het satanisme is een volwaardig geloof. Als mensen wille zegge dat ze jezus cool vinden moeten ze dat lekker zelf weten.

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-11-2003 2:36 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 12 november 2003 11:15 schreef Vinay het volgende:
In een van de recente 'now playing' topics vermeldde Vampire_Girl dat ze een nummer van graveworm heel mooi vond . welk nummer was dit ?

ik had deze vraag een tijdje geleden gepost

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com