|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
DJ dwaallicht @ rajackar radio |
|
*luistert* |
|
DJ Dwaallicht Sodomizes Jesus Christ! np Sacramentum!!! |
|
quote: het is ook in mono dat is om de datastream wat kleiner te houden |
|
quote: Kut dan haak ik af. Hij loopt perfect zo, tot nu toe geen bufferen gehad. en lekkere muziek. Bazzio Attacks!!! |
|
haha, luisteren zul je |
|
quote: Ik moet wel, zou wel willen luisteren naar een bestelde cd, maar ik krijg dat ding maar niet bezorgd. Bazzio Attacks!!! |
|
Nog steeds DJ Dwaallicht? |
|
Ja, kijk maar: [01:47:10] <Moerasgas> nou ik heb ff voor een uur of 10 de playlist gevuld |
|
Hehehe ik heb nu weer geluid op mijn PC, dus kan ik eindelijk die on-line radio eens checken! Heerst!!!!!!!! |
|
Het is nog steeds mijn playlist idd. Als Raj weer eens z'n Cannibal Corpse plaatjes wil horen gaat-ie z'n gang maar . |
|
Immolation heersch! |
|
Oh nee, hehe, correctie. Raj is gewoon weer bezig (keek nu pas in m'n plugin windowtje). Enfin, wel lachen dit. |
|
WHooooo hooooooooooooo Your time will come!!!! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Maiden!!!!!!!! |
|
Vervelend dat ik hier met een datalimiet zit hier in Zeeland, want dit kost me allemaal bytes Weet iemand hoeveel bytes dit per uur kost ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 22-11-2002 10:37] |
|
SLAYOORRR Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Bitrate is 128 kilobit/sec, oftewel 16 kilobyte per seconde. 16 kilobyte * 3600 = 56,25 megabyte per uur. |
|
quote: Damnit, net ietsje te veel eigenlijk, jammer!! |
|
loop je dan zo snel al tegen je limiet aan? |
|
Ik heb ook een limiet hier, nooit iets van gehoord, en ik zit er elke maand overheen. Maar dat verschilt natuurlijk van provider tot provider, de controle die ze drop zetten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wat is dan in hemelsnaam je data limiet O.o |
|
Ik ziet hier met een heel streng beleid, iedere MB die erover heen gaat kost me geld, en uiteindelijk kom ik dan in de FUP, wat behoorlijk kloterig is. Ik heb deze maand niet zoveel meer over, dus kan ik niet naar je radio luisteren... Ik zal de volgende periode eens luisteren!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |