IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Graveworm Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-06-2002 16:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik heb ze pas net leren kennen, maar ik vind ze nu al heersend
Wat vinden jullie ervan?

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-06-2002 16:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik vind er werkelijk geen fukk aan.

melodische vervelende shriekende christenen.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-06-2002 16:16 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ach, wel grappig.

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-06-2002 16:42 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

nix aan

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-06-2002 17:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aardige Maiden cover, mooie Royo platenhoezen, verder weinig.

o ja; een bandnaam die totaal niet bij de muziek past!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-06-2002 17:22]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 05-06-2002 19:17 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

goeie groep

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 05-06-2002 23:43 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

[krijs-modus] FEAR OF THE DAAAAARK!!!! [/krijs-modus]

gave cover iig
rest is ook wel leuk

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 23-11-2002 16:25 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Ik wilde dr net een topic over maken maar deze bestond nog. anyway ik ken ze al een tijdje en moet zeggen dat ze echt zwaar goed zijn. Luister maar eens naar A Dreaming beauty! Echt super! Heel mooi. Zelfs Iron Maiden covers zoals Fear of the dark klinken fantastisch! Nog een tip: Behind the curtain of darkness

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-11-2002 16:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zuigt als een hoer die er zin in heeft!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 23-11-2002 16:50 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Vind het best goed.

Ben nou die cover ff aan het checken.

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 23-11-2002 16:56 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

luister a Dreaming beauty.

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-11-2002 19:16 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 16:13 schreef aerodis het volgende:
ik vind er werkelijk geen fukk aan.

melodische vervelende shriekende christenen.

Chistenen ?? yeah right...not in this lifetime....maarja ik zelf zou er dus nooit een cd van kopen, 'k heb 1x anderhalf uur verplicht moeten luisteren.....nou nee dank je

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Enigma
Usericon van Enigma
Posted 23-11-2002 19:45 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:16 schreef No Nonsense het volgende:
Chistenen ?? yeah right...not in this lifetime....maarja ik zelf zou er dus nooit een cd van kopen, 'k heb 1x anderhalf uur verplicht moeten luisteren.....nou nee dank je

Ja het is een christelijke band (dacht ik )

Anyway, ik ken alleen de iron maiden cover, maar ik vind het maar niks.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-11-2002 9:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Het is inderdaad een christelijke band...
Knappen die tr00-BM-only-eikels tenminste meteen af ghehehehehe
Maar "Scourge of Malice" is zeker een lekkere cd...

Zenial

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-11-2002 15:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

lijkt toch op castrum, dan is t wel ok

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-11-2002 16:35 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Wat boeit het nou of het een christelijke band is?
Zolang de muziek maar goed is.
Die onzin van wel of niet christelijk boeit me niet.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-11-2002 16:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Precies, ik luister toch niet naar de teksten, maar alleen naar de muziek zelf en die is zeker goed te pruimen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 24-11-2002 16:53 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

ik luister wel naar teksten, maar ik vind ook christelijke teksten als van bands als savatage best goed geschreven ookal zijn ze christelijk

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-11-2002 17:28 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Niks bijzonders maar wel ok!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-11-2002 20:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

voor de muziek maakt het inderdaad niet uit of het christelijk is. maar ik luister er toch liever niet naar.
mij planning om een graveworm cd te kopen gaat za het lezen van dit topic ook niet door.
waarom? vraag t alsjeblieft niet het is gewoon een gevoel van gruwlijke afkeer dat diep in mij geworteld zit.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-11-2002 20:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik luister gewoon niet naar eem christelijke band.
daarbij is de muziek ook nog kut. onbedoeld een keer gehoord.

maarja, ik weet dus ook niet wat ze op No Mercy 2003 doen???

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-11-2002 20:36]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2002 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje slap bandje

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-11-2002 13:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Over dat Christelijke kreeg ik volggend antwoord van de zanger
Yes it´s true I´m the new vocalist of the austrian band Abigor.....blablablabla

About the rumours of Graveworm. We are deffinitly not a christian band! And we
don´t are a satanic band. We don´t believe in any god. We are our own god and
the music we play is the most important thing in our life. That´s all. WE
don´ßt have any religious ideas in our kind of music.

K post t gewoon ff zie maar wat jullie ermee willen, ik vind graveworm toch nie echt super

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 25-11-2002 13:51 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

I don't am Grafworm-ffan

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-11-2002 14:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Niet christelijk????

"Awake
Awake Jesus Christ - the world must survive
Awake Jesus Christ - I saw the hope

Crying the time has come
To destroy the faith in this earth
Jesus Christ welcome to be
The saver of this faithless life"
(Awake - Graveworm)

"Lie above the holy ground
Devotion to your life
My faith is now my second way
To destroy my inner cry
I hear your voice deep in me
Let me feel your light
Help me god, now it's time
Incarnation on earth"
(Lost Yourself - Graveworm)

Klinkt mij toch aardig christelijk in de oren eerlijk gezegd...

Zenial

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-11-2002 18:17 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 16:53 schreef Agamidion het volgende:
ik luister wel naar teksten, maar ik vind ook christelijke teksten als van bands als savatage best goed geschreven ookal zijn ze christelijk

SAVATAGE CHRISTELIJK ?? nee toch?
'k heb bijna de hele Savatage collectie wel in huis maar euh volgens mij zit je er daar wel een beetje naast....denk ik ('k ging bij Graveworm ook al aardig de mist in )

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com