|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heb ik ook, maar ik zie echt geen titels [Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 13-11-2002 22:06] |
|
Ik zie wel altijd de titles.. *kijkt welk liedje er nu op is* Suffocation -02. Devoid of Truth.mp3(Rajacker Radio) Staat er |
|
welke versie heb je? |
|
2.76 [Edit] bij een andere Winamp Radio zie ik geen informatie van liedjes staan, maar ligt denk ik aan dat de zender dat niet doet [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 13-11-2002 22:29] |
|
damn it, ik heb versie 2,80 ben ik een vinkje vergeten of zo? |
|
Wat de fuck is Mynegarm?? Nog een Fintroll? Zo klinkt het in ieder geval wel... ... Ah... Cannibal Corpse... |
|
By the way, is het de bedoeling dat er niet oneindig veel mensen het radio-adres krijgen, of kan ik het gewoon geven aan wie maar wilt? (kan uberhaupt iedereen met winamp(binnen en buitenland) en een goede verbinding eraan? |
|
Bandbreedte zat... 128 kbps = 16 kilobyte /sec. Oftewel, 100 luisteraars TEGELIJK = 1,6 megabyte per sec = 1/8 van de beschikbare bandbreedte van de server. Maar ja, zou wel een beetje oppassen -- vanwege het beleid in Wageningen, vanwege het feit dat er volledige 128 kbps mp3'tjes worden gespeeld en vanwege het feit dat als je het gaat verspreiden het opeens TE groot kan worden. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-11-2002 8:51] |
|
quote: Mynegarm ?? ik ken geen mynegarm maar wel manegarm en dat klinkt helemaal niet als Finntroll. |
|
quote: Ja.. dat is wel waar.. shuffelt rajackar gewoon de Rhodium server of is dit zijn playlist? |
|
Ik heb nu max 32 luisteraars, dat heeft ook met de proc belasting te maken. Maar je mag het adres wel aan mensen geven hoor. Ik pas de playlist regelmatig aan met de mp3's van de ftp |
|
Ik merk alleen da ik andere software toch moet gaan uitzetten om hakken te voorkomen. Post hier je eigen ervaringen als je luistert graag |
|
Ik heb nog nooit zonder haperen geluisterd. Dat ding buffert "till hell freezes over" onder Win98 EN Linux zelfs met volledig pre-buffering. Een 96kbps stream zou ook koel zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-11-2002 17:18] |
|
quote: denk je dat dit aan jou verbinding ligt of zou dat ergens tussen liggen? |
|
Ik heb ook snelle kabel verbinding, maar hier moet winamp ook regelmatig bufferen. Bazzio Attacks!!! |
|
hmm ik heb eigenlijk geen idee waar dat aan ligt. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag |
|
Ik luister vrijwel zonder haperen, heel af en toe een paar seconden bufferen, maar niet zo dat het hinderlijk wordt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Raj, soms d/l van het FTP af met 400KB/s. Uppen soms 500KB/s. Wel heb ik vaak latency problemen met UT2k3 (tegenwoordig wel speelbaar hoor, dus da's beter geworden). Pingstatistieken voor xxx.224.237.xxx: Packets: verzonden = 25, ontvangen = 25, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies), Retourtijd bij benadering in milliseconden: Minimum = 87ms, Maximum = 268ms, Gemiddeld = 202ms |
|
zou me toch goed lijken zou je denken |
|
quote: Ik denk het wel uppen met 500 kb/s Bazzio Attacks!!! |
|
GVD ik hoor zomaar Suffocation, Cryptopsy e.d. langskomen, fucking fuck fuck aaarhgghh |
|
Heerschende radio Rajackar! |
|
Tnx dude En ik heb de playlist flink aangepast zodat er voor ieder wel wat wils langs komt. |
|
Post em eens dan |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |